miercuri, 30 octombrie 2019

Miercurea fara cuvinte (194) -
Toamna in alt fel...

Jocul "Miercurea fara cuvinte" gazduit cu mare drag de catre Carmen, ne asteapta sa participam. Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!






















'Chipul lui Decebal'

 (Pozele sunt de la Baile Herculane si  de la Cazanale Dunarii)


O zi de miercuri pe placul vostru!
Happy WW!




MFC (193)








38 de comentarii:

  1. Superbe imagini ale toamnei ai adus! :)
    Unele culmi par spinari de dragon, altele par balene din piatra care stau bot in bot. :)
    Multumesc, Suzana draga! Zi minunata iti doresc sa ai si tu! Pupici! <3
    Happy WW!

    P.S. Frumoasa pauza ai avut! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deosebiti munti. Nu am mai vazut creste in felul acesta. Cred ca poti sa-ti imaginezi zeci de geometrii! Mie mi s-au parut si multe capete, asa ca o adunare. Depinde si de cum bate lumina.
      Iar zona este minunata. Chiar a fost o pauza speciala!
      Multumesc si eu, Diana draga! Pupici si Happy WW! <3

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Ne-au dat veste de salvare, pentru orice eventualitate! :D
      ... Adanca, dar linistita!
      Happy WW!

      Ștergere
  3. Doamne, câte frumuseţi avem în ţară! Şi ce frumos le-ai surprins tu! Fotografia cu poarta, dincolo de care se întinde toamna-n toată splendoarea ei, îmi place în mod deosebit!
    O zi bună, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este! Sunt zone cu adevarat minunate si fascinante. Si cand ma gandesc la istoria pe care au vazut-o...
      Mi-a placut acea poarta, desi inchidea un drum. Dar se vedea atat de frumos si drumul si toamna! :)
      Happy WW, draga Potecuta! Multumesc!

      Ștergere
  4. Superbe cazanele dunării !
    Din păcate nu am fost cu vaporul, am văzut doar o mică parte de pe șosea, și asta cu mulți ani în urmă
    Mulțumesc că ne,ai dus și pe noi în călătoria ta virtuală pe valurile dunării !
    Happy WW Suzana !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca mai revezi zona, incearca experienta. Dureaza maxim o ora, inclusiv vizitarea unei pesteri. Pentru mine totul a fost nou si spectaculos!
      Multumesc, Stef! Happy WW!

      Ștergere
    2. Mulțumesc mult, dacă mai ajung prin zonă atunci o să țin cont !

      Ștergere
    3. Asa sa faci! Nu o sa regreti!
      :)

      Ștergere
  5. Din câte văd eu, a fost o călătorie superbă! Mulțumesc că ai împărțit cu noi frumusețile adunate, dragă Suzana!

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Superba, plina de noutati si multa caldura!
      Imi pare bine ca am ajuns pe aceste meleaguri necunoscute mie!
      Multumesc, draga Zina! Happy WW! <3

      Ștergere
  6. o wow.... am fost in zona doar vara. Ce colorit frumos 😍
    Un minunat sfarsit de octimbrie sa ai 😘 Happy ww Suzana draga 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum au fost cateva zile de toamna aproape ca de vara. Dar coloritul a fost superb. Multumesc, draga Carmen! O toamna in continuare frumoasa! Pupici si Happy WW! 😘

      Ștergere
  7. Frumoase imagini de vacanta de toamna, Suzana draga!

    O zi frumoasa ♫ti doresc!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooo! Bine ai revenit si tu!
      O mica vacanta, dar cu adevarat mi-am incarcat bateriile!
      Pupici si bucurii multe! 😘😊

      Ștergere
  8. Era frumos la Baile Herculane, nu am mai fost de vreo 35 de ani pe acolo...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Robert, eu nu am fost niciodata pana acum. Posibil ca ce ai vazut atunci sa nu mai fie la fel de frumos astazi... :)
      Multumesc de gand si numai bine sa fie la tine!

      Ștergere
  9. Sunt locuri cu peisaje impresionante si ape tămăduitoare renumite.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar! Oricate imagini despre zona am vazut, pe 'viu' este cu totul alceva! Cu adevarat impresionanta zona!
      Multumesc Daurel! Happy WW!

      Ștergere
  10. Frumoasa toamna la Cazanele Dunării. Mulțumim de plimbare. Este un vis printre munți, pe ape. ♥️😀 O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un vis frumos, cu ochii larg deschisi pentru a privi imagini necunoscute inca! A fost frumos! Si despre frumuseti trebuie sa mai vorbim... :)
      Happy WW, draga Ina! <3

      Ștergere
    2. Trebuie sa ne mai spui... :) despre frumuseti.

      Ștergere
    3. :) Chiar ma gandisem astazi sa mai aleg din poze pentru urmatorul joc. Cred ca m-ai hotarat! <3

      Ștergere
  11. Ti-au iesit fain pozele! Zone deosebite, frumoase si deosebit de relaxante. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si frumos colorate! O toamna minunata pe acolo!
      Multumesc, Cristi! Happy WW!

      Ștergere
  12. Încântătoare selecţie, dragă Suzana!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Mi-a fost greu sa aleg, dar mi-am zis ca sugereaza destul de mult locurile vazute!
      Multumesc frumos, draga Vero!
      Happy WW!

      Ștergere
  13. Toamna ne oferă o colecție de imagini și culori pline de căldură...Ce frumos arată trena înspumată a Dunării în urma ambarcațiunii...iedera înfocata strălucind în văpaia soarelui...nuanța verzui a apei în apropierea stâncilor...Mulțumesc pentru plimbare intr-o zonă încă necunoscuta mie!
    Happy WW, Suzana dragă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spuma imi parea ca un om cu bratele deschise. Asa am perceput-o atunci... :)O zona superba, pe care in urma cu o luna de zile nici eu nu o stiam decat din poze. Realitatea mereu este peste imaginatie!
      Multumesc pentru ganduri, draga Gina! Happy Azi! <3

      Ștergere
  14. cam de mult nu am ajuns sa vad imaginea lui Decebal, in primavara remediez asta neaparat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Acum am si eu amintiri despre chipul lui Decebal! Extraordinar de spectaculos, ca toata zona de altfel!
      O seara frumoasa si multe excursii interesante! <3

      Ștergere
  15. Un paseo por ese otoño fantástico. La cara en la roca es una maravilla.
    Buen jueves Suzana.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://es.wikipedia.org/wiki/Estatua_de_Dec%C3%A9balo
      It is a link with a few words about the statue - in Spanish.
      Indeed a fantastic autumn!
      Thank you Laura! Un hermoso noviembre! :)
      Un Abrazo.

      Ștergere
    2. You are perfectly right and I think much more: our history and roots...
      Un abrazo, dear Laura!

      Ștergere
  16. Superbe fotografii! Minunate locuri! Ai prins o vreme extraordinară, numai bine ca să te bucuri de frumusețea de nespus a acestor locuri de vis.
    Toate cele bune, dragă Suzana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vremea a fost cu adevarat exceptionala, asa, ca pentru noi! :D
      Cand este soare culorile se pun altfel in evidenta. Iar verdele apei, chiar un vis!
      Toate cele bune si tie, draga Alex!

      Ștergere