joi, 26 octombrie 2023

Reflexii in oglinda (131) -
Reflexii utilizand un suport

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!




M-am jucat cu suportul facut pentru provocarile propuse de Niko.







Cu mai multa atentie ar fi putut iesi mai uniforma suprafata. Doar ca pentru
jocul reflexiilor, a fost mai bine asa!😊
 
 





@@@@@@@@@

Voi stiati de o terapie numita Su Jok?
Pentru mine, pana acum o ora era o necunoscuta! 😊


'Terapia Su Jok'



Su Jok for Instant Pain Relief
Metoda de eliminare a durerii





22 de comentarii:

  1. Frumoase oglindiri 🥰😍
    Caleidoscop... Mi am cumparat cand m a apucat nostalgia copilariei. Am facut cadou si nepotilor, toti s au bucurat 🥰 Ce inventie faina!
    Despre acea terapie nu am auzit...Sunt atatea, ca iti trebuie luni de zile sa le cunosti si sa inveti sa le aplici corect.
    Noapte buna Suzana draga. 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am un caleidoscop pe care trebuie sa il confectionez.
      Daca reusesc, il aduc la reflexii.
      Imi pare bine ca ti-a placut jocul meu, draga Carmen!
      Noapte buna, draga Carmen! Un final de saptamana placut!❤️😘

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Thank you for the visit and comment!
      Have a fine weekend!❤️

      Ștergere
  3. Those are all so very pretty! I never heard of Su Jok either, it sounds interesting.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Neither do I, but i think it's something interesting there.
      Playing like this was fun!
      Have a good weekend Terry!

      Ștergere
  4. Imi plac fotografiile! Au multe oglindiri! In colajul trei, dreapta-sus, pare a fi oglindit un chip... umanoid (cu o jumatate din chip ascunsa) 😊 Imi place in mod deosebit si sclipirea "cioburilor" colorate!

    Nu am auzit de Su Jok, dar cunosc o "metoda" asemanatoare. Nu stiu daca Su Jok e cu presopunctura sau acupunctura (nu mi-am dat seama pe site - sau... n-am vazut), dar metoda pe care o cunosc (si am folosit-o cu succes in doua cazuri) este cu presopunctura. A functionat, la mine, cu aaaani in urma, pentru "arsuri" la stomac (am presat punctul "aferent" din talpa) si durere de masea (punctul "aferent" de pe mana). In astfel de metode, unele puncte trebuie presate, altele masate, cu intensitati diferite (spre puternic) Mie-mi "convine" existenta acestor metode, doar ca nu as inlocui-o cu un diagnostic/tratament dat de medic. Adica, daca ar fi revenit "arsura" la stomac as fi solicitat analize; in cazul maselei durerea "revenea" la un moment dat si iar presam punctul - desigur, am fost la dentist mai apoi. 😊

    In fotografia "efecte" am vazut... fulgi de nea! 😊 Nu-i voi vedea prea curand, dar mi-e dor de ei. Acum, aici, bate vantul tare si, din cand, ploua - cu nu foarte multa convingere. 😊 E racoare, spre frig.

    Weekend minunat iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai umanoidul banuiesc ca eram eu. Este o suprafata incredibil de neuniforma. Nu credeam dupa cum arata plasticul lipit!
      Cu cioburile as vrea sa mai fac ceva, insa pentru moment nu a tasnit
      vreo idee. Insa plastic in plastic la cald poate fi un drum interesant.
      Metoda a aparut la un filmulet despre dureri de genunchi, a unui rus. Noroc ca scria in engleza. Pare sa fie o presopunctura insa executata cu o unealta mai ascutita. Ma gandeam la o unealta de embosare!😊 Sunt multe info, insa nu am avut cand sa vad mai multe. Mai cercetez...
      Fulgi sa fie, daca zici. La ce santiere sunt pe aici, numai cu o iarna grea nu s-ar asorta. Nici nu vreau sa ma gandesc...
      Pupici si un final de saptamana simpatic, Diana draga!❤️😘


      Ștergere
    2. Extraterestro! 😊 Nu m-as fi gandit sa te fi oglindit, pentru ca am vazut astfel de forme in unele reflexii fara a fi vreo forma umana pe aproape. Foarte faina, oricum!

