miercuri, 28 iulie 2021

Miercurea fara cuvinte (276) -
Bits of reality..-
Bucati de realitate...

Zina a preluat stafeta jocului "Miercurea fara cuvinte",  gazduit pana acum de catre 
Carmen.  Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
   Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Natasha Musing';
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';
pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos';
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events'
pe blogul 'Katheworsley';
pe blogul 'Brianshome';



Natural antenna (Antena naturala)






Thirst (Sete)



Lavender and shepherd's thyme (Lavanda si cimbrisor)


A bit of lily leaf  (O bucata de frunza de crin)


Effects of the leaf (Efectele frunzei)




Napping (Pui de somn)

 

O zi de miercuri plina de descoperiri interesante!
A Wednesday full of interesting discoveries!

Happy WW!


PS.  Urmatorul joc la care voi participa este pe 18 august 2021.
        My next participation is on 18 August 2021.

 

@@@@@@@@@



 @@@@@@@@@



MFC (275)


28 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Prea multa toropeala pentru astfel de alegeri...😊
      Happy WW!

      Ștergere
  2. All so very beautiful. Love all the flowers and the kitties the best.

    Have a fabulous Wordless Wednesday, Suzana. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In the fourth image was also a fourth kitty but hidden!
      Thank you, Sandee! I'm glad you liked my bits!
      Happy WW!

      Ștergere
  3. Una hermosa realidad, recopilada en tus fotos de una vida natural.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In every direction I look, there are so many beautiful or interesting or funny things. Nothing is... completely neutral.
      We have to keep everything simple and observe what is important for us.
      Thank you, Antonia! Have an inspired week!

      Ștergere
  4. O realitate relaxanta. Inclusiv clipul despre geometria sacra.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma atrag mult de tot astfel de subiecte. Mereu imi spun ca este atat de complicat sa formezi puzzle-ul acestor idei. Si cu cat apar mai multe piese ale jocului, cu atat apar si factorii perturbatori!😊
      Multumesc, Daurel! Happy WW!

      Ștergere
  5. What a nice mix of photos the cute kitties and those flowers :-)

    Have a bloomingtastic week Suzana 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It was a perfect timing of doing them. So, I am glad I share at this game. Fluffy friends, flowers, the sky - perfect for photos!
      Thank you, Steve! Happy WW and good night!😊

      Ștergere
  6. Such terrific photos and it's nice to see the sweet kitties!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I new you would like them. I was lucky in the last period of time to see kitties. So, obvious, I wanted to share the images!
      Thank you, Brian! Happy WW!

      Ștergere
  7. Love the fabulous mix of cute kitty shots and flowers.

    Happy Thursday, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I thought also it's a lovely combination. Even I do not have a cat or a dog, I started to make pictures with them, because I like them also.
      Thank you, Veronica! Happy Today and a fine weekend!

      Ștergere
  8. Raiul pisicuțelor! ☺ Arată minunat, m-aș lungi și eu lângă ele, printre minunile alea de flori.

    Zi frumoasă, dragă Suzana! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mi-am imaginat ca stau pe o paturica, pe iarba. Si chiar a fost bine si deconectant! 😊 Noi ne putem imagina raiul pisicutelor, ele nu stiu ce-si imagineaza, insa cand le vad tolanite tare mi se face somn...
      Multumesc, draga Zina! Un final de saptamana cu bucurii. Happy Azi!😘❤️

      Ștergere
  9. M-au topit pozele cu pisicuţe! Sunt tare frumoase toate şi sper că s-a potolit şi setea aia între timp!
    Zi frumoasă, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se potoleste, revine si tot asa. M-au surprins crapaturile alea cum au evoluat. Eram curioasa daca exista vreo regula!😊
      Se pare ca pisicutele sunt la loc de cinste. Imi pare bine ca mi-au iesit in cale!
      Happy Azi, draga Potecuta! Un weekend placut!😘❤️

      Ștergere
  10. Frumoasa realitatea la tine! Imi plac tare mult buchetele de trandafiri, pisici si porumbei. 😊 Pe tigrisor l-a ametit parfumul de lavanda! 😊
    Bucatica de frunza uscata a fost tare frumos transformata!

    Ai vazut pupaciosii din scoici de la Potecuta? 😊 Am cautat in bolul meu cu scoici dar n-am gasit suficiente pentru doi - doar daca i-as face in miniatura.
    Modelele din video - cu scoici - sunt, cele mai multe, prea dificile pentru mine.

    Iti doresc sa ai o zi minunata, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘

    P.S. Focul din poza a accentuat caldura de afara. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut pupaciosii! Tare sunt faini. S-ar putea sa am scoici pentru asa ceva, asa ca ii introduc pe agenda...
      Video cu scoici este complicat si pentru mine, dar ideile pot fi simplificate, asa ca l-am lasat sa nu mai caut.
      Pe tigrisor sigur l-au ametit aromele. Dar am grija sa-si revina! M-am uitat atent la imaginea focului si mi-am dat seama ca sunt ascunse acolo multe alte imagini, chiar personaje. Cred ca m-a batut caldura la cap...

      Multumesc, draga Diana! Pupici si noapte buna. Un final de saptamana frumos! 😘❤️

      Ștergere
  11. Lovely photos of life to look at, and your seashell flowers are pretty. The geometry video is mesmerizing to watch.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm so glad you looked at the video. For me these subject are fascinating. So many new ideas that we have to understand by ourselves...
      Thank you, Yvonne for the visit and comment.
      Have a beautiful weekend!

      Ștergere
  12. faine poze! fiecare are povestea ei. super! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect! Fiecare poate fi inceputul unei povesti si e tare bine
      ca este asa!
      Multumesc, Cristi! Un weekend placut!

      Ștergere
  13. Beautiful post ! I love Gardenias. Thanks for sharing with Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I know! I saw your beauties from your garden!
      All the best, Arun! Have a fine August!

      Ștergere
  14. This is a lovely mixture of photos! The flowers are always a favorite for me.

    Thanks for sharing your link at My Corner of the World this week!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Betty! The nature improves our lives in different ways and it's good!
      Have a fabulous week ahead!❤️

      Ștergere