miercuri, 28 iunie 2023

Miercurea fara cuvinte (364 )
Desene in creion -Pencils drawings

Jocul de miercuri este din nou  gazduit de Carmen.
Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
       Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing'
pe blogul 'Bethere2day'

pe blogul 'Myworldthrumycameralens'
pe blogul 'Comedy-plus'
pe blogul 'My Holidays photos'
pe blogul 'RamblinwithAm'
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul 'Katheworsley'
pe blogul 'Brianshome'

pe blogul
'Jaipur Gardening'

(Sursa: artist Monika Jasnaukaite)












Happy WW!

MFC (363)



@@@@@@@@@






9 comentarii:

  1. Those are all beautiful. I sure wish I had that kind of talent.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe detalii 😍 trebuie mult talent pentru a putea reda asememea forme si volume! par fotografii!
    Happy WW Suzana draga 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
  3. Din tura aceasta, preferatele mele sunt buburuza, calutul si cele doua pasari.
    imi place sa privesc desene - imi place si sa desenez, desi nu am mai exersat de mult si.. probabil si un copil de gradi deseneaza mai dragut ca mine :)))))).
    Clipul interesant - mi l-am salvat si eu in lista.
    Vacanta frumoasa! Happy ww :D
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Supebe toate! Happy WW, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Incredibile! Alea-s creioane magice, altfel n-are cum :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai ales din nou imagini superbe, dragă Suzana!
    Sper că ziua ta de miercuri e frumoasă! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  7. Buenas aportaciones de los contribuyentes.
    Un abrazo

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt frumoase! <3 Am si preferinte, de aceasta data: porumbeii, calul si ratonul. :-)

    Vacanta frumoasa in continuare, Suzana draga! <3 Pupici!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere