miercuri, 16 octombrie 2019

Miercurea fara cuvinte (193) -
Cu ochii pe cer...

Jocul "Miercurea fara cuvinte" gazduit cu mare drag de catre Carmen, ne asteapta sa participam. Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!

Alegerile pentru azi au fost cateva dintre fotografiile lui Horațiu Goanță, 
realizate la Spectacolele Aviatice din zona Lacului Morii, din 2018 si 2019
Mi s-au parut minunate, asa ca acum le vedeti si voi.
Va puteti delecta si cu alte poze ale lui Horațiu pe Flickr.

























Gluma autorului pozei: "Puma de bloc -


Va urez o zi de miercuri cu multe bucurii! 
Si chiar daca sunteti cu ochii pe cer, sa va uitati totusi pe unde mergeti! :)

Happy WW!

@@@@@@@@@ Cateva idei dulci!



@@@@@@@@@



MFC (192)




28 de comentarii:

  1. Intotdeauna aceste spectacole aviatice sunt "spectaculoase"!
    Mi-au placut fotografiile! Multumesc de show! :)
    O zi minunata îti doresc draga mea! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere, draga mea! Spectaculoase, putin spus!
      Cateva meserii de exceptie, utile dar si periculoase.
      Iar cei care le practica sunt oameni deosebiti!
      O zi linistita, Ella draga! Sanatate si senin!

      Ștergere
  2. Excelente fotografii. Cum ar zice mama mea ''Ne-ai lasat pafff!!''. Rad. Am ramas cu ochii pe cer. Mi-au placut si glumele din final. :P Pupiciii si o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! Mi-au placut tare mult. Si parca s-au impregnat cumva de adrenalina momentelor! :)
      Multumesc, draga Ina! Pupici si Happy WW!

      Ștergere
  3. Cred ca sunt fascinante astfel de demonstratii - am vazut numai la TV.
    Elicopterele-mi plac de numa-numa!
    Poza cu avionul care trece pe sub Luna imi place mult de tot. :)
    Multumesc, Suzana draga! Zi minunata iti doresc sa ai si tu!
    Happy WW! Pupici! <3
    Gluma:
    Un tip cu capul bandajat se intalneste cu un prieten, pe strada:
    - Ce-ai patit la cap? intreaba prietenul
    - Accident de avion: ma uitam dupa avion si-am dat cu capul de un stalp.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anul acesta am vazut ceva din din spectacol. A fost intr-adevar fascinant si vremea insorita a fost un bonus. Mi-a placut si mie mult de tot imaginea cu luna. Din perspectiva unui obiectiv profesionist pare atat de aproape... Si ajungem la intrebarea intrebarilor: 'o fi locuita?'
      Simpatica gluma! Intamplare traita de mine, la Romexpo. Dau sa intru, dar erau niste geamuri atat de curate ca pur simplu am dat cu capul in ele. Am crezut ca si acolo era liber! :D Cateva zile am suportat un cucui! :D
      Happy WW, Diana draga! Pupici! <3

      Ștergere
  4. Spectaculoase sunt toate, Suzana! Cele cu paraşutiştii sunt absolut superbe, dau emoţii mari!
    Mulţumesc pentru ele!
    O zi frumoasă, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exercitiile cu parasutisti sunt minunate. Si mai ales aterizarile la punct fix sau la salvari. Imaginile sunt de anul trecut. Atunci nu am ajuns sa le vad. Dar si asa, parca genereaza emotiile momentului.
      Multumesc si eu, draga Potecuta! Pupici si Happy WW!

      Ștergere
  5. Ceea ce rămâne în teren, după "spectacol" , face locul și mai dezolant...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am avut curiozitatea sa-l vad dupa spectacol. Dar locul este departe de a fi dezolant. Cel putin din orizontul meu de vedere.
      Si cat m-am plimbat pe acolo, chiar asa, prin acea multa lume, tot curatel parea! :)

      Ștergere
  6. foarte foarte interesante aceste fotografii, Suzana draga. Imi inchipui cat poate sa fie de palpitant cand vezi aceste demonstatii live!
    Multumim. Happy WW 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar este! Si vremea a tinut cu noi toti. Era un soare superb si un cer albastru, asa ca evolutiile chiar s-au vazut minunat si... palpitant!
      Happy WW, draga Carmen! Pupici! <3

      Ștergere
  7. Cu ochii pe cer și cu sufletul la gât! Am emoții de câte ori văd asemenea demosntrații și fotografiile tale mi le-au amintit. Mulțumesc că ai împărțit cu noi emoțiile și plăcerea spectacolului.

    Happy WW, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar, pe viu parca toata atmosfera trepideaza! Mi-a parut tare bine ca am reusit sa merg anul acesta. Si mi-a placut cati parinti cu copii au venit sa vada spectacolul. Chiar au avut ce sa vada!
      Happy WW, draga Zina!

      Ștergere
  8. Mi-ar fi plăcut să fac armată și să pilotez elicoptere, gen smurd sau cele pentru stingerea incendiilor sau pentru salvamontisti :)

    Mi-a plăcut ultimul elicopter din seria celor roșii, dar și ultimul destinat forțelor aeriene..
    O Seară Frumoasă îți Doresc !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o meserie deosebita care atrage, intr-adevar. Insa decizia de a o urma chiar trebuita bine analizata. Oricum, a fost un spectacol fain.
      Multumesc, Stef! Toate cele bune!

      Ștergere
  9. Sunt imagini de mare curaj si măiestrie.
    Abia la a doua vizionare a pozelor am observat participarea elicopterelor SMURD.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au fost simulate cateva actiuni de salvare. Evolutiile lor mi s-au parut spectaculoase, fiind pe elicopter.
      Happy Azi, Daurel, ca asa a fost sa fie!

      Ștergere
  10. Fascinante evolutii, pe cerul azuriu, sustinute de adevaratii barbati...privitorii raman intotdeauna consternati de "joaca" lor, cu precizie si arta spre amuzamentul nostru...
    Happy WW, draga Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha! Ai dreptate cu 'consternarea'. Evolutiile alea cu mult fum ca sa vezi mai bine, mi s-au parut uluitoare. Si cand am vazut pozele mi-am dat seama cat de aproape erau unii de altii!
      Adrenalina din plin!
      Happy Azi, draga Gina, ca miercuri a trecut de tot!

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. Chiar asa, desi au fost si alte imagini mai aproape de apa, dar
      am pastrat totusi ideea, cu o mica exceptie!
      Toate cele bune, Robert!

      Ștergere
  12. Stiam ca am commentate ieri...
    Ziceam ca am apreciat elicopterele SMURD si pilotii acestora.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ai comentat, dar eu nu am mai ajuns la calculator... :)
      Prin Bucuresti le vad mai des. Desi misiunile lor in viata reala ascund numai tristeti.
      Happy Azi, Daurel. Multumesc pentru revenire!

      Ștergere
  13. anul acesta nu am mai avut spectacol aviatic la mare, imi placea tare mult sa particip!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am vazut asa ceva la mare. Cred ca este senzational.
      Poate la anul aflu in timp util.
      Un weekend placut, draga Carmen!

      Ștergere
  14. Un spectacol fascinant! O încântare să admiri „dansul ceresc” al acestor păsări din metal.
    Numai bine, dragă Suzana! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Perfect adevarat. Zborul este cu adevarat fascinant, oriunde il vedem. Imi pare bine ca ti-a placut spectacolul!
      O saptamana minunata, draga Alex!

      Ștergere