joi, 1 iunie 2023

Reflexii in oglinda (112) - Aleatoare (2)

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!


Vedeti pisicuta?

Unicorn din cristale (felicitare)

Imagine de la metrou. Inca nu am descifrat-o...😂





Copacelul fantezie reflectat!



Inca este 1 Iunie. Asa ca va spun La Multi Ani de ziua copiilor
mari si mici! Azi si mereu, ca doar o zi este insuficient!
Sa va bucurati de vara ce a inceput azi!



Reflexii (111)






26 de comentarii:

  1. Frumoase imagini ai ales să ne prezinți! Deși îmi e foarte greu să aleg una preferată...aleg unicornul!
    Am văzut și pisicuța acolo la pom,iar imaginea din metrou nici eu nu știu ce ar putea să însemne: oare un cor de omulețicare cântă intr-un lan cu flori? hihi
    Zi frumoasa sa ai. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unicornul ala a fost o felicitare data nepotelei noastre. Ii plac unicornii si recunosc ca si mie. Ce bine ai ochit-o pe pisicuta! Nu cred ca scria cine e autorul 'omuletilor din lanul cu flori', insa tare as vrea sa aflu. Pentru ca e bizara rau.
      Multumesc, Mihaela! Pupici! 😘❤️

      Ștergere
  2. La multi aaaaani!!

    Mai intai, multumesc pentru filmulet. Mi s-a parut o activitate relaxanta. Nu stiu de ce dar eu dorm iar „pe mine” vorba aceea.. probabil fluctuatia asta de temperatura si oboseala acumulate.
    Cred ca mi-ar placea sa mazgalesc asa ...pur si simplu (obisnuiam sa fac asta pe vremuri :)))))
    Daca ar mai iesi si asa dragut ... :P ar fi super.

    Pomisorul reflectat este un dragut :D uite ce idee.. da impresia ca sunt chiar doi! Florile sunt minunate si imi place mult Unicornul :D. Iar spirala aceea interesanta (sa fie iar ceva din sticla? Abia astept sa deslusesti „misterul”
    Pupici cu drag!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am vazut decat vreo 40 % insa il voi relua pentru ca e ff interesant. A inceput sa ma atraga 'mazgalitul' cu sau fara logica. Pentru neuronii mei, 'fara' e perfect!
      Chiar sunt doi, dualitatea real-virtual. Este panoul ala oglinda pe care mi l-am confectionat, special pentru joc. Spirala aia a rezultat fotografiind un pahar cu apa indreptat catre o candela cu lumanare aprinsa. Adica nicio magie!
      Pupicei si o vara frumoasa, draga Rux! 😘❤️

      Ștergere
  3. Muy bonitos los detalles, de esas imágenes.
    Un abrazo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much, Antonia. This kind of game is very beautiful and surprising!
      Hugs! A beautiful Summer! 😘❤️

      Ștergere
  4. oh wow, Spathiphyllum - „Crinul Păcii” iubesc aceasta planta! Ma bucur ca o ai, Suzana draga ♥ imaginea de la metrou... pietre si cusaturi nationale... întoarcerea la radacini?! s-ar putea? ☺ îmi place si imaginea aceea rotita, cu lumina in centru - excelenta!
    La multi ani! Copilul din noi trebuie sa iasa mereu si mereu la iveala!
    Toate cele bune! Seara faina, Suzana draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O am de anul trecut. Si atunci a facut cateva flori, insa acum are mai multe. M-a surprins mult cum evolueaza si cum se inverzeste albul. Si ce miros delicat au.
      Imaginea de la metrou nu prea mi-a inspirat ceva frumos. Cand o vezi pe un perete mare, primul efect a fost neplacut.
      Oricum, La Multi Ani copilui din noi, ca e musai sa ni-l descoperim!
      Pupici! Zile frumoase draga Carmen! 😘❤️

      Ștergere
    2. Habar n-aveam că se numește așa. O am și eu și e în plină floare. Și draga de ea, a traversat și perioade de mai puțină îngrijire... Se ofilea, dar își revenea imediat ce îi dădeam puțină apă. Nu prea știu nici cât de des ar trebui udată...
      În fine, mulțumesc că ai scris cum se numește, Carmen! Are un nume tare frumos!
      Și ție îți mulțumesc, Suzana că ai adus-o în această postare minunată!
      La mulți ani binecuvântați tuturor și o vară minunată!

      Ștergere
    3. Si eu zic ca e destul de rezistenta si fascinanta. Insa sunt atat de lemnoase frunzele la baza, ca pe cele uscate tot cu o foarfeca ca lumea pot sa le tai.
      Poate acum vei descoperi cum sa o ingrijesti mai bine.
      O vara cat mai frumoasa, draga Daniela! 😘❤️

      Ștergere
  5. Todos muy lindas. Me gusta más la primera. Y si veo al gatito al lado del árbol.
    Gracias por estar Suzana 🤗
    Buena noche.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, the kitty is near the tree. And the peace flower is beautiful. It's in the second year of existence in my balcony... I love it.
      Thank you, Laura! Hugs. Have a beautiful Summer! 😘❤️

      Ștergere
  6. Foarte interesante reflexiile tale, dragă Suzana!

    Să-ţi fie vara pe plac! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A inceput sa imi placa sa creez montaje. Pozele nu imi ies cine stie ce, insa arata rezonabil.
      Multumesc mult, draga Vero! la fel sa fie pentru noi toti! 😘❤️

      Ștergere
  7. Interesantă colecția prezentată. Citind comentariile, am tot studiat imaginea de la metrou. Floricelele și umbra lor inspiră pace, liniște niște vremuri frumoase, iar rândul acela de umbre aliniate un fel de soldați ce mărșăluiesc spre război

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am cautat printre poze si o mai facusem o data la inceputul lui 2022. Si atunci, ca si acum, am avut o senzatie ca vad un sir de zombi... Nu sunt in stare sa-i prind ideea, in caz ca e vreuna. Poate mai ajung, sa vad daca se vede autorul pe undeva.
      Weekend placut, draga Niko! 😘❤️

      Ștergere
  8. Ce bucurie pe mine când am descoperit pisicuţa! :D Şi e tare frumoasă imaginea cu verdele ăla aprins!
    La mulţi ani, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu ce cauta acolo, ca nu o pusese nimeni la colt. Si eu m-am bucurat cand am constatat ca a iesit pe imagine! Se tot juca prin
      iarba!
      Multumesc mult si La Multi Ani, draga Potecuta! 😘❤️

      Ștergere
  9. Înțeleg că balconul este o...seră. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sera e cam pretentios spus, insa sunt destule.Si cand unele mai infloresc, este minunat!

      Ștergere
  10. Răspunsuri
    1. Thank you for the visit and comment!
      Have a fine weekend!

      Ștergere
  11. Those really are magical images. Have a fun weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. You are very kind, Brian! And it was fun to choose this set of images! Have a fun weekend too!

      Ștergere
  12. Frumoase și interesante imagini !
    Oftez puțin 🙃🙂 da, hai să fim copii în fiecare zi - bunătatea ne-ar ajuta fantastic de mult iar Creatorul nostru ar fi mulțumit de evoluția noastră 👍
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai ofta! Eu chiar il observ la tine, mereu. Bunatatea si intrebarile despre orice, cu siguranta ar schimba multe lucruri de care El s-ar bucura.
      Pupici! 😘❤️

      Ștergere