sâmbătă, 31 iulie 2021

Citate favorite (133)-
Simtul umorului (2)

Ii voi spune "Jocul de luni". A fost gazduit de Zinnaida a aparut sub impulsul
citatelor din carti postate de Ella  si acum a venit randul meu sa-l preiau.
Participarea consta in redarea  unor citate preferate.
”Click&Comment Monday”:
Un schimb de idei, buchete de ganduri, inspiratie si
poate descoperirea esentei
pe care o tot cautam si inca nu am gasit-o!   (Tabelul este la finalul postarii.)

Am simtit un impuls in a aduce o completare postarii de la #Fiction Monday,
legat de simtul umorului.  Asa ca numarul 133 al citatelor il dedic acestui subiect.
Evident ca ideea este inepuizabila si ceea ce este aici este doar un inceput.
Insa as fi vrut sa-mi rezolv propria nedumerire privind hazul de necaz.
Nici aceasta insa nu am clarificat-o pe deplin. Mi se pare o solutie pe termen
scurt care insa aparent nu rezolva necazul... Insa e adevarat ca il putem depasi
mult mai usor. Ceea ce este perfect, pentru ca intre timp, cu mintea eliberata,
este posibil sa gasim o solutie-miracol, sa descoperim ca poate necazul nu era
chiar o tragedie, sau ca daca a fost o tragedie, il putem metamorfoza intr-o
lectie destinata noua... si tot asa!


"Umorul este o forta. Nimic nu uneste oamenii mai bine ca rasul."


"Simtul umorului este un talent dispretuit doar de cei care nu-l au"

"A sti a razi in clipele tragice inseamna a stapani tragicul"

"Soarta unei glume depinde de urechea care o aude,
nu de limba care o spune"

Trebuie sa invatati sa radeti, pentru a ajunge la umorul de
calitate, nu va mai luati prea mult in serios"

"Simtul umorului consta in capacitatea de a
rade de propriile insuccese"


"Seriozitatea omului care are un simt al umorului bine dezvoltat este
 de sute de ori mai serioasa decat seriozitatea unei persoane serioase"

"Cele cinci simturi ale noastre sunt cu totul insuficiente
daca ne lipseste bunul simt si simtul umorului"

"Simtul umorului este unul din cele mai bune articole de
imbracaminte pe care le putem purta in societate"

"Umorul este cea mare binecuvantare a omenirii"


Imi permit sa adaug o portie de umor al Universului, pentru ca doar asa ii pot
spune urmatoarei situatii:
M-am gandit intr-o zi ca as vrea sa merg pe Ceahlau. Gandul insa nu continea
cuvantul 'munte'. A doua zi, pentru a lua niste materiale pentru balconiada
noastra, am ajuns pe strada Ceahlau.  Adica... dorinta implinita!
😊

Este cumva o mostra de umor al unor energii pe care nu le cunosc cu adevarat,
dar ele isi fac simtita prezenta oricum ar fi.  Inclin sa spun ca o doza sanatoasa
de umor ne poate face sa intelegem idei pe care altfel le-am deslusi greu spre deloc...


Si cateva exemple de umor din natura...



Va urez ca luna august sa va fie frumoasa si plina de zambete!


Citate favorite (132)


























22 de comentarii:

  1. Am zambit doar citind despre simtul umorului! 😊 Si mi-am amintit de un prieten de familie care putea face poante despre orice: ii aratai un cocolos de hartie aruncat pe trotuar si facea pe loc o poanta! E primul si - deocamdata - ultimul om de acest gen pe care l-am intalnit. Nimeni nu putea ramane incruntat prea mult laga el. Si are un calm ireal!
    Hazul de necaz e bun! Ajuta la pastrarea tiglelor pe casa. 😊 Necazul nu trece cu zambete, dar nici cu urlete asa ca... mai bine endorfina si serotonina decat hormoni de stres. Zic si eu, sa ma dau mare pe uscat. 😊
    Citatele mi-au creat o stare de bine. Multumesc! Merg la nani linistita.
    Duminica frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘

    Pozele sunt hazlii tare de tot! :)) Scepticul din mine imi da coate: sigur nu sunt trucate? I-am spus ca nu-mi pasa, pentru ca ma amuza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact asta e abordarea, pentru ca oricum stresul inhiba reactii si logica si multe altele! Si sper ca ai visat ceva frumos. Eu am visat niste carti, dar nu am retinut titlurile...😊
      Site-ul care le prezenta spunea si de ceva anomalii, asa ca nu sunt trucate. Si mai sunt si alte imagini deosebite. Eu am pus cateva doar.
      Sunt surprinsa totusi ca acest simt este atat de diferit la oameni. Ma tenteaza sa mai scormonesc legat de cauze... 😊
      Multumesc mult, Diana draga! Si a ne proteja 'tiglele de pe casa' este fundamental important!
      Pup si o seara frumoasa!😘❤️

      Ștergere
    2. In general, nu-mi amintesc visele - nu prea des imi amintesc vreun fragment de vis.
      Am "reflexul" verificarii informatiilor. :)) Inca n-am ajuns sa verific din mai multe surse numele unei persoane pe care abia am cunoscut-o! :))
      Suntem oameni toti, dar suntem diferiti. Unii iau absolut totul (inclusiv "maruntisurile") prea in serios si considera ca e de prost gust sa faci haz de necaz. Oricum, prefer compania oamenilor care stiu sa se amuze din aproape orice - sunt si unii care fac poante proaste, la un moment dat, dar tot ii prefer mai mult decat pe cei prea seriosi.
      "Variante de cauze" cred ca sunt destule. 😊
      Dada! Am o teribila grija de tiglele mele dragi! Cat pot!
      Si eu iti multumesc, Suzana draga! ❤️ Seara frumoasa iti doresc sa ai si tu! Pupici! 😘

