joi, 31 octombrie 2019

Duzina de cuvinte (228 - 229) -
O intrebare si un raspuns...

Cuvintele duzinii 228, cu tema 'Schitul din padure':
emotie, ascuns, repetat, alb, mesaj, sprijin, timp, palme, artizan, divers, zambet, speranta.
Cuvintele duzinii 229, cu tema ' Simplitatea bucuriei':
misiva, debordant, vointa, cer, ecou, far, azi, ghid, ieri, anost, joc, blazarea.


Cu ceva timp in urma, intr-un context debordant de inutilitate, chiar m-am intrebat,
evident retoric,  daca as avea vointa sa ma retrag intr-un loc ascuns.  Poate intr-un
schit  in padure sau poate sa stau o vreme intr-un far, pentru ca a fi cumva intre 
apa si cer, genereaza o emotie aparte.

Mi-e inca neclar daca am primit un mesaj repetat de la un ghid-pazitor  sau am 
receptionat  vreun ecou din interior. Un raspuns a inceput cumva sa se creioneze
si, desi nu l-am scris negru pe alb in vreo misiva, mi-am propus sa-l readuc in prim
plan. Poate ca un joc al ideilor care sa devina un sprijin intr-un moment anost si
plin de blazare al unei zile de azi (ca cea de ieri a fost si s-a dus) ar fi  chiar indicat!

Intrebarea, departata de faptul divers, mi s-a parut  deosebit de interesanta si 
daca tot am primit-o de la Supremul Artizan, inseamna ca imi sunt necesare 
anumite clarificari! 

A te retrage undeva, poate fi o optiune in masura in care, dupa ce se petrec cu tine
niste lucrari interioare, dupa ce te descoperi asa cum in viata reala nu ai putut sa o 
faci, dupa ce descoperi ce poti face cu energia propriilor palme si poate ti se reveleaza
globul de lumina dintre ele sau pur si simplu  inveti sa respiri corect, trebuie apoi sa 
te hotarasti.  Ramai retras sau te intorci.

Raspunsul mi se pare evident... Revelatiile neimpartasite nu au cum sa genereze
bucurie, zambet si speranta. Iar fara ele, e doar un imens pustiu...









Tabelele lui Eddie pentru jocul 228
Tabelele lui Eddie pentru jocul 229


10 comentarii:

  1. Cred ca s mie mi-ar place sa locuiesc pentru o vreme într-un far! Frumoasa expresia ta … a locui între apa si cer"!
    Ma cam îngrozeste "furia apei" dar ma si fascineaza în acelasi timp!

    Zile senine si "farul inimii tale" sa te aduca mereu în siguranta acasa! Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e apa! Fascinanta in toate ipostazele! Poate am mai spus, dar pana acum nu am vazut-o pe viu foarte furioasa. De cate ori am ajuns prin februarie, am dat de o primavara in avans!
      Multumesc, draga mea pentru urarea frumoasa! Iar tie, de ziua ta, iti urez La Multi Ani, plini de fericire, iubire si siguranta! Te imbratisez cu drag! 😘😘😘

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Cu totii avem nevoie de aceasta lectie, pe care in mod cert nu mi-a predat-o nimeni explicit! :)
      Toate cele frumoase, draga Laura!

      Ștergere
    2. Peste imaginatia noastra. Cartea asta:
      https://www.emag.ro/stiinta-oculta-a-respiratiei-j-boisson-9789736365133/pd/DL6TRBBBM/
      mi-a raspuns la multe nedumeriri! :)

      Ștergere
  3. Sa te intorci nu e, neaparat, necesar - oamenii afla despre tine la un moment dat si te cauta ei. :)
    Imi plac ideile impletite in jurul celor 24 de cuvinte. E tentanta retragerea, pentru un timp, intr-un far. :) Sa ascult valurile marii agitate de furtuna! :)
    Zile senine iti doresc, Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ca da, in cele din urma, dar raman la parerea mea. Asa cum bateriile se reincarca si dupa aceea isi realizeaza propria menire! Asa cred ca functionam si noi. Pauzele sunt necesare evident, dar mi se pare extraordinar sa reiei firul extraordinar al vietii.

      Ștergere
  4. Chiar azi am vazut imagini cu Schitul in care a stat Arsenie Boca...
    Cred ca mi-ar placea sa ma retrag putin intr-un far. Unele sunt amplasate mai periculos, asa, dar sunt si unele construite in locuri mai purin..... periculoase, chiar foarte pitoresti (cu gradina si tot ce vrei, undeva sus, deasupra apei).
    Imbratisari cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Farul pare sa fie o alegere castigatoare, cel putin pe termen scurt! Eu nu am ajuns sa vizitez zona si tare mult mi-ar placea. Oricate imagini as vedea, cred ca zona altfel este perceputa la fata locului.
      Pupici si o duminica placuta, draga Rux!

      Ștergere