duminică, 1 august 2021

#Fiction Monday (44) -
The special ingredient of life
Ingredientul special al vietii

This game is hosted by Vinitha Dileep, on her blog  'Reflections' and
I discovered it on Esha's  blog. This time  the  word prompt is 'PASSION'.





Between the two extreme moments of our lives we do a lot of things.
At some point, we start to think about what is important to us, what
motivates us, what is the destination of our own journey.
I think this moment appears for everyone as a result of a trigger:
a book, a teacher, a master, a revelation…
But no matter how the events of life unfold, there is a special ingredient
that accompanies what we love to do.
And I consider that this ingredient is the passion.
When I do something with passion, a special joy appears, almost miraculous, unmatched. I can't imagine my life without this special ingredient…!





Intre cele doua momente extreme ale vietii noastre facem foarte multe lucruri.
La un moment dat, ajungem sa ne gandim cu adevarat la ce e important pentru
noi, la ce ne motiveaza, la destinatia propriului parcurs.
Cred ca pentru fiecare apare acest moment ca urmare a unui factor declansator: o carte, un profesor, un maestru, o revelatie…
Insa oricum se deruleaza evenimentele vietii, exista un ingredient special care
insoteste ceea ce iubim sa facem. Si acest ingredient il consider a fi pasiunea.
Cand realizez ceva cu pasiune apare o bucurie speciala, aproape miraculoasa, de neegalat. Nu imi pot imagina viata fara acest ingredient special… !


#Fiction Monday (43) - Summer time


@@@@@@@@@





@@@@@@@@@



14 comentarii:

  1. Sentimos pasión por muchas cosas distintas y eso es lo que nos motiva, para vivir la vida mucho mejor-

    Que tengas una buena semana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I think there are two ways of doing things: with passion or with boredom. But with passion everything is full of joy and life could be amazing.
      Thank you a lot for your kind thoughts.
      Have a beautiful and inspired August, Antonia!❤️

      Ștergere
  2. Pasiunea! Ooofff! Cand pasiunea si munca (serviciul) nu sunt "sinonime" ramane putin timp pentru cautari si alte cele. Valurile cotidianului dau cu noi de stanci, uneori, de nici nu mai stim daca navigam sau doar plutim in voia valurilor. 😊
    Cred ca un sfert din viata dormim; alte ore le petrecem cu treburile cotidiene (unii au mai multe, altii mai putine) si tot asa. Cred ca de as scrie una sub alta toate cele m-as intreba cum de-am reusit sa scriu - de-a lungul timpului - atatea postari pe blog (ce-am amanat pentru a o face)? :))
    Vorba nu mai stiu cui: daca nu poti face ceea ce iubesti, iubeste ceea ce faci. 😊 E o filosofie...
    Prelucrarile imaginilor sunt interesante foc! A doua e super! M-am gandit la un ventilator, vazand-o!
    Filmuletele le-am savurat, ca de obicei. Cred ca ti-am mai zis: am pe creier sa lucrez ceva din ciment - imi place mult cum se "lucreaza" cimentul si ce poate iesi! 😊 Multumesc pentru idei!
    Saptamana minunata iti doresc, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Filosofia de care spuneai este foarte utila. Este evident ca cel putin o parte din activitati este necesara, dar as adauga ideea de a face orice cu bucurie. Doar ceea ce facem este pentru binele nostru, asa ca sa transformam aparenta corvoada in momente de a medita activ! 😊 Nu e ideea mea, e citita, insa incerc sa practic. Si mi se pare utila. Am trecut prin perioada cand imi doream sa nu dorm ca sa invat-citesc mai mult. Singura am ajuns la concluzia ca era o prostie acest comportament. Ideal ar fi sa muncim ceva ce cu adevarat ne place si prin urmare pasiunea ar fi ingredientul esential. Daca nu, trebuie sa gandim mai mult ceea ce facem si sa ne optimizam actiunile. Recunosc ca iubesc ideea de optimizare si de cate ori am putut am facut acest lucru, pentru a salva ore pentru lucruri care imi plac.

      Ventilatorul l-am simtit si eu, dar ma gandeam si la o diafragma fotografica! 😊
      Ceva cu ciment vreau sa fac si eu. De cand am vazut un filmulet cu niste decoratiuni. M-a entuziasmat ideea unor obiecte in formele de silicon pentru prajiturele... 😊
      Cu placere, draga Diana! Pupici si o saptamana frumoasa!😘❤️

      Ștergere
  3. Așa este, Suzana! Pasiunea este motorul care ne poartă departe, chiar și până la stele.

    Să ai o săptămână pe placul tău! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Altfel cum? Viata ar fi mult prea seaca fara acest ingredient.
      Si uneori este ciudat sa constati ca totusi nu este observabil prea evident.

      Multumesc mult, draga Zina! Un august pe placul tau!😘❤️
      Si ne vom reauzi la MFC peste vreo doua saptamani.

      Ștergere
  4. pasiunea e baza... la egalitate cu norocul as zice. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu ce sa zic despre noroc. Uneori a trebuit sa muncesc mult pentru a-l intalni...😊
      Un august frumos, Cristi! Numai melodii frumoase!

      Ștergere
  5. Passion is the most essential ingredient in life. Thank you for sharing your thoughts with us, Suzana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Again your word is fabulous, Vinitha! As I told you I' ll catch up in two weeks with your game. All the best and a huge inspiration! ❤

      Ștergere
  6. Atunci când fac ceva cu pasiune simt cum întineresc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca in acele momente timpul parca nu exista!
      Iti doresc multe astfel de momente, Exergy!

      Zile de august pline de 'intineriri'!😊

      Ștergere