luni, 10 octombrie 2022

#Fiction Monday (102)
'Take a smile' ...- 'Ia' un zambet...

This game is hosted by Vinitha Dileep, on her blog  'Reflections' and
I discovered it on Esha's  blog. This time  the  word prompt is 'HAPPY'.




At one point I came across the idea that if I smile, this stimulates a chemical reaction
in the brain that improves the well-being and I can feel happy, even if the reality is
different. You can document yourself on the subject. I have tried and it's true.
I want to share you some situations that made me smile:
- Looking at the sun with half-opened eyelids, I was surprised to find that it was
  forming gorgeously colored iridescence. A kind of holography. I wish I could paint it,
  though I have no idea how. But the thought took hold
...😊
- A ladybug balancing on a blade of grass.
- A sunny sky with moving clouds. Fabulous images are always formed and I can't even
   keep up with them...
- The smile of a child who eats ice cream and whose eyes are like two playful suns...
- The chirping of birds seems fantastic to me. It is impossible  not to wonder what 
   they 'talk' in the trees.
- Reflections of the clouds and trees in  the puddles, after the rain. And if it still sneaks out
  a point of blue sky, the images are perfect.
- It amuses me to watch the foam of the coffee made in the kettle. Sometimes a smiley
   face  or curious geometries appears.
- Ideas seemingly out of 'nowhere', which generate new topics or interesting solutions to
  activities at a standstill.
- Discovering an article in a magazine or a paragraph in a book generates another approach
  for a still unsolved problem and which appeared at exactly the right time.
- A 'secret' message that you see in a shop window and that generates a personalized
  answer to a question posed to the Universe.
- A royal of colors in a flower shop... Complicate to choose...

And how many other topics can exist in seemingly ordinary moments, but which bring
the taste of a smile, even in sad or delicate situations.


 By the way, do you know what exactly is in the top photo?
 A strange pancake, on a special plate and the 'frame' was created with small
 leaves of dill...😊

"Ia" un zambet!


M-am intersectat la un moment cu ideea ca daca zambesc, acest lucru stimuleaza
in creier o reactie chimica ce imbunatateste starea de bine si ma pot simti vesela,
chiar daca realitatea este alta. Va puteti documenta asupra subiectului. Eu am
incercat si chiar asa e.
Cateva situatii ce m-au facut sa zambesc si pe care vi le impartasesc:
- Privind soarele cu pleoapele intredeschise, am avut surpriza sa constat ca se formau
  irizatii superb colorate. Un fel de holografie. Imi doresc sa reusesc sa o pictez, desi
  habar nu am cum. Insa s-a cuibarit gandul...😊
- O gargarita facand echilibristica pe un fir de iarba.
- Un cer insorit cu scame de nori miscatoare. Mereu se formeaza imagini fabuloase
  si nici ca pot tine pasul cu ele...
- Zambetul unui copil ce mananca inghetata si care are ochii ca doi sori jucausi...
- Ciripitul pasarilor mi se pare fantastic. Mi-e imposibil sa nu ma intreb ce tot
  'vorbesc' ele in copaci.
- Reflexii de nori si copaci in baltoace, dupa ploaie. Si daca se mai strecoara
  si un punct de cer albastru, imaginile sunt perfecte.
- Ma amuza sa privesc spuma cafelei facute la ibric. Uneori apare cate o fata
  zambitoare sau geometrii curioase.

- Ideile aparent de 'nicaieri', ce genereaza subiecte noi sau rezolvari interesante
  la activitati aflate in impas.
- Descoperirea unui articol dintr-o revista sau vreun paragraf de carte ce
  genereaza o alta abordare pentru o problema nesolutionata inca si care
  a aparut exact la momentul oportun.
- Un mesaj 'secret' pe care il descoperi intr-o vitrina si care genereaza
  un raspuns personalizat la o intrebare pusa Universului.
- Un regal al culorilor intr-o florarie... Complicata alegerea...

Si cate alte subiecte pot exista in momente aparent obisnuite, dar care aduc
savoarea unui zambet, chiar si in situatii triste sau delicate.
 
Apropo, stiti ce este exact in prima fotografie?
O clatita ciudata, pe o farfurie speciala, iar 'rama'  a fost creata cu mici frunze
de marar...😊




#Fiction Monday (101) - Only perseverance











12 comentarii:

  1. Yes, a smile on the outside can make the heart smile on the inside.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Definitely, Brian! Even we forget many times about this rule!
      Have a fine evening!

