miercuri, 22 mai 2024

Miercurea fara cuvinte (406)
Tablouri cusute - Needle paintings

Jocul de miercuri este din nou  gazduit de Carmen.
Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
       Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';

pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos';
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul
'Katheworsley'
pe blogul 'Brianshome'
;
pe blogul
'Jaipur Gardening';
pe blogul 'XmasDolly'
pe blogul 'Catsynth';

(Sursa - artist Trish Burr)













Happy WW!



MFC (405)


@@@@@@@@@








52 de comentarii:

  1. These are so clever again vivid and colourful thanks for sharing :-)
    Have a needletastic week Suzana 👍

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac mult culorile alese pt ca sunt culori vii. Multa munca, chiar foarte multa munca e necesara pt realizarea acestor tablouri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca sunt destul de apropiate de culorile naturale ale pasarilor.
      Oricum, o astfel de tehnica presupune multa rabdare, insa rezultatele sunt faine.
      Seara buna, Cristi!

      Ștergere
  3. They are beautiful. It reminds me when I was a child one of my grandmothers always gave me embroidered handkerchiefs for Christmas. They were too pretty and delicate to use though.
    We have been on holiday which is why I haven't been posting. The trees in todays post were taken while we were away.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I know what you mean. Some materials for hankerchiefs for example, are very thin and the embroidery could be delicate and difficult to obtain.
      Happy WW, Jackie! A fine week!❤️😘

      Ștergere
  4. Lovely stitching and wonderful timeless music - thanks for sharing :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. You are right! Timeless music...
      Thank you and Happy WW!

      Ștergere
  5. Sunt adevărate opere de artă!
    (Am şi eu o icoană lucrată de sora mai mare a mamei. O s-o fotografiez.)

    Happy WW, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu daca am vazut icoane tesute altfel decat virtual. Cred ca sunt si mai greu de realizat.
      Happy WW, draga Vero! ❤️😘

      Ștergere
    2. Nu e ţesută, e brodată.
      O să pun poza într-o miercuri fără cuvinte. 🙂

      Ștergere
    3. Am dat o cautare pentru icoane brodate si sunt incredibil de multe in acest stil. Cand vei vrea, poate ne-o arati! 😘

      Ștergere
  6. Ce frumoase sunt, Suzana! Broderia e un domeniu de care nu m-am apropiat deloc, cel puțin deocamdată. Mi-ar plăcea să fac asta. Cândva... Mama mea a brodat când era tânără fețe de masă, batistuțe, fețe de pernă... Încă păstrez o parte dintre ele.
    Mulțumesc frumos pentru reamintire! 🤗❤️
    În filmuleț pare ușor. 🤭

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar placea sa invat cel putin, sa fac broderie - minimal- cu masina de cusut... Era o indeletnicire destul de uzuala acum multi ani. Insa mare consumatoare de timp. Poate de aceea o intalnim mai rar.
      Filmuletul arata prea putin. Sunt multe altele, insa nu cred ca prea detaliate.
      Toate cele bune la tine, draga Daniela!❤️😘

      Ștergere
    2. Toate cele bune și ție, dragă Suzana! Noapte cu pace! 🤗❤️

      Ștergere
    3. Noapte cu pace! Pupici! ❤️😘

      Ștergere
  7. So lovely.
    www.rsrue.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Minunate tablouri, o adevărată artă. Mama a brodat, însă o perioada scurta de timp. Mi-ar fi plăcut să învăț aceasta arta, însă mă mulțumesc cu goblenul.
    Mulțumesc frumos pentru aceste tablouri.
    Happy WW Suzana!🤗❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am un goblen inceput acum ani buni, insa este cumva abandonat. Poate imi dau silinta...
      Cu multa placere, draga Ioana!
      Happy WW!❤️😘

      Ștergere
    2. Și eu la fel. Îmi propusesem să îl reiau anul acesta, dar văd că deja s-a scurs aproape jumătate din an și eu nu am pus mâna pe el.
      Poate ne mobilizăm împreună, încurajându-ne una pe a alta. 🤗😘

