vineri, 19 aprilie 2024

Reflexii in oglinda (149) -
Muzica primaverii

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!




Vedeti floricica de liliac cu cinci petale?





Am intarziat cam mult sa va arat martisoarele de la Mihaela!

Imagini din frumoasa ei calatorie si doua floricele minunate, cea din 
dreapta creata chiar de ea! Adevarul este ca are culoarea bleu, dar cum fac
eu pozele...😊




Multumesc mult - mult Mihaela! Sa faci si alte calatorii frumoase, sa ne
inspiri si pe noi! 💝




Reflexii (148)


@@@@@@@@@






18 comentarii:

  1. Cred ca nici daca ne vorbeam nu ne nimeream :))). Si eu am scris azi despre bucurii primite de la Mihaela :D.
    Cat despre reflexiile de mai sus... absolut superbe. Am facut popas la lacramioare si liliac... atat de mult mi-au placut, ca in copilarie!
    Dar toata aria cantata de Primavara este superba.
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astea sunt situatiile cele mai frumoase! Din pacate in vas aceste flori nu rezista prea mult. Lacramioarele le-am presat, poate mai fac o rama cu ele.
      Multumesc, draga Rux! Cantecul primaverii este mereu fascinant.
      Pupici! ❤️😘

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. The nature is always amazing!
      All the best Roentare! Have a fine weekend!

      Ștergere
  3. Those are all very, very pretty. I'm partial to keyboards though!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I did not realize that the piano could be the subject of such an interesting reflection.
      Have a fine weekend, Terry!

      Ștergere
  4. În colajul doi am crezut că este un lac.
    Imi place enorm crinul tau. O culoare superbă. A înflorit și al meu, cel rosu, iar al doilea s-a dovedit a fi fix aceeași nuanța de rosu. Stiu că mai am doi albi, dar să vedem dacă vor inflori. Incă nu sunt semne de boboci decât la unul.
    Am purtat mărțișorul de la Mihaela toata perioada. L-am combinat cu inimioarele făcute de mine, cel pe care mi l-a trimis mie era roșu si s-a potrivit perfect.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O potriveala interesanta, intr-adevar. Este cumva o culoare clasica pentru crini. Alta nuanta nu am avut niciodata. Nu prea mai am loc.
      Abia astept sa ne arati cand vor inflori.
      Frumoase foarte martisoarele de la ea. Si nici nu aveam imagini ca acelea. Si se mai vede si luna...
      Un weekend placut, Niko! ❤️😘

      Ștergere
  5. Cu multă plăcere! Îmi plac foarte mult imaginile din postare, sunt vii și pline de optimism! Iar reflexia, din ultima, este foarte frumoasă! Weekend plăcut! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc inca o data, Mihaela pentru bucuriile oferite.
      Cat priveste optimismul, este minunat a fi imprastiat. Face bine la sufletel.
      Pupici si un weekend minunat!❤️😘

      Ștergere
  6. Cântă foarte frumos primăvara ta! Sper că vara va continua melodia! 😊

    Weekend pe placul tău, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anotimpurile mereu canta frumos spre norocul nostru. Ne mai descretesc fruntile!
      Multumesc, draga Vero! Un weekend cat mai placut! ❤️😘

      Ștergere
  7. O adevărată simfonie! Văd bine, ai o clivia înflorită? Orice ar fi, este superbă!
    Tare frumoase floricelele Mihaelei, le-am admirat și pe blogul ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu stiam ca se numeste asa. Multumesc. Da, in dreapta. Mereu trebuie sa fiu atenta cu tijele, nu au forta sa creasca si desfac putin frunzele. Altfel nu reusesc. Pamant nou le pun, dar nu si ingrasamant. Da, sunt frumoase si inedite martisoarele Mihaelei.
      Weekend placut sa ai!❤️😘

      Ștergere
  8. Îmi plac mărțișoarele croșetate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt spectaculoase si elegante crosetatele.
      Weekend placut, Laura!❤️😘

      Ștergere
  9. Bine ai revenit, draga Suzana.
    Frumoase reflexiile tale! Primavara ne ofera minunate decoruri, culori si parfumuri.
    Numai bine draga mea 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Norocul nostru, ca ne putem clati ochii cu multe frumuseti.
      La buna reauzire, draga Carmen! O saptamana faina!❤️😘

      Ștergere