miercuri, 15 mai 2024

Miercurea fara cuvinte (405)
Sculpturi cu mozaic -
Mosaic sculptures

Jocul de miercuri este din nou  gazduit de Carmen.
Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
       Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';

pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos'
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul
'Katheworsley'
pe blogul 'Brianshome'
;
pe blogul
'Jaipur Gardening';
pe blogul 'XmasDolly'
pe blogul 'Catsynth';


(Sursa - artist Dusciana Bravura)










"I often look at the world as a product of the pieces of the puzzle".
"Privesc adesea lumea ca un produs al pieselor puzzle-ului".



Happy WW!


MFC (404)


@@@@@@@@@

Cinci culori si efectele lor -
Five colors and their effects!




40 de comentarii:

  1. All these bird arts are fabulous

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A special art, indeed. More complex as last time.
      Happy WW, Roentare!

      Ștergere
  2. These are brilliant and so clever as always
    Have an artistictastic week Suzana 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. So glad that I discover these beauties.
      Happy WW, Steve! A fantastic week ahead!

      Ștergere
  3. Sunt capodopere! In primul moment mi s-au părut vii, dar citisem cuvântul mozaic și m-am uitat cu atenție din nou.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fata de saptamana trecuta, aceste lucrari mi se par si mai complicate. Iar spun ca sunt incredibile!
      Happy WW! ❤️😘

      Ștergere
  4. Sunt foarte frumoase şi păsările par extrem de reale!

    Happy WW, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt facute cu atatea detalii, incat sunt incredibil de frumoase.
      Ce bine ca mai sunt oameni care fac asa ceva!
      Happy WWW, draga Vero! ❤️😘

      Ștergere
  5. Some beautiful bird art there.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte bine realizate şi tare frumoase sunt!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu cum gasesc doar lucruri complicat de realizat.
      Insa sunt superbe!
      Bine te-am reauzit, draga Potecuta! Happy WW!❤️😘

      Ștergere
  7. Beautiful work. Wow.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday, Suzana. Hugs. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I remained in the same topic of mosaic. They were too beautiful not to share. Thank you, dear Sandee!
      Happy WW! Hugs and a fine week!❤️😘

      Ștergere
  8. Foarte tare! Nu am vazut pana acum asa ceva.
    Cred ca a fost o idee buna sa ne arati acest tip de arta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu. Mie imi place mozaicul si imi doresc niste experimente simple.
      Acestea insa depasesc ideea mea de creatii cu mozaic. Sunt superbe!
      Seara buna, Cristi!

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. Pare destul de real, totusi. Insa detaliile de pe el sunt incredibil de SF pentru mine.🙂
      Seara buna, Catalin!

      Ștergere
  10. Foarte foarte interesant! Multumim 🥰
    Happy ww 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca se mai creeaza minuni!
      Ceea ce e perfect!
      Happy WW, draga Carmen! ❤️😘

      Ștergere
  11. Beautiful art, especially the bird mosaics. Loved this.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The details of mosaics are so beautiful and complicated. I saw that she is doing also frames with mosaics. Indeed a beautiful art!
      Happy WW, Alana!❤️😘

      Ștergere
  12. WOW, those are super amazing and beautiful too!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. You are right, Terry! 'Super amazing'...
      Happy Today and a fine week!

      Ștergere
  13. Abia ce am finalizat un tablou cu diamante cu lupa ..... :))))). Si nu ma refer la cel micut pe lemn, ci la cel mare... E ceva extrem de laborios.. imi imaginez numai cat de complex este procesul prin care aceste exponate au ajuns la forma in care ne sunt prezentate 😵😶
    Ma bucur ca ni le-ai adus in atentie.

    Mi-a placut si filmuletul. Multumesc
    Pupici si happy ww!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa il vad. Si eu am in plan, dar nu sunt incepute. Oricum, procesul pare complicat, dar rezultatele sunt spectaculoase. Ma atrage mozaicul, insa probabil reusitele cu el vor fi minimaliste.🙂
      Imi place ideea de a folosi putine culori si sa faci combinatii cu ele.
      Pupici si spor la tot, draga Rux!❤️😘

      Ștergere
  14. These are amazing, Suzanne.
    Thanks for discovering them!

    Happy Thursday!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I was so happy when I discover them. They made my day beautiful!
      Happy Thursday, dear Veronica.
      Hugs and a fine week!❤️😘

      Ștergere
  15. So beautiful.
    www.rsrue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Simpáticas imágenes. me ha gustado bastante.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad that you say this. There is a hard work there, but the result
      is awesome.
      Hugs, Antonia! A fine weekend!❤️😘

      Ștergere
  17. Que bonitas. Más la 3, 5 y 6.Preciosas
    Buen fin de semana Suzana.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Beautiful and new for me. I love mosaics, even it's complicated to do. But what is easy is not challenging...
      A fine weekend, dear Laura! Hugs!❤️😘

      Ștergere
  18. Am vizitat cândva un atelier de sticlărie. Este incredibil cum jonglează meseriașii/artiștii cu sticla topită!
    Mie mi s-a părut chiar periculos...
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut doar filmulete si mi s-a parut la fel. Complicat si riscant.
      Momentele alea cand sufla aer si formeaza golul mi se pare insa fascinante.
      Toate cele bune si la tine! Weekend placut!

      Ștergere
  19. Bine te-am regăsit dragă Suzana ❣️ Ce artă minunată am admirat din nou la tine. Utilizând tehnica mozaicului de către artista Dusciana Bravura au ieșit aceste frumuseți în culori și forme de o armonie superbă. Fermecătoare sunt alegerile tale. O săptămână inspirată și cât mai plăcută 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai revenit, draga Georgeta! Si eu m-am bucurat de descoperire, pentru ca oricum lucrarile in mozaic imi plac mult. Insa asa ceva sofisticat nu mai vazusem. Superbe creatiile ei.
      O saptamana minunata si tie!❤️😘

      Ștergere
  20. Stunning Bird art , Thanks for sharing with Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. This art is trully amazing, indeed!
      All the best, Arun! have a fine week!

      Ștergere