luni, 21 octombrie 2019

Citate favorite (103) -
Giacomo Leopardi si gandurile lui

Ii voi spune "Jocul de luni". Si este gazduit de Zinnaida.  Si a aparut sub impulsul
citatelor din carti postate de Ella.  Participarea consta in redarea  unor citate preferate.
”Click&Comment Monday”: Un schimb de idei, buchete de ganduri, inspiratie si
poate descoperirea esentei pe care o tot cautam si inca nu am gasit-o! 

Giacomo Leopardi este alegerea acestei zile. Poate descoperim noutati. 
Daca nu, recapitulam...






















Sa aveti o saptamana cu bucurii!
Si in continuare, o toamna frumoasa...!



@@@@@@@@@



@@@@@@@@@


 
Citate favorite (102)




20 de comentarii:

  1. Da ... cine poate rade, mai ales in situatii drele, chiar este stapanul lumii si, in acelasi timp, nu e robul nimanui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cand ma gandesc ce simplu este sa fim altfel. Cu o metoda la indemana! Macar sa reusim sa zambim, prin orice am trece!
      Multumesc de ganduri, Exergy! O toamna de care sa te bucuri!

      Ștergere
  2. Gânduri pline de înțelepciune și bun simț, așa cum au avut toți marii creatori, indiferent de domeniu. Mulțumesc că le-ai împărțit cu noi!

    Săptămână liniștită și rodnică!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand dau de vreun nume pe care vreau sa-l 'explorez' il notez!
      Am constatat ca metoda e buna, pentru ca altfel ideile se pierd
      in... neant!
      Mi-a placut ceea ce am citit, asa ca i-am pus gandurile spre a putea reveni si alta data! :)
      Multumesc, Zina draga! O saptamana cu multe culori si arome!

      Ștergere
  3. Frumoase şi înţelepte toate, îmi plac mult! Cred şi eu că "oamenii ar fi mai fericiţi dacă nu ar încerca cu orice preţ să fie".
    O zi cu bucurie, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este cu adevarat o concluzie plina de intelepciune. Ma gandeam daca i-as spune unei persoane pe care o cunosc superficial cum ar interpreta. Pana la urma tot la dorinte, patimi si trebuinte am ajunge! :) Depinde care dintre ele sunt mai puternice...
      Si cred ca daca 'nu ar incerca cu orice pret', chiar ar fi incredibil de liberi!
      Multumesc, draga Potecuta! Numai bucurii si tie!

      Ștergere
  4. Așa de mulți stăpâni are lumea ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La urma urmei este doar o metafora despre propria lume.
      Daca noi suntem stapanii propriei lumi, suntem chiar liberi... :)

      O saptamana senina!

      Ștergere
  5. <3 citeam si zambeam, citeam si zambeam... cred ca am cam fost stapana a lumii si iti multumesc ca ai adunat acest buchet de ganduri la un loc. M-am simtit si mai putin singura (nu de alta dar zilele astea am avut asa o stare - oboseala, presiunea, rabdarea pusa la incercare si inca alte cateva ingrediente de gan .... haha).
    Imbratisari cu mult drag!!

    ps: mi-am amintit de un fragment pe care l-am zarit la un moment dat. facea referire la faptul ca parintii isi tot compara copiii cu altii, pe cand pentru copii parintii sunt perefecti asa cum sunt si nu ii compara cu alti parinti. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am tot incercat sa imi aduc aminte din ce carte a provenit numele pe care mi-l notasem, dar declicul nu s-a produs! :) Dar are cateva idei frumoase - utile care mi-au atras atentia. Rabdarea este una dintre lectiile utile tuturor. Daca o invatam cred ca este tare bine...
      Cred ca este o greseala imensa sa-ti compari puiul cu ceilalti.
      In mod cert creierul unui micut proceseaza gresit o informatie de acest gen.

      Multumesc, draga Rux! Pupici si o saptamana linistita! <3

      Ștergere
  6. "Cine stie sa rȃdă e stapanul lumii" imi place cel mai mult. Asa de putini sunt cei care pot sa rȃdă in anumite situatii! Sunt prea multi cei care iau totul in tragic - inclusiv unele glume/bancuri.
    Imi place si fotografia pe care ai prelucrat-o.
    Multumesc! Saptamana excelenta iti doresc sa ai si tu, Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vad ca si tie ti-a atras atentia acest citat. Daca s-ar explica mai atent importanta gandurilor si efectele dezastruoase ale acestora in planul fizic, poate ca ceea ce spui s-ar ameliora.
      Pana atunci incerc sa ma distantez de astfel de personaje, daca pot. Oricum, simtul umorului este foarte pretios!
      Multumesc si eu, Diana draga! O saptamana senina! Pupici! <3

      Ștergere
  7. Parca am comentat ieri, dar azi as zice ca datorita faptului ca Leopardi a trait putin, i-as asemana soarta cu a lui Eminescu...
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te rog frumos nu-ti mai fa astfel de probleme. Comentariile intra cand ajung sa deschid blogul! Am lipsit de la apel cateva zile! :D
      Foarte interesanta asocierea cu Eminescu!
      Toate cele bune si tie, Daurel!

      Ștergere
  8. Pot să-ți spun că eu îl prefer pe primul, nu doar pentru că ai început cu el...
    Să-ți fie săptămâna plină de lumină și bucurie, Suzana dragă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt atatea lucruri pe care le fac si simt copiii si pe care noi le-am cam... zapacit!
      Multumesc, Dana draga! Multe bucurii si voua! <3

      Ștergere
  9. Como no puedo leer las citas te dejo. Alguna de las que me gusta Suzana.
    Sé tú el que aparta la piedra del camino. Gabriela Mistral
    Tengo la responsabilidad de ser feliz. Stephen Covey.
    Lo interesante de la vida no es la meta sino el viaje. Esta me encanta, no sé si será de alguién pero la ví escrita y me gustó.
    Te deseo un buen miércoles.
    Un abrazo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I have to learn Spanish! :)
      Thank you for your quotes. The last one is quite important for us. The journey is always more important than the destination, but sometimes we forget this idea!
      All the best, dear Laura!
      Un abrazo!

      Ștergere