vineri, 28 octombrie 2022

#Fiction Monday (105)
A special pause...
O pauza speciala...

This game is hosted by Vinitha Dileep, on her blog  'Reflections' and
I discovered it on Esha's  blog. This time  the  word prompt is 'PAUSE'.





How many times have I heard: 'I need a pause', 'I'm tired', 'I need to rest, 'I worked too
much', 'I can't wait to go on vacation to recharge my batteries', 'I want to stay a while
and do nothing', I want to sleep and recover', etc.
Of course, I had also such thoughts! 😊
But I started to reconsider these approaches, simply because in a certain moment I
understood that I was simply posing the problem incorrectly and a large part of the
fatigue came from the dislike of 'duty'...

The art of transforming this displeasure into the joy of the present moment is learned
on our own, but once discovered and mastered, we will not give it up this approach that transforms us!
I discovered a little bit too late, I must admit, that the only
really useful  pauses are those
creative and meditative. And a truly restful sleep recharges us perfect energy!

So that, let's enjoy our dear pauses, in which we unleash our imagination
and our dreams...




De cate ori am auzit: 'am nevoie de o pauza', 'sunt obosit(a), 'trebuie sa ma odihnesc,
'am muncit prea mult', 'abia astept sa plec in vacanta sa-mi reincarc bateriile', 'vreau
sa stau putin si sa nu fac nimic', sa dorm si sa ma refac', etc.
Bineinteles ca nici pe mine nu m-au ocolit astfel de ganduri! 😊
Insa am inceput sa reconsider aceste abordari, pur si simplu pentru ca intr-un anume
moment am inteles ca pur si simplu puneam problema incorect si ca o mare parte
a oboselii provenea din neplacerea... 'trebuitului'.

Arta tranformarii acestei neplaceri in bucuria momentului prezent se invata cam pe
cont propriu, insa odata descoperita si stapanita, nu vom mai renunta la aceasta
abordare ce ne transforma!
Am descoperit, un picut cam tarziu, trebuie sa recunosc, ca singurele pauze cu adevarat
utile sunt  cele creative si cele meditative. Si un somn cu adevarat odihnitor ne incarca
energetic perfect! 

Asa ca sa ne bucuram de pauzele noastre dragi, in care ne descatusam imaginatia si
visurile...



#Fiction Monday (104) - A special wait...














12 comentarii:

  1. Yes, a good nights sleep really does recharge the heart and soul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It would be exceptional to really understand where our Spirit travel during the night and how we recharge our body... It's a long road to understand...
      Thank you Brian! Have an awesome weekend!

      Ștergere
  2. Gândul tău a fost ca o revelație pentru mine. Mulțumesc mult, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iar comentariul tau este o imensa bucurie pentru mine.
      Sa fiti bine, draga Roxana!

      Ștergere
  3. De multe ori am observat ca sunt mai productiva atunci cand sunt lăsată să-mi iau pauzele așa cum simt eu că îmi e mai bine. Si uneori e mai bine daca pictez, sau fac un goblen sau un proiect creativ. După ă astfel de pauză am alt elan de a rezolva treburile casei. Cumva pauzele creative ma incarca cu un atfel de energie, mai degraba sufletească.
    Minunată melodie. Mi-ar placea să vad un întreg concert Hauser.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa simt si eu. Orice ma bucura nu este deloc obositor, oricat ar fi de complicat subiectul. Eu nu am mers la astfel de concerte, insa am sa-l mai ascult. Mi-a placut mult de tot.
      Un weekend cu spor si activitati placute, draga Niko!❤️😘

      Ștergere
  4. Solistul sigur va obosi...cât timp cântă în într-o sală goală. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu de ce crezi ca solistul va obosi cantand intr-o sala goala.
      Dimpotriva, nu va avea nicio opreliste!!😊 Si cred ca si rezonanta va
      fi alta!

      Ștergere
  5. Pauzele creative sunt cele mai faine. Pentru mine sa creez e pura terapie... e ca si cum as scapa de toate greutatile pe care simt ca mi le tot pun in spate unii si altii cu al lor trebuie.
    <3
    Pupici (si sa avem parte de cat mai multe astfel de pauze creative :D)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar asa simt si eu. Parca ma decuplez de la tot si ce bine e!
      Si abia astept sa inteleg cate ceva de la acele cursuri.
      Nici nu imi vine a crede cate am pe agenda...😊
      Pupici si spor si tie la tot, draga Rux!❤️😘

      Ștergere
  6. Oh yes, I agree with you, Suzana. Resting is much important to get the creative juices flowing. One needs to learn the art of enjoying the pause.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Indeed it's a special art that we need to learn to enjoy!
      Thank you, Vinitha! Have a beautiful week ahead!❤️😘

      Ștergere