joi, 8 iunie 2023

Reflexii in oglinda (113) -
Clubul de puzzle (4)
O bufnita uriasa

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin.
De aceasta data il impletesc cu un alt joc, Clubul de puzzle - 2023, gazduit de Niko.




Este un puzzle cu o bufnita uriasa, pe care l-am facut pentru un cadou catre
nepotica noastra. Asa ca vi-l arat, cat il mai am.😀
Recunosc ca si eu sunt fanul acestor creaturi deosebite, asa ca acum o vedeti si voi.



Nu a fost prea complicat, cu doar 96 de piese, avand dimensiunea 26 cm x 38 cm.
Acum urmeaza restul operatiunilor...





Reflexii (112)


                                                                   Clubul de puzzle (3)



@@@@@@@@@



Completare: Aleator (2) - Cymatics

@@@@@@@@@

Punct focal roz


Punct focal roz, printre stele

 

 

Va urez un final de saptamana linistit si cu bucurii!



29 de comentarii:

  1. E tare simpatică bufniţa! 🙂
    Nu ştiam ce clubul de puzzle. O s-arunc o privire pe-acolo.
    Seară pe placul tău, dragă Suzana! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa ai o mare surpriza. Eu am postat mai rar, dar fetele au fost tare harnicute! Si am aflat in sfarsit de la Niko, ca exista lipici dedicat pentru puzzle-uri.🙂
      Multumesc, draga Vero! Seara frumoasa si un final de saptamana simpatic!😘❤️

      Ștergere
  2. Hace tiempo que no hago un puzzle. Bien has sabido resolverlo
    Un abrazo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's like a form of meditation!🙂 This time it was easy with big pieces. I saw giant puzzles with 6000 pieces! You need a special room for them. Crazy!
      Hugs, Antonia! A fine weekend ahead! 😘❤️

      Ștergere
  3. Imi place foarte mult bufnita! Interesante reflexii.
    Când am ajuns la final și am citit "vă urez un final...." Am crezut că citesc o postare mai veche... Ce repede a trecut, aveam impresia că e miercuri.😂
    Seară frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saptamanile trec uluitor. Nici nu imi vine sa cred ca am ajuns in vara. Iar bufnita imi place atat de mult! Adevarul este ca imi plac si jucariile alea cu ochi mari, in acelasi stil.
      Pupici si seara frumoasa si tie! 😘❤️

      Ștergere
  4. Tare draguta bufnita, are niste ochi fascinanti! Dar si trandafirul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poza cu trandafirul este chiar de azi!
      Ochii intotdeauna m-au atras la bufnite. Asa mari, iscoditori si intrebatori!
      Pupici si seara buna!😘❤️

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Ce filme interesante si ciudate au fost. O corelatie interesanta
      cu bufnita mea! 🙂

      Ștergere
  6. Căt de simpaică este bufnița, deși pare ușor disproporționată cu ochișorii aceea mari. Pare să se uite curioasă la ceva anume, de parcă urmărește un tutorial, ceva nou de învățat. ”sete de cunoaștere” aîmi inspiră mie puzzle-ul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai de aceea mi-a si placut. E mai mult ochi... Priveste
      cu multa atentie! Insa personajul de langa ea este foarte
      ciudat!🙂 Cine stie ce mai descopera amandoi!
      Numai bine, draga Niko! Pup. 😘❤️

      Ștergere
  7. Wow, imi place nespus acest puzzle!
    Motivul este deasemenea impresionant 😍
    Si trandafirul din final e frumos 🌸 multumim, Suzana draga 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost atractie la prima vedere... Mi-a placut maxim bufnita
      uriasa. Azi l-am si lipit.
      Trandafirii roz sunt preferati, poate ca ii vad mai rar, mai mult pe la voi!
      Pupici si weekend frumos, draga Carmen!😘❤️

      Ștergere
  8. Nu știam ca puzzle se pot salva.
    Foarte interesantă descoperirea lui Susumu Ohno despre muzică și ADN. Auzisem ceva, iar acum mi-e mai clar.
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu stiam ca exista lipici special. De la Niko stim.
      Mi s-a parut ceva mai complex filmuletul, chiar daca mai sunt multe altele de descoperit. Fiecare stim ce muzica ne face bine sau rau. Tot la emotii si chimia lor ajungem.
      Multumesc si eu, Daurel! Weekend placut!