      Ștergere
    3. Of, am intalnit astfel de personaje care foarfeca mai ales maruntisurile. Subiecte mai complicate nu mai pot fi abordate, ca nu mai e ...timp! De glume, nici pomeneala... A nu ne lua prea mult in serios cred ca este un sfat foarte bun si la fel cel cu a ne amuza de propriile insuccese. Pana la urma este o realizare sa dai la spate un motiv de esec!😊
      Imi place mult expresia ta cu 'tiglele de pe casa'. Cred ca deja s-a plantat si in mentalul meu!
      Si e musai sa avem grija de ele.
      Multumesc si pentru inscriere, Diana draga! O sa citesc un pic mai tarziu!
      Pup si noapte buna!❤️😘

      Ștergere
  2. Soarta unei glume depinde de cât de inteligent este cine ascula.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca nu doar soarta unei glume depinde de inteligenta ascultatorului!😊
      Si acum ca ai amintit asta, ma intreb daca cineva a evaluat legatura dintre inteligenta si simtul umorului, dupa ce Shakespeare a spus ceea ce a spus!

      Ștergere
  3. Citate valoroase ca și autorii lor. Bune alegeri, draga mea Suzana!
    Iar pisicile alea... Mai ales cea de jos, din mijloc... Mmmuah!

    Duminică frumoasă îți doresc! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am spus ca ne-ar prinde un astfel de subiect!
      O alta abordare a vietii cred ca ne face bine, oricate probleme am avea!
      Mie mi-a placut pisica cu ochisori in care se oglindea Universul. Oare cum o fi sa vezi prin preajma asa ceva!

      Multumesc, draga Zina! O luna august plina de bucurii.😘❤️

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. In mod cert am fi cam mohorati si fara elan!
      Un august minunat, draga Laura!😘❤️

      Ștergere
  5. "Soarta glumelor depinde de cine ascultă", l-as tălmăci eu pe Shakespeare gândindu-mă si la ascultătorii din umbră...
    Felicitari pentru articol!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha! Nu ma gandisem si la aceasta categorie! Sper spre binele tuturor, sa aiba acest simt dezvoltat!
      Multumesc, Daurel!
      Seara frumoasa si un august cu spor la tot.

      Ștergere
  6. Tare mult mi-au plăcut citatele alese, Suzana! Şi da, am vorbit noi şi data trecută despre umor şi despre cei care au simţul umorului, cât de important este!
    Hehe, tu, cu strada Ceahlău, ai fost ca mine pe Strada Dorului descoperită chiar de ziua dorului. Şi deşi e pe lângă mine, abia în ziua aia am aflat de ea :)
    Zi frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa ca sunt ciudate astfel de intamplari? Ele exista in viata reala si chiar sunt observabile, cu putina atentie...
      Mi se par fabuloase astfel de situatii.
      Oricum, simtul umorului oxigeneaza atmosfera, ceea ce e perfect!
      Multumesc, draga Potecuta! O saptamana minunata! 😘❤️

      Ștergere
  7. Cât de reușite sunt aceste citate! Nici nu știu pe care să-l aleg ca preferat. Și totuși, înclin spre cel al lui Marin Preda... M-a încântat peste poate sincronicitatea despre Ceahlău...În ceea ce privește umorul din natură, pisica purtătoare de barbă mi-a plăcut cel mai mult. O săptămână plină de umor să ai, dragă Suzana! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ideea lui este cred esentiala. Ne schimba abordarile fata perioadele complicate si inevitabile.
      Iar sincronicitatea de care spuneai chiar mi-a placut enorm. Mai ales ca au fost o succesiune de momente care m-au condus pe acea strada. Nu a fost ceva liniar! 😊
      Animalutele au fost cu totul speciale. Nici nu-mi dadeam seama ca pot fi si astfel de imagini!
      Multumesc, draga Roxana! Numai bine sa fie la voi! ❤️

      Ștergere
  8. Sincronicitățile sunt niște daruri divine, să le primim cu inima deschisă!

    Mulțumesc și eu! Te îmbrățișez! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact asa! Cu inima deschisa! Cred ca doar ea le poate sesiza!
      Multumesc mult pentru revenire, draga Roxana!
      O sa lipsesc vreo doua saptamani. Asa ca voi interveni mai incet!😊
      Numai bine sa fie la voi!❤️

      Ștergere
  9. Toate sunt interesante, insa cel al lui Marin Preda e fabulos. Nu il stiam.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer nici pe celelalte nu stiu sa le fi citit!
      Preda insa a punctat perfect!
      Multumesc, Cristi! Numai zambete sa fie la tine!

      Ștergere
  10. The quotes are not in English so I couldn't understand them but I spotted William Thackeray. He was my favourite author.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Veronica, I improved this post with text under the images, so you now can translate them. I'm glad you say that, so in the future I'll do it the same way.
      All the best and a fine weekend!❤️

      Ștergere