sâmbătă, 3 iunie 2023

#Fiction Monday (136) -
Thoughts about bubbles
Ganduri despre bule

This game is hosted by Vinitha Dileep, on her blog  'Reflections' and
I discovered it on Esha's  blog. This time  the  word prompt is 'BUBBLE'



The images have a simple explanation: a bit of mineral water poured into a
plastic cap. I took some pictures of it, as it looked cute. But more interesting was
when I noticed that the game was already open and the new word was 'bubble'.😊
Their physics is less important. But I also remembered the idea expressed by some authors, about 'our reality bubble', which I came to believe, simply by observing
the people around me and myself, obviously. It seems created by beliefs, our
own prejudices and experiences and 'seemingly' surrounds us protectively.
I wondered what properties it might have? Obviously you can't see it, perhaps
only with the mind's eyes. But it is included in the larger reality in which we all
evolve. Only that in these bubbles we see everything filtered by our own thinking.
We see what's going on, but sometimes we don't really understand either
the sight or the cause of it. But inside we receive or create an explanation.
Sometimes satisfactory, sometimes not. Sometimes real, sometimes fake.
I imagine how people go near each other in their own bubbles, just as
cosmonauts evolve in their special suits.
Perhaps they have their own rules depending on our personality.
But do they really protect us?
I keep asking myself, but I don't see any answer other than... no!


Imaginile au o explicatie simpla: putina apa minerala turnata intr-un capac de
plastic. I-am facut cateva poze, ca arata simpatic. Insa mai interesant a fost
cand am observat ca jocul era deja deschis si ca noul cuvant era 'bubble'.😊

Fizica lor e mai putin importanta. Insa am mai amintit de ideea exprimata de
unii autori privind 'bula realitatii noastre', in care am ajuns sa cred, prin simpla
observatie a oamenilor din jurul meu si a mea, evident.
Pare creata de credintele,
prejudecatile si experientele proprii si ne inconjoara 'aparent' protector.
M-am intrebat ce proprietati ar putea avea? Evident ca nu se poate vedea
poate decat cu ochii mintii. Insa este inclusa in marea realitate in care evoluam
cu totii. Doar ca in aceste bule vedem totul filtrat de propria gandire.
Vedem ceea ce se intampla, insa uneori nu intelegem cu adevarat nici
privelistea si nici cauza ei. Insa in interiorul nostru primim sau cream o
explicatie. Uneori satisfacatoare, alteori nu. Uneori reala, alteori falsa.
Imi imaginez cum oamenii trec unii pe langa altii in propriile bule, la fel cum
evolueaza cosmonautii in costumele lor speciale.
Poate ca ele au propriile reguli functie de personalitatea noastra.
Insa chiar ne protejeaza?
Ma tot intreb, insa nu vad alt raspuns decat... nu!




#Fiction Monday (135) - The inner peace








25 de comentarii:

  1. Those images are hard to stop looking at!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha,ha! I had a huge surprise with them.
      I just needed water for a brush...
      Than you, Brian!
      Have a fine week ahead!

      Ștergere
  2. Interesante tema el que tocas.
    La "burbuja realidad nuestra que no nos ptotege".
    Y estoy de acuerdo contigo. No protege pero aisla... del otro.
    Muchos pueden pensar que igual que las armaduras de los caballeros antiguos, sirven para "proteger". Cuando en realidad solo se usaban cuando el que la portaba atacaba! En el día a día no la vestía. La diferencia con tu burbuja es que ésta se lleva siempre puesta. Se la reconoce por "burbuja/personalidad".
    La Realidad Absoluta, que Todo Es, no "crea/creó" las cosas dentro de burbujas... La Naturaleza, por ejemplo, es infinidad de cosas. Pero no están envueltas en burbuja individual alguna. Toda ella está interrelacionada.
    Sólo el ser humano se "aisla" en su burbuja.
    Que como bien señalas: "A veces satisfactoria, a veces no. A veces ¿real?, a veces falso."
    Certero comentario en mi blog sobre la "burbuja" llamada IA.
    Abrazos Suzana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. You are perfectly right, Ernesto. If we are clever enough to observe the Nature, we can see that there are perfect connections creating a Whole. But a lot of people do not understand this idea and they evolve in their own bubbles. I know that is difficult to understand that this 'protection' is not useful for us. We need a sort of click to eliminate it. The problem is how. But from my perspective the key is finding the Truth. Without it, we'll practically dissapear...
      Thank you for your interesting comment.
      Have a fine evening and week!

