miercuri, 29 mai 2024

Miercurea fara cuvinte (407)
O artista si discipolii ei -
An artist and her disciples

Jocul de miercuri este din nou  gazduit de Carmen.
Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
       Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';

pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos';
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul
'Katheworsley'
pe blogul 'Brianshome'
;
pe blogul
'Jaipur Gardening';
pe blogul 'XmasDolly'
pe blogul 'Catsynth';

(Sursa 1 - 'Turquoise Art' - artista Alina Durdan)

 











(Sursa 2 - Creatii din expozitia de primavara, cu tema 'Impresionism', realizate
                 de participantii la atelierele de pictura sub indrumarea artistei
                 Alina  Durdan;
                
Impressionism exhibition with 
paintings of disciples of the artist. 

               









Si ultimul meu puzzle cu maci!
My last puzzle with poppies!





Happy WW!



MFC (406)


@@@@@@@@@





42 de comentarii:

  1. Reminds me of various other artists, I miss an own style, although I like some pictures. Lovely puzzle you've finished - I will begin one in next days.
    Thanks for the music - a calm begin of my day.
    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. She experiences, as I could see on the link, different styles, what I like also to do. I like metaphors in art a lot. I hope you will share your puzzle when you will finish it. I am still looking for a music for meditation. I am not sure what would be the best.
      Happy WW and a fine week!❤️😘

      Ștergere
  2. Beautiful art I wish I was artistic
    Have a paintingtastic week Suzana 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maybe you try for fun. And see what is happening...
      Happy WW, Steve! A healthstatic week!

      Ștergere
  3. Unele îmi plac, altele sunt... interesante, dar nu mi le-aş pune pe perete. 😁

    Happy WW, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucrarile din al doilea link sunt realizate in majoritatea lor de copii. Recunosc ca mi se pare fabulos, nu doar ca unii dintre ei s-au gandit la impresionism, (a fost o tema aleasa prin tragere la sorti), dar si cum si-au ales lucrarile, unele chiar complicate. M-am bucurat mult ca se intampla asa ceva. Am simtit asa, o infuzie de optimism...
      Happy WW, draga Vero!❤️😘

      Ștergere
  4. Prima oara am crezut ca acel puzzle e o pictura, dar am inteles ce este dupa ce m-am uitat mai atent. Ai avut multa rabdare si ai depus multa munca ca sa-l termini.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spre surpriza mea, am lucrat puzzle-ul relativ usor, cred ca din cauza culorilor destul de clare. Totusi l-am terminat pe parcursul unei saptamani.
      Seara frumoasa, Cristi!

      Ștergere
  5. ❤️😘 O zi binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Some lovely art work here! Thank you for sharing at https://image-in-ing.blogspot.com/2024/05/cat-trap.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, it is a lovely work!
      Thank you, Sue! Happy WW!❤️😘

      Ștergere
  7. Love them all, but the ocean ones are my favorite. Beautiful.
    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday, Suzana. Hugs. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The water is a miracle! I love them also! Thank you, Sandee!
      Hugs and Happy WW, my friend!❤️😘

      Ștergere
  8. Woow, cât talent! Îmi plac foarte mult şi acum am aflat de artistă. Mulţumesc, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In zilele de miecuri mereu aflam noutati, ceea ce este perfect!
      Happy WW, draga Potecuta! ❤️😘

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. Macii arata superb, cu adevarat. Mi s-au parut irezistibili!

      Ștergere
  10. Nice artwork - more traditional this week, it seems :)
    As to your question about Big Merp: he is a very happy and spoiled cat, and he's very confident. He does have a very soulful expressive face, which can make him look sad or lost in thought, but it also makes people fall in love with him 😻

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I like your words: ' lost in thought'. It's so perfect for the cat's eyes!
      Indeed, Big Merp is so cute.
      Yes, a little bit more traditional...
      Happy WW

      Ștergere
  11. I particularly like the piece with the clock tower and the clock that takes inspiration from Dalí

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. When I think about Dali, I have in mind some clocks... You know, we have here an exhibition with some of his work. Probably I'll make a WW game with some images.
      Happy WW, again!

      Ștergere
  12. Ce expozitie interesanta! Multumim pentru minunata idee 🤗😘
    Happy WW Suzana draga.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut, draga Carmen!
      In ziua de azi s-au intersectat atat de multi maci...
      Happy WW!❤️😘

      Ștergere
  13. Buena cantidad de cuadros, dada uno representa la esencia, del trabajo de un gran artista.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Experimenting a lot of subjects and techniques is perfect for an artist, indeed. Hugs, Antonia! have a fine week!❤️😘

      Ștergere
  14. MihailAndrei
    Un alt gen de arta
    https://www.youtube.com/watch?v=p9EyqNZ8pP8


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult-mult!
      Nu am vazut niciodata un astfel de cor. Si nici formatia nu o stiam.
      Toate cele bune!

      Ștergere
    2. MihailAndrei
      MihailAndrei
      De pe taramul lui Frederic Mistral, bun prieten al romanilor, "Se Canta" o veche piesa occitana, socotita imn neoficial.
      https://www.youtube.com/watch?v=8YTkzUOG2ao

      Alta piesa frumoasa e "Mon Dieu que j'en suis à mon aise" (La Piemontaise)
      https://www.youtube.com/watch?v=b2ENKHTAPtw

      Ștergere
    3. O adevarata placere auditia! Multumesc!

      Ștergere
  15. Those are all most beautiful and I do like those poppies!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I like them too. It was so nice to make this puzzle.
      Thank you, Terry! A fine weekend!

      Ștergere
  16. Imi plac mult florile din a doua poza. De fapt florile cred ca imi plac. Si icoanele sunt interesante!
    Lurarile facute de copii sunt chiar dragute. Wow
    Happy ww :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Copilasii sunt uluitori. Dar si parintii lor ca ii trimit sa faca lucruri.
      Pe mine m-a entuziasmat ideea. Florile sunt frumoase intr-adevar, insa recunosc ca in multe cazuri abstractele le observ mai atent, sau mai exact metaforele lor!
      Happy Azi si weekend placut, draga Rux!❤️😘

      Ștergere
  17. The first picture was my favorite. The one with the clock reminded me (just a little) of Dali. A nice mix this week.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes, this week is a special mix. Dali is so bonded with the images of clocks, indeed. I am curious how I would paint my 'introspection'... I am not sure.
      Happy Today, Alana. A fine weekend!❤️😘

      Ștergere
  18. The religious ones are my favourites.

    Happy Friday, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I like them also. They are very beautiful created.
      Happy Friday, Veronica! A good start in Summer!
      Hugs and blessings!❤️😘

      Ștergere
  19. These are beautiful paintings, Thanks for sharing with Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere