joi, 13 octombrie 2022

#Fiction Monday (103)
Simplifying... - Simplificand...

This game is hosted by Vinitha Dileep, on her blog  'Reflections' and
I discovered it on Esha's  blog. This time  the  word prompt is 'SEEK'.





In the last few days I decided to reorganize the books from my bookcase and from the
space around it!  I don't know if my decision was driven by the energy of the proposed
word, which I didn't know at the start time of the action!
I don't see any other reason, considering that the subject has been on my agenda for about two years!😊
So it's possible that I caught something from the surrounding energy field that
mobilized me. It is a possibility...

For several days I sought, sorted, grouped books on similar subjects.
I oscillated between enthusiasm, curiosity, confusion and amazement. Especially when
I have noticed the presence of several duplicates...

But it was perfect, because sometimes arranging the personal space, leaves room
for new ideas and decisions!
And it's good when the seek becomes easier...







In ultimile zile m-am hotarat sa-mi  reorganizez cartile din biblioteca si de pe langa ea!
Nu stiu daca decizia mea a fost impulsionata de energia cuvantului propus, pe care
l-a momentul de start al actiunii nu il stiusem! Alt motiv nu vad, tinand cont
ca subiectul mai fusese pe agenda de vreo doi ani!😊  Asa ca e posibil ca sa fi captat ceva
din campul energetic inconjurator care sa ma fi mobilizat. Este o posibilitate...

Timp de cateva zile am cautat, am triat, am grupat carti pe subiecte similare. 
Am oscilat intre entuziasm, curiozitate, nedumeriri si uimiri. Mai ales cand am
constatat  prezenta catorva dubluri...

Insa a fost perfecta aceasta etapa, pentru ca uneori  aranjarea spatiul personal,
lasa loc liber  unor idei si  decizii noi.
Si e de bine cand cautarea devine mai usoara...
 




#Fiction Monday (102) - 'Take a smile'...
#Fiction Monday (90) - Seeking in the flow





24 de comentarii:

  1. Faina cale spre senin ai gasit! ❤
    E interesant ca pot vedea de jos in sus si de sus in jos! De jos in sus e cerul, clar; de sus in jos, in prima poza pare un crater de vulcan in activitate si in poza doi un lac de munte in oglinda caruia se oglindeste cerul. 😊

    Oooohhh! De-ai sti cum a ajuns sa arate biblioteca mea! Mereu aranjez cartile si mereu sunt vraiste pentru ca le am (cele mai multe) pe doua randuri si nu prea mai stiu ce e "in spate", iar atunci cand caut ceva scot prea multe, apoi le asez aiurea pe sistemul "le pun la loc maine" - si din maine in maine... 😊
    Weekend frumos iti doresc, Suzana draga, si spor in tot ceea ce-ti propui sa faci! Pupici! 😘 ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost un moment interesant acea spartura din nori in felul acesta.
      Mereu ma gandesc la portaluri, chiar daca pare sf ideea! 😊
      Mai am inca de lucru, insa am defrisat destul. Singurul pont pe care pot sa ti-l dau, pentru ca asa o sa fac: poze pe zone, spate, fata. Eu am cateva zone cu trei randuri si deja am uitat care pe unde sunt... 😊
      Era musai sa fac asta si si am dat deoparte multe, ca sa incapa restul mai bine. Ma voi desparti de ele cu bucurie si multumindu-le...
      Un final de saptamana simpatic. Inca nu stiu cum sa pun cafeaua... 😊 Pupici!❤️😘

      Ștergere
    2. Super idee cu fotografiatul! Nu-mi dadea prin minte! (care minte? m-ar intreba unii) 😃
      Multe am dat si eu deoparte... E ciudat cat de greu ma pot desparti de o carte!
      Da, poate fi imaginat un portal, acea spartura in nori.
      Acum m-am gandit la altceva: arata de parca ar fi zapada pe un fond albastru si cineva picura apa... topind zapada si dezvaluind seninul. 😊
      Weekend frumos iti doresc, Suzana draga! Pupici! 😘 ❤

      Muncesc la cafea de saptamana trecuta, printre "picaturi" si pietricele, si frunze...! 😃 Mi-am ales un "model" si gresesc de zor! dar avansez!

      Ștergere
    3. Cu multi ani in urma mi-am fisat cartile, subiect la care am muncit cam mult, punand si localizare.😃 Pe atunci nu mi-a trecut prin cap ideea de a face fotografii. Insa mi se pare calea cea mai scurta pentru o bruma de info.
      Zapada? E clar ca ti-e dor de ea...
      Am lipit cateva bobite doar. Mi-am propus sa continui rama si ideea asta a ramas.
      Daca avansezi e bine, abia astept sa vad. Spectacolul va fi la voi.
      Pup si spor la tot, Diana draga!❤️😘

      Ștergere
  2. We got lots of things that could do with some rearranging here!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rearranging things is fabulous! It's like a sort of meditation!
      If you start, I wish you good luck, Brian!
      Have a nice weekend!

      Ștergere
  3. Faină şi tare utilă activitatea asta! Am executat şi eu aranjarea în perioada aia de izolare şi tare mândră am fost de mine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa? Mi-a placut mult, ca sa nu mai spun de titluri de care uitasem cu desavarsire, spre rusinea mea...
      Un weekend fain, draga Potecuta!