      Ștergere
  3. Interesant experiment 👍
    Ar fi bine, oare, să trăim protejați de o bulă ?! Nu am habar !!!
    Așa cum suntem creați și la faza aceasta de evoluție, suntem în conexiune cu totul...luăm și dăm de "toate" (mai puțin bune...🙃🙂)...
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca nu a fost un experiment. Aveam nevoie de putina apa pentru o pensula si aveam la indemana putina minerala. Asa ca am turnat-o in capacel. Si a iesit ceea ce e prima poza. A doua imagine este cu suportul pentru carticica de la provocari.
      Cum se spune si in comentariul anterior, aceste aparente protectii blocheaza conexiunile intre oameni. Si totul se denatureaza, alterandu-se ideea de TOT.
      Multumesc pentru gand, draga Prietena!
      Pupici!😘❤️

      Ștergere
  4. Imaginile sunt foarte, foarte tari 😉!
    Nu am mai vazut asa ceva.

    Si eu cred ca fiecare traim in propria noastra bula si poate ca e bine sa fie asa deoarece fiecare suntem diferiti si avem de trecut si de invatat lectii diferite in aceasta viata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Orice se deruleaza accidental poate fi fabulos! Ca in acest caz. 😉
      Cristi, ai scris atat de multe pe blogul tau! Suntem diferiti intr-adevar, insa suntem si conectati. Aceste 'bule' cum le vad eu, nu fac decat sa denatureze tot, inlusiv lectiile de viata pe care trebuie sa le rezolvam. Pentru ca nu prea seamana cu coconul fluturelui.
      Sa se sparga la transformare. Ar fi minunat, insa cam greu de observat.
      Multumesc Cristi!
      Seara frumoasa si o saptamana linistita!

      Ștergere
    2. Eu vedeam bulele ca fiind realitatile fiecaruia, care evident ca-s diferite deoarece nivelul constiintei fiecaruia e diferit si ca atare experientele necesare sufletului pt crestere sunt diferite.

      Ștergere
    3. Mi-as dori sa stiu daca sufletelul nostru chiar are nevoie de asa ceva. Accesul la orice mi s-ar parea cumva obturat. Accesul spre adevar este mai complicat. Accesul la conectare este mai complicat.
      Asa mi se pare.

      Ștergere
    4. Cred ca tu si numai tu trebuie sa-ti raspunzi la acele intrebari. Nu are importanta ceea ce cred eu sau altcineva, dar are o mareeeeeeee importanta ceea ce descoperi tu atunci cand iti vei raspunde la acele intrebari. Una cate una...😉

      Ștergere
    5. Cristi, nu asteptam vreun raspuns. Ai perfecta dreptate, raspunsurile sunt unice pentru fiecare dintre noi. Si a fost doar un gand exprimat cu 'voce' tare! Atat.

      Ștergere
  5. foarte nteresat experimentul tau - suna banal, dar efectul este traznet! Nici acum nu imi vine sa cred ca e doar un dop de plastic cu apa mnerala!!! O fotografie superba!
    Da, despre bula care ne inconjoara... parerea mea este ca daca traim izolati, ne vom indeparta tot mai mult de realitate si grosimea bulei va fi tot mai zdravana... la inceput izoleaza doar ce nu vrem sa auzim, apoi si ce nu vrem sa vedem apoi ne rupem! Nu, nu e bine, bula nu ne face bine! Cu cât suntem mai deschisi, cu atât suntem mai LIBERI! Gandirea trebuie sa vibreze, sa interfereze, energiile trebuie sa reactioneze... doar asa merge omenirea spre progres!
    Numai bine, Suzana draga ♥ Un start bun in noua saptamana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un capacel de 5 cm diametru! Se observa bine pentru ca este transparent. O sa-l mai reiau...
      Asa ma gandeam si eu. Izolarea este catastrafala. Este o captivitate ce nu poate duce la nimic bun. Insa observ ca totusi pe multe planuri se amplifica, din pacate. Si uneori este mental asumata. Ceea ce este tare trist.
      Numai bine si la tine, draga Carmen! O saptamana frumoasa si vesela! 😘❤️

