sâmbătă, 27 aprilie 2024

#Fiction Monday (173) -
A closed loop - O bucla inchisa

This game is hosted by Vinitha Dileep, on her blog  'Reflections' and
I discovered it on Esha's  blog. This time  the  word prompt is 'DESTINATION'.


I am looking at these paintings I created many years ago and I can't really remember what
generated them. When I used them on the blog, under the second image I wrote:
'temporary destination'. 😊
When I'm not talking about the course of a day or a holiday destination, I sometimes
ask myself, what is the purpose of my own life's journey? I have expressed this
question before. Was what I'm doing now meant to be? I don't have a clear answer.
Even if what I do I like. But it doesn't seem enough to me. It's as if something is missing...
Or maybe the joy of travel, with all the intermediate - temporary destinations,
is the answer... It seems a plausible answer, so I close this loop, without reservations.
It stayed open for too long!


Ma uit la aceste tablouri create de mine cu foarte multi ani urma si nu reusesc
sa imi aduc aminte cu adevarat ce le-a generat.  Cand le-am pus pe blog, sub a doua 
imagine scrisesem: 'destinatie temporara'.  😊
Atunci cand nu vorbesc de parcursul unei zile sau o destinatie de concediu, ma intreb
uneori, ce tinta are propria calatorie a vietii? Am mai rostit aceasta nedumerire. Ceea ce 
fac acum era menit sa fie? Nu am un raspuns limpede. Chiar daca totusi sunt lucruri pe
care le fac si imi plac. Insa nu mi se pare suficient. Parca lipseste ceva...
Sau poate ca bucuria calatoriei,  cu toate destinatiile intermediar - temporare,  este
chiar raspunsul... Mi se pare un raspuns plauzibil, asa ca inchid aceasta bucla, fara
retineri. A ramas prea mult timp deschisa!


#Fiction Monday (172) - A new chapter

14 comentarii:

  1. The painting is a beautiful abstract

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I like metaphors in paintings. Thank you Roentare.
      A good start in May!

      Ștergere
  2. Ce tablouri frumoase!!! Au ceva foarte special in ele, linistitor. Imi plac mult!!
    Citind gandurile tale, parca puneam in cuvinte ceea ce imi apare si mie in minte uneori. Parca lipseste ceva. Mai precis.
    Stii ca am mai spus ca am momente cand se lumineaza totul imi amintesc, ma linistesc, .stiu tot si apoi pana sa apuc sa verbalizez si sa impart cu ceilalti puf... :)). Dar linistea ramane si acea asigurare ca.. „e bine”.
    Pup cu drag .:*

    ps: cred ca incep sa primesc iar notificari ... ce bine ar fi. Primeam doar de pe un singur blog, cine stie ce anume a cauzat blocajul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rux, cred ca nu toate momentele pot fi 'verbalizate'. Pot fi eventual preluate de tine, transformandu-te. Acel bine de care vorbesti, este ceva personal, pe care merita doar sa-l amplifici. Uneori am simtit ca propozitiile pot dilua esenta pe care vrem sa o spunem. Si atunci preferabila ar fi tacerea. Doar o parere...
      Pupici si o saptamana usoara!❤️😘
      ... Vreun personaj artificial... Prea sunt multe probleme in ultimul timp!

      Ștergere
  3. That's super nice and the visions are available for all to see!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I really do not know why I did not write a few words about what I did years ago. I did not have this kind of exercise...
      All the best, Terry!

      Ștergere
  4. „Viață înaintea morții, putere înaintea slăbiciunii, călătorie înaintea
    destinației”.
    Primul ideal al Cavalerilor Radianţi din seria de romane "Arhiva Luminii de furtună" de Brandon Sanderson.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deosebit idealul Cavalerilor Radianti. Multumesc mult pentru o completare literara speciala, draga Vero! Si suna atat de firesc...
      Sper ca ziua de azi a fost frumoasa!
      O saptamana pe placul tau!❤️😘

      Ștergere
  5. Imi plac tablourile tale! Cred că și starea din momentul creației a contat, cine știe ce te-a influentat să le creezi, dar rezultatul este interesant. Te pup, Suzana. O duminică binecuvântată să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai stiu exact de ce arata asa. Insa mereu mi-au placut tablourile metafora. Pe masura ce crezi ca vezi punctul terminus, constati ca mai e mult pana la el...
      Sper ca ai avut o zi frumoasa de Florii, draga Mihaela. Pupici!❤️😘

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Habar nu aveam de vreun fundal Samsung pe vremea cand le-am facut! O fi fost un fel de 'premonitie'...

      Ștergere
  7. I think every bit we are doing today s meaningful and has a higher purpose that we are not entirely aware of at this time. Our journey is about putting these pieces together and then some day we will gain clarity. Beautiful painting, Suzana.
    Hope you have a fine week ahead! 😊💖

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I know you are right, but I can not understand why? Why to struggle to discover our purpose? What if we do not discover it? It's odd and with no... logic!😊
      All the best Vinitha in May. ❤️😘

      Ștergere