      Ștergere
  2. Mulțumesc frumos pentru zâmbetele aduse la început de săptămână (mai ales pentru clătita servită 😄😇)!!!
    Îți doresc o săptămână plină de evenimente bune !
    Pupici ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere! Deseori, pentru ultima clatita nu mai e material suficient, asa ca iese diferit, ciudat sau amuzant. Si uneori, ca acum, o pun sa participe la o sedinta foto...🙂
      Daca ai zambit putin, ma simt si eu bine!
      Multumesc, draga Prietena. O seara frumoasa! Pup.❤️😘

      Ștergere
  3. Cu ochii în soare...nu e de râs...🙂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-este clar ca avem abordari diferite privind ideea! 🙂

      Ștergere
  4. Stii ca acum cativa ani am facut o hartiuta de genul acesta cu Zambet? Cred ca era prin 2013.. Da, l-am si gasit (din fericire mi-am reamintit ca il adaugasem la MFC.. lol). Aici.

    Citind articolul, mi-am reamintit de acele vremuri si am capatat un buchet de zambete :D. Adica am dat-o usor in ras, asa pe muteste :P.

    Ai dreptate - si am mai observat ca zambetul este contagios... si pe strada. Cand ma plimbam cu Dodo si zambeam, multa lume intra in joc. Din pacate mai erau si multi care umblau uitandu-se urat - si aia se ia.. doar ca acel lucru ofileste.

    Si eu caut lucruri care sa ma faca sa zambesc. Iti trebuie putina vointa si curaj ca sa nu te lasi prada unor programe nefericite si sa prinzi zambetul pe fata... ca sa te reconectezi cu tine si sa fii (mai bine). Dar se poate. Pentru ca, oricat de cliseistic poate suna, totul depinde de noi si de ce alegeri facem.

    Pupici cu drag !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prin 2013 nici nu aveam blog! E o idee despre care ar fi trebuit sa stim. Insa sunt atatea lucruri ce tot apar si care pot schimba multe lucruri in bine, cu conditia sa le cunoastem. Si macar dupa ce le cunoastem ar trebui sa le aplicam si sa nu le uitam.
      Ma intreb uneori cate programe ruleaza in fundalul creierului nostru? Fabulos subiectul...
      Nu este deloc cliseu. Doar de noi depinde orice. Daca credem altceva ar trebui sa mai citim una alta...
      Pupici si multumesc pentru semn, draga Rux!❤️😘

      Ștergere
  5. How beautiful is this post! You are absolutely right, Suzana. A smile can warm up the heart and keep that smile going from inside out. Loved this post. It made me smile. ♥️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Vinitha. I'm glad! Smiling is so good and you are perfectly right: it's a way of warming our heart and this could be a good start of many changes!
      All the best and a fine week ahead! ❤️😘

      Ștergere
  6. De vinerea trecuta (cred) incerc sa iti scriu ca am luat un zambet! 😊 Multumesc! Iti las la schimb trei: 😊 😊 😊 (maimutarelile aparatului pe care-l folosesc doar ca nu mi-a facut santz intre sprancene!!) 😊
    Si eu zambesc la multe dintre cele pe care le-ai scris pe "lista" 😊 dar foarte larg zambesc (pana-n nima) cand vad cate o vietate gen catel, pisica, pasare, arici, copil etc. (ordinea in care le-am scris e aleatoare) 😊
    Zambesc si clatitei, pe care mi-o imaginez personaj din desene animate care se tolaneste pe sezlong. 😊 As umple-o cu dulceata si... as lasa-o sa se prajeasca la soare! Credeai ca vreau s-o pap?! Vreau, dar o iert.
    Zile senine iti dorescc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte bine ai facut! Continua! Clatita este ultima din serie.
      Ramane sistematic o cantitate mai mica ce se distribuie cum o taie capul, pentru ca tigaia s-a deformat. Ar trebui sa o schimb si sa o transform in decor, insa... cum as putea renunta la clatite 'fanteziste'? 😊 Nu are nimic impotriva sa o papi. Mi-a transmis! Stie sa se multiplice, asa ca, sugerez cu dulceata sau ciocolata, ca tot prietena noastra ne-a vorbit de una cu ciocolata...
      Sa zambim dara, chiar si fara motiv, sau mai ales din cauza asta!
      Pupici, Diana draga , si inca o data:
      La Multi Ani frumosi si sanatosi, alaturi de cei dragi! ❤️😘

      Ștergere