joi, 30 mai 2024

Reflexii in oglinda (154) -
Crampeie de realitate

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!


Medalionul meu- detalii de parcurs





Mica mea jungla! In realitate arata mai
simplu, insa s-au suprapus trei planuri!


Reflexii  in oglinda (153)

@@@@@@@@@
Am descoperit un filmulet extrem de interesant, ce condenseaza in 15 minunte,
transformarea unei case vechi, a carei renovare a durat doi ani. Mi-au placut
unele detalii si sunt foarte multe idei pe acolo. Poate inspira pe pasionati.





Si altceva interesant, ca nu ma pot abtine sa nu va arat...





20 de comentarii:

  1. Primul filmuleț mi-a adus aminte când am luat o țeapă. Îmi făceam casă, constructorul s-a rugat de mine să-i plătesc ultima tranșă (casa era aproape gata), vreo 20%. Am plătit, a promis ceva in compensație, am scris, mi-a dat un bilet la ordin garanție. A doua zi, s-a declarat în faliment.😀
    Am căutat meșteri, au început să-mi ceară marea cu sarea. Am constatat că mult mai ieftin este să-mi cumpăr scule. A durat vreun an, m-am mutat în vreo doi ani. Niciun meșter n-ar fi lucrat cu răbdarea mea.🙂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca am avut mereu ideea sa pot sa repara lucruri in casa. Si evident a lua un minim de scule era primul pas. Cred ca mi se parea ridicol sa chem pe cineva cand aveam nevoie de ceva minimal de reparat. Dar chiar si la lucruri mai complicate. Exact asa gandim si noi. Cu rabdare, ca doar nu stam in apa. Din ceea ce ai spus, putea fi o mica premeditare, nu ma pricep.
      Insa la final, capeti expertiza...
      Seara buna!

      Ștergere
  2. Pozele sunt foarte frumoase, ca de obicei. 🙂

    Un sfârşit de săptămână pe placul tău, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In sfarsit am mai ajuns si noi in parc... Cu vaporasul insa nu am mers. Poate data viitoare!
      Un final de saptamana minunat, cu un start simpatic in iunie!❤️😘

      Ștergere
  3. Those are terrific photos and the locket is really pretty!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sorry, Terry! I found you in spam, no idea why!
      I love the idea of locks and all the keys thrown in the water... A small symbol for an eternal relation...
      A good start in Summer!

      Ștergere
  4. Ce colectie minunata de reflexii! De la buburuza (ruza), la detaliile pandantivului (cred ca am si eu ceva floricica de gen :D), ajung la ta (care arata superb, fata de a mea, inca asteptand sa o salvez..), cu un mic popas printre petale :D.

    Am vazut clipul acela cu renovarea casutei de vreo doua ori - mi se pare fascinant! Si reconfortant... :D. Si inspirational :D
    Pupici cu drag!!! 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa o salvezi totusi, la o provocare anume. Mereu fac poze, insa unele nu sunt bune. De data asta am fost multumita ca se vede rezonabil buburuza. Nu se lasa dusa, asa ca dupa sedinta foto am pus-o pe un copac.
      Filmuletul ala, chiar asa, pe repede inainte, are niste detalii foarte interesante de decoruri. Mi-am spus ca poate trezi atentia.
      Pupici si un weekend placut, draga Rux! ❤️😘

      Ștergere
  5. Ce frumoasa e mica ta jungla! 😍 Sa o dezvolți cat mai mult!
    Sunt tare frumoase pozele. Îmi plac sclipirile, oglinda apei, gărgărița, griva de pe gard... Sunt o zi de primăvară pozele! 😍
    Zile senine îți doresc, Suzana draga! 💗 Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Jungla imi place, insa mereu ma ingrijoreaza cand plecam mai multe zile.
      Si cred ca tocmai atunci vor mai aparea floricele la arborele de cafea...🙂
      Le-am ales si eu mai reprezentative pentru reflexii. M-a amuzat gargarita. In cele din urma am parcat-o intr--un copac, ca nu a vrut sa zboare de pe deget.
      Pupici si weekend placut, draga Diana!❤️😘

      Ștergere
  6. Mi-a plăcut maxim clipul de pe yt pe care mi l-ai recomandat, cu restaurarea, deși nu l-am vizionat în întregime.
    Super idei, super detalii!
    Bineînțeles, mi-au plăcut mult și pozele făcute de tine, iar eu îți mulțumesc pentru postările minunate!
    Weekend liniștit îți doresc, Suzana!😇

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut. Sunt acolo niste solutii tare interesante si posibile. O transformare deosebita, de la un haos la un interior atat de placut!
      Multumesc mult, Stef, pentru ganduri.
      Un weekend cat mai frumos.

      Ștergere
  7. Ma uit la acel mic medalion si incerc sa inteleg cum ai reusit sa legi/unesti acele petale/cristale. Pare ca ai folosit o sarma de cupru dar nu stiu cum le-ai legat. Daca petalele sunt duble, sub forma de inimioara, atunci poti sa le legi dar daca nu, nu stiu cum ai facut asta 🙂
    Am si eu "piticiii" mei 🤣

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristi, am folosit o floare cu sase petale, de plastic cu o gaura centrala. Eu nu am facut altceva decat sa petrec sarma printre petale si prin centru, dupa ce initial am introdus-o printr-o gaura existenta in floare, in lungul a doua petale diametral opuse. Apoi am prins floarea de banutul auriu ce avea si el o gaura si apoi de inel. Floarea este mai grosuta, o vezi si din profil. Asa ca nu m-am chinuit prea mult cu sarma. Doar cu gardutul din fir.🙂
      Sper ca s-au linistit piticii...🤣
      Weekend placut, Cristi!

      Ștergere
  8. Un sfârșit de săptămână relaxant!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc la fel, Laura! O vara pe placul tau!❤️😘

      Ștergere
  9. Muy bonitas las imágenes.
    Que tengas un feliz domingo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Antonia!
      A good start in Summer! Hugs!❤️😘

      Ștergere
  10. ce dragute! florile acelea sunt ca un joc de caleidoscop ♥
    Un start bun in noua saptamâna, draga Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce interesant! Eu nu le vazusem asa! Insa mi-ai adus aminte ca am
      o jucarie de confectionat. Poate reusesc.
      O saptamana frumoasa, draga Carmen!❤️😘

      Ștergere