      Ștergere
  6. nu, cu siguranță că sufletul nu are nevoie de nicio ”bulă”, din contră, are nevoie de libertate, de comunicare și comuniune cu alte suflete, de împărtășire a emoțiilor ...
    unii trăiesc în bula lor, alții în schimb au aură.
    Dumnezeu nu ne vrea închiși în bulele noastre, nu ne-a creat pentru așa ceva, din contră ... ce spune una din ectenii? ”pe noi înşine şi unii pe alţii şi toată viaţa noastră lui Hristos Dumnezeu să o dăm”. Hristos ne spune: ”Eu sînt Calea, Adevărul și Viața”; Hristos este Adevărul, cine trăiește în Hristos, are adevărul în el
    sus să avem inimile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minunata completarea, Florin! Calea este foarte clara! Este atat de limpede si perfecta, iar unii sunt speriati de forta ei si incearca sa o contracareaze. Nu mi-as fi imaginat o astfel de 'confruntare' si in planul realitatii noastre. Ceea ce simt despre ea este greu de exprimat in cuvinte, pentru ca si mie mi se pare incredibila...
      'Sus sa avem inimile!'
      Numai bine, Florine. Zile frumoase!

      Ștergere
  7. Vezi ce inseamna o situatie accidentala? Poate produce multe surprize. Chiar m-a bucurat situatia. Iar pozele sunt faine.
    Ma gandesc chiar la experimente noi, de aceasta data voit!
    Noapte buna si o saptamana cu bucurii, draga Luiza! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
  8. Bubbles are fascinating, aren't they? Thank you for sharing your thoughts, Suzana. Hop you are having a wonderful week.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, there are! My pleasure, Vinitha! Have a fabulous week too!
      Hugs!😘❤️

      Ștergere
  9. Cine ar fi crezut că un dop cu apă minerală va crea un efect așa uimitor!
    Cât despre bule nu știu ce să zic, uneori cred că avem nevoie să ne retragem în bula noastră să ne regăsim.
    O seară frumoasă să ai. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mi-a venit a crede cand am vazut. Prima data ma gandisem la reflexii, inca cand am vazut cuvantul, nu mi-a venit a crede...
      Mihaela, stiu ce spui, doar ca eu cred ca regasirea in momentele noastre cu noi insine, este cu totul altceva decat un cocon protector.

      Acum spun noapte buna! Pupici si zile frumoase.😘❤️

      Ștergere
  10. Bule... cand spun bula care sa te protejeze imi amintesc de Clementine. era o animatie (Franta) pe care am vazut-o in anii 90 la tv. Foarte faina. Mi-ar prinde bine pentru calatorii magice :)))).
    Cand eram mica si nu aveam apa minerala, buni imi punea in pahar apa de la robinet - oricat de ciudat poate parea acum, aveam o apa la robinet... de izvor. Nu mai e cazul, dupa 90, incet incet, s-a ajuns sa avem o apa groaznica la robinet :)))).
    Nici apa minerala nu mai e cum o stiam. poate cea in sticla de sticla (apropo - ai vazut ce diferenta este intre apa imbuteliata in sticla de sticla si cea in pet-uri?)

    Pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cunosc animatia, insa niste calatorii magice ar fi faine!
      Nu ma surprinde ceea ce spui. In ceea ce priveste apa erau verificari foarte dure inainte. Acum nici nu imi pot imagina ce se intampla...
      Nu beau apa plata, asa ca nu pot compara, insa mi se pare evident ca exista diferente, nici nu s-ar putea altfel.
      Pupici, draga Rux! 😘❤️

      Ștergere