duminică, 23 octombrie 2022

#Fiction Monday (104)
A special wait...
O asteptare speciala...

This game is hosted by Vinitha Dileep, on her blog  'Reflections' and
I discovered it on Esha's  blog. This time  the  word prompt is 'CLOUD'.




I like the clouds. It sounds simplistic, but I really don't know how else to start a text
about those real clouds, the ones above us and that move fascinatingly to the 
music
of
wind. Any words I would use, I feel would not be enough...

Every time I take photos with them and when it's still sunny, I want to discover something
when I download the images. It is a beautiful expectation and I  like to delay the
moment of viewing them.  Maybe I'll discover something special...

An entity, a portal, a sign... But I am an optimistic person!
Such an event will definitely take place!

I only have an eternity at my disposal...





Imi plac norii.  Suna simplist, insa chiar nu stiu cum as incepe altfel un
text despre norii aia reali, cei de sus si care se misca fascinant pe muzica
vantului. Orice cuvinte as folosi simt ca nu ar fi suficient...

Mereu cand ii fotografiez si mai e si soare, imi doresc sa descopar ceva
atunci cand preiau imaginile. Este o frumoasa asteptare si aproape ca
intarzii momentul vizualizarii. Poate descopar ceva special.

O entitate, un portal, un semn... Sunt insa o persoana optimista!
Cu siguranta se va petrece si un astfel de eveniment!

Doar am la dispozitie o eternitate...


#Fiction Monday (103) -  Simplifying














10 comentarii:

  1. Bizoni si antilope alergand speriate, vad! Sau... un incendiu de vegetatie. Nave extraterestre... 😊 Oare noi imaginam formele pe care le vedem sau norii ne arata formele pe care vor ei sa le vedem? 😊
    Sunt foarte frumoase fotografiile! Acum sunt un pic cu capul in nori. 😊
    Saptamana frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ca exista si varianta ca norii sa ne arate formele pe care ni le imaginam inainte te a-i vedea!😊 Sau pe care le visam. Nu stiu. Dar sunt fabulosi. De data asta i-am prins si eu dimineata prin geam. Nici nu credeam ca se vor vedea rezonabil.
      Ti-ai revenit? Sper ca a fost bine si vesel...
      Pupici si o saptamana frumoasa!❤️😘

      Ștergere
  2. The cloud paintings always mke the sky so pretty!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It was interesting to see the use of only one color for painting
      clouds.
      Thank yo, Brian! Have a fine week!

      Ștergere
  3. Şi mie-mi plac norii şi poza ta e superbă! Simplist sau nu, îmi plac şi gata :)
    Zi frumoasă îţi doresc, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, draga Potecuta. A fost o dimineata cu o vedere
      surpriza pe cer. Frumoase aceste momente!
      Seara buna si o saptamana cu bucurii!❤️😘

      Ștergere
  4. Clouds are something special, aren't they? I am always amazed and humbled by nature's treats for us. Last weekend I saw clouds shaped like tire marks on the sand. It was mesmerizing. I couldn't capture the image on my phone, unfortunately.
    Wish you a beautiful week ahead, Suzana. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The clouds are a special subject for images. They are, you are right,
      fascinating. Maybe you will succeed next time.
      Thank you, Vinitha! Have a fabulous week ahead!❤️

      Ștergere
  5. Ce nori frumosi ai surprins! Si mie imi plac - ii iubesc si ma fascineaza.
    mai ales ca undeva printre sau pe norisori se afla si Dodo, acum. Ma intreb uneori, pe unde mai poposeste.
    Imi plac mai ales cei mari pufosi.... ah Norii Ghibli le spun. Animatiile Studioului Ghibli au niste nori de poveste.
    Imi mai plac si norii de la asfintit. Uneori sunt roz, cu bleu.. mai rar sunt spre portocaliu.
    :)
    Tutorialul cu norii pictati este super tare! Mi-e tare dor sa desenez, sa pictez (apropo mi-am luat si vreo 2 cursuri de desen / pictura, doar doar - sper numai sa nu fie nevoie sa astept vreun an pana le parcurg.... :O)
    Pupici cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au fost nori de dimineata. M-am bucurat ca am reusit sa-i prind si prin geam...
      Tutorialul ala m-a surprins un pic. Ingenioasa folosirea unei singure culori. Mai am si eu in spate un curs de desen, dar inca nimicuta!
      E musai sa ma organizez, acum ca mai si crosetez...
      Cred ca sunt un picut asa, nu stiu ce termen sa spun... Prea vreau sa fac multe...
      Pupici si spor la tot, draga mea. ❤️😘

      Ștergere