      Ștergere
  4. Interrumpo por un tiempo mi actividad. Tengo avería en el ordenador

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for telling me this, Antonia. Very kind of you.
      I hope it will not be too complicated to solve.
      All the best and good luck! ❤️😘

      Ștergere
  5. Oh... Ohohohooo....
    A fost odata un moment in care imi aranjasem foarte dragut cartile unele peste altele, sus pe etajera... apoi un alt moment cand, probabil urmare a unui mic cutremur sau a lucrarilor de prin bloc, s-au miscat si in timp asta a dus la o minunata avalansa :)))).
    Of... nu cred ca vrei sa vezi cum arata acum cele doua corpuri de biblioteca pe care mi le-am luat . Rau nu e, dar clar va trebui sa imi reorganizez cartile (si sa fac poze ca si tine - sa stii ca am aplicat metoda pozelor anul asta cand mi-am organizat papusile salvate in cutii.. haha).
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Biblioteca mea a trecut prin faza montarii unor coltari metalici la rafturi, ca altfel nu tineau...
      Pozele mi se par cea mai rapida solutie si mereu am fost adepta unor astfel de rezolvari!
      Acum ma simt infinit mai bine cand aproape le vad.😊 Cu siguranta peste ceva timp, voi recidiva...
      Spor la tot, draga Rux. Si cu siguranta ii vine si la tine randul. Atunci cand o vei auzi implorandu-te...
      Pupici! ❤️😘

      Ștergere
  6. Si cartile mele merita mai multa atentie. Internetul, bata-l vina! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai sti ce surprize am avut cu aceasta ocazie. Si nu ma refer la dubluri ci chiar la... titluri de care uitasem complet! 😊
      Asa ca in aceste zile am lasat net-ul mai spre seara un pic!
      Asa ca poate iei o initiativa. Cine mai stie ce ai putea descoperi!
      Seara buna, Cristi! O saptamana frumoasa!

      Ștergere
  7. Am trecut și eu de câteva ori prin reorganizarea cărților...acum, ultima variantă, este pe stilul: scriitori români separați de cei din alte țări...am separat și pus în saci cărțile care au subiecte legate de război (chiar dacă sunt scrise de adevărate personalități, etc...)...dacă aș mai cumpăra un raft, le-aș așeza și pe ele, așa cum ar trebui !
    Dar și așa, uneori găsesc greu o carte !
    Într-adevăr pare deschiderea spre o altă lume, norul acela superb !!!
    Îți doresc o seară liniștită !
    Pupici ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu acum am o relativa grupare pe subiecte. Nu stiu daca iti foloseste ideea, insa am prelungit biblioteca fixand de laterale niste coltari de care am fixat raftulete. Nu e idealul pe planeta, insa a fost o solutie functionala. Si pentru ca am gasit un fel de cutii pliabile din material, nu foarte mari, am pus in ele carti si am putut sa le asez unele peste altele, ca o matrice, asa ca nu cadeau toate daca scoteam una!
      Mereu ma gandesc la portaluri, asa ca de ce nu ar fi si acolo...
      Multumesc de trecere, draga Prietena!
      Noapte buna si o saptamana usoara! Pup.❤️😘

      Ștergere
  8. Parinții mei nu aveau bibliotecă și majoritatea cărților le țineam pe șifonier. De cțte ori spergeam praful rearanjam cărțile, cum erau pe vremea respectivă, în serii. Îmi plăcea cum se vedeau toate la fel, în ordinea numerelor. Ce schimbam era fie așezarea în stivă, fie in picioare în rând. Încă îmi place să le am așezate în serii. Acum le am în biblioteca mea tot așa, cărți noi, cărți vechi (alea de pe șifonierul părinților), cărți de literatură, de matematică....Cel mai greu îmi e să mă despart de cărți, încă am manualele de matematică după care am învățat eu, deși nu mai sunt de actualitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mei au avut o biblioteca confectionata manual. Nu stiu unde au gasit doi meseriasi. Nu-ti pot spune cat de bine au confectionat-o!
      Carti tehnice si din liceu mai am si acum. Mi-am zis ca cine stie ce vor face nepotii din familie, ce carari vor urma.
      Acum am trecut la triere diverse hartii adunate. Nici nu-mi vine a crede cate s-au adunat!
      Seara buna, draga Niko! O saptamana cu spor. ❤️😘

      Ștergere
  9. Am reținut câteva idei.
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ai gasit ceva util pe aici, Daurel!
      Cu multa placere, Daurel!
      Seara buna!

      Ștergere
  10. I love how you connect everyday actions with the words and derive meaning out of them, Suzana. You are a mindful person ready to give and receive the blessings within and surrounding you. I love reading your posts. Thank you for always joining Fiction Monday and helping me keep moving forward. You are the only reason I publish these posts every week. You have no idea how much you influence me, Suzana. Thank you from the bottom of my heart, my friend. ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dear Vinitha, you left me ... speechless! I loved your game since my first participation. And because you continued with it, I continued also. I've always wanted to share what I liked or experienced. And your fiction game is another opportunity, besides other games. Lets say we are both influenced by each other and by... the universe.
      I confess that not all the time it's easy to post, but I love using my grey cells making connections or new connections. If you continue, I do the same. When I'll be off-line, I'll tell you.
      I have to say the same: 'Thank you from the bottom of my heart, my friend'! ❤️

      Ștergere