      Ștergere
    3. Poanta este ca eu nu imi propusesem. Insa parca mi s-a facut pofta.
      Initial imi spusesem sa fac macar un rand pe zi si nici asta nu am reusit. Imi place cum ai spus. Sa ne mobilizam si sa vedem ce o iesi... ❤️😘

      Ștergere
  9. Beautiful embroidery. Amazing how real the feathers look.
    Thank you for music too, Suzana. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The artist is very talented, indeed. I am glad you liked them.
      I love that music. It's so magical...
      Thank you, Dixie! All the best!❤️😘

      Ștergere
  10. Those are so amazing and so darn pretty!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. If there are people who still create, it's fine...
      Happy WW, Terry!

      Ștergere
  11. So beautiful. I love all the pastel colors.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday. Hugs. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The colors are so beautiful, indeed. And they look so real!
      Thank you, dear Sandee!
      Hugs and Happy WW! ❤️😘

      Ștergere
  12. Beautiful bird embroidery!
    Happy WW 😺

    RăspundețiȘtergere
  13. Superbe! Cata munca, wow!
    Imi plac mult si nuantele alese... Par reale!
    Happy ww, Suzana draga! 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La ce imagini cu pasari am mai vazut, par foarte realist create.
      Superbe!
      Happy WW, draga Carmen! ❤️😘

      Ștergere
  14. Răspunsuri
    1. Pe mine m-au entuziasmat aceste minuni! Alte carari fabuloase!
      Happy WW!❤️😘

      Ștergere
  15. Once again, you find such beautiful art. Of course, I love birds and flowers. These were really well done.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I love them too and I was amazed by these kind of creations.
      Happy WW, Alana. ❤️😘

      Ștergere
  16. These embroidery arts are so exquisite

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I like a lot embroidery, so this discovery was perfect for our game.
      Happy Today, Roentare!

      Ștergere
  17. Stunning embroidery, Suzana! The detail in these birds is incredible!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, they are, even not like in the reality showed by you, but
      anyway are amazing!
      Happy Today, Shiju Sugunan!

      Ștergere
  18. Răspunsuri
    1. Asa s-a intamplat sa le descopar...Insa mai sunt si cateva alte nuante...

      Ștergere
  19. Stunning needle paintings - the detail and colors are incredible!

    Happy Thursday, Suzanne!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I saw some images with birds. And some of them are quite similar.
      There are amazing, indeed.
      Happy Today, dear Veronica! Hugs and blessings!❤️😘

      Ștergere
  20. Ce frumoase sunt aceste broderii, superbe. Am rămas impresionată de arta și talentul autoarei tablourilor. Un sfârșit de săptămână cât mai plăcut îți doresc dragă Suzana🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa ca sunt frumoase? Parca imi venea sa vad daca simt puful penelor...
      Un final de saptamana minunat si tie, draga Georgeta! Si sper cu soare! ❤️😘

      Ștergere
  21. Uite broderie din aceasta nu am mai apucat sa fac la lucru manual (pentru ca au scos din programa ora respectiva, mare prostie, dupa parerea mea ), dar stiu ca mami sigur a brodat cu muline in degrade diverse. Eu am apucat sa fac doar punct feston.
    Foarte frumoase creatii (mi-am luat un curs pe Domestika anul trecut ... poate reusesc sa mai bifez din lista lunga care ma asteapta... sa ma bucur de ea).
    happy azi. Pupici
    🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi am facut putin, insa pana nu practic, nu pot spune ca stiu. Sunt cateva trucuri ce trebuie stiute totusi. Mi-ai adus aminte de listuta mea...
      Sa ne uram spor, draga Rux!
      Pupici si Happy Azi! Weekend placut! ❤️😘

      Ștergere
  22. Vai, vai, cât de frumoase sunt! Pe cel cu găinile îl vreau eu!
    Zi frumoasă, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Potecuta, sa te bucuri de el din plin!
      Happy Azi si weekend placut!❤️😘

      Ștergere
  23. I cant believe this is embroidery, the intricacies of birds is amazing. Thanks for sharing with Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. You have to belive, because it is only a fabulous embroidery!
      Happy Today, Arun! Have a fine week!

      Ștergere