      Ștergere
  9. Ce puzzle frumos! De bufnita nu mai zic!! <3
    Langa ea e un omulet?! Daca da, ar avea, cred, ce invata de la sfatoasa bufnita. De ce "sfatoasa"? Nu stiu... Asa-i in capul meu. :-)
    Multumesc, Suzana draga! <3 Final de saptamana asa cum iti doresti! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Omuletul ala este un mic mister. Asa cum o secondeaza.
      De ce spui asta? Si eu zic ca este sfatoasa. Sfatoasa, dar si misterioasa. Cand le mai vad cum isi inclina capul uneori, ma pufneste rasul.
      Sper ca esti bine, Diana draga! Am reusit si eu azi sa termin o tema de iunie. Pupici si weekend pe placul tau! 😘❤️

      Ștergere
  10. Ce puzzle dragut!!! Am vrut si eu sa imi iau o bufnita la un moment dat ... Dar am un tablou primit si am renuntat.
    Imi place cromatica folosita. Este intunecata, dar in acelasi timp nu este deloc infricosatoare. Din contra.
    Va fi un cadou minunat!

    Foarte faina si poza cu reflexii :D

    Filmul mi l-am salvat. Pare foarte interesant - iti multumesc (si pe domn il cheama ca pe unul dintre artistii mei preferati Ohno) :D
    Pupici cu drag :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sper sa fie. Azi l-am si lipit. Ar trebui sa le lipesc pe cele facute anterior. Insa acum stiu ce si cum si va merge mai repede. Interesant filmuletul, intr-adevar. Subiectele astea sunt fascinante.
      Pupici si weekend placut, draga Rux! 😘❤️

      Ștergere
  11. The owl is so cute, love those big eyes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The big eyes are everything...A full mistery there...
      Thank you, Brian! I wish you a fine weekend!

      Ștergere
  12. Me gustó el búho y también las rosas. Hicimos uno de 3.500 piezas. Lo pusimos en un tablero y poco a poco lo terminamos.
    Buen fin de semana Suzana.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow! 3500 pieces? Wonderful. Unfortunately I do not have space for such dimensions. 1000 are more than enough...
      Have a fine weekend dear Laura! Hugs! 😘❤️

      Ștergere
  13. Mi-ai făcut poftă de puzzle, tare frumos e al tău!
    Seară bună, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Potecuta, daca te tenteaza sa faci asa ceva, sa ne arati si noua. Ca vorba ceea, Niko a creat un club...
      Multumesc frumos. Weekend pe placul tau! 😘❤️

      Ștergere
  14. Cat de educativ nu stiu, dar ii plac bufnitele si atunci m-am hotarat repede. Eu nu am unde sa le vad. Mi se par niste creaturi uimitoare. Insa cel mai mult imi plac ochii lor.
    Simpatici si iscoditori!
    Un weekend frumos si tie, Luiza! Pupici! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
  15. Încep cu filmulețul referitor la dl Susumu Ohno - multe informații sunt legate de ADN... profit de filmuleț pentru a scrie că am înțeles că în spațiul dintre spiralele ADN - ARN este o a treia spirală - sufletul...
    Bufnița este o pasăre minunată - tăcută în general, cu ochii săi atât de atenți la tot ce este în jurul său...
    Felicitări pentru puzzle 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ideea asta am regasit-o, daca mai tii minte si in filmuletul lui Corrado Malanga. Cred ca asta este cea mai fabuloasa idee. Si la aceea ca sufletul este nemuritor. Daca oamenii ar intelege asta... Problema este ca nu ne amintim. Posibil chestia asta este un program. Ca si lungimea vietii, scurtata drastic, comparativ cu ceea ce e scris in Cartea Cartilor. Nu avem prea multe de facut decat sa scormonim ceea ce ni se ascunde sub pres...
      Bufnicioara este o scumpete. Pana la urma cred ca ochii ei sunt totul...
      Multumesc frumos, draga mea!
      Pupici!😘❤️

      Ștergere