      Presupunctura e o forma de terapie mai mult de preventie (ameliorare si/sau "vindecare" in cazuri nu grave), as zice, dar si "lecuieste", cand stii/gasesti exact punctele... Acolo unde sunt "probleme" la vreun organ "aferent" se simte un fel de "umflatura" mai tare si/sau doare efectiv cand apesi acel punct - doare si cand il apesi nu foarte tare, daca sunt probleme... si e bine sa insisti usurel, sa nu "te sece" durerea. 😊 Pentru a "opri" durerea de masea am folosit un creion (nu partea cu varf!) pentru ca trebuia sa apas mai tare decat aveam forta in deget. 😊

      Mmmm... Acum sunt "trista"... Tot mai multi par a fi adultii care nu vor zapada. :(( Daca e asa, atunci... 'ce ne mai mira ca indeplinindu-se dorintele unora e seceta, e tot mai cald...? 😊 Iarna poate fi mai "rea" cand nu e zapada... Cand iarna e cald, fara zapada, e dat peste cap bioritmul animalelor si pasarilor... Mmmm. 😊
      Pupici! ❤
      (nu functioneaza butonul de like pentru mesajul tau, desi am reincarcat pagina de doua ori - mai incerc dupa ce "public" aceste randuri)

      Ștergere
    3. Pe wp, like-ul functioneaza complet aleator, asa ca nu mai imi bat capul. De ceva timp nu mai gandesc la vreme, cu adevarat. Poate fi oricum. Vreun metru de zapada, ar fi fascinanta prin B. Poate s-ar obisnui lumea cu metroul si s-ar vedea potenta edililor. Si evident as avea poze frumoase pentru jocuri... Cred ca si bioritmul nostru e afectat cand anotimpurile nu mai sunt ceea ce au fost.
      Despre presopunctura o sa mai cercetez.
      Pupici, Diana draga! O zi frumoasa❤️😘

      Ștergere
  5. Muy interesantes esas reflexiones, que tan fascinantes resultan en fotografía.
    Un abrazo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sometimes it is so fun to create reflexions with lights and mirrors!
      Hugs, Antonia! A weekend with other beautiful photos! ❤️😘

      Ștergere
  6. Vreau sa va multumesc tie si Dianei - „personajul umanoid” - absolut fabulos, mi-a adus un mare zambet larg pe fata 💗🤗.
    Si da, si eu l-am observat :D
    Mi-au placut oglindirile - vreau si eu oglinda din aceasta :)). va trebui sa caut.
    Si cu punctele va trebui sa o rog pe Mami sa imi faca niste masaj la talpi. La inceputul anului mi-a prins bine la partea cu arsurile... Acum am fost si eu si ea obosite si am zis ca poate ma scutesc... dar vad ca nu ... bine ca am pastrat cartile la indemana. ca sa am harta.
    Pupici cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu destul de multi ani in urma, am luat cateva produse de la D-mail.
      Asta a fost unul dintre ele. Ma gandeam sa am o oglinda intr-un anume loc in casa, insa pana la urma nu am folosit-o. Acum i-a venit randul cu jocurile astea. Totusi este destul de departe de o oglinda reala, insa pentru efecte este perfecta.
      Reflexoterapia cred ca este o metoda ff buna pentru multe lucruri.
      Pupici si o duminica linistita, draga Rux!❤️😘

      Ștergere
  7. Reflexiile sunt superbe! (Tare mult îmi place jocul ăsta!)

    Să-ţi fie weekendul pe plac, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a placut mereu sa vad reflexii. Insa sa le si creez
      este si mai bine! Parca imi oxigenez neuronii...😊
      Noapte buna, draga Vero si o duminica placuta! ❤️😘

      Ștergere
  8. Ce program folosești pentru colaje? Eu foloseam photocollage, dar acum nu o mai pot face de pe telefon.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba exact pe acesta il folosesc, insa pe calculator.
      Mai am notat, parca de la Danuta, https://photoretrica.com/
      si https://funny.pho.to/, s-ar putea de la Diana, insa nu mai stiu sigur.
      Din pacate nu ma pricep la soft-uri pentru telefon.
      Poate iti folosesc si astea. ❤️😘

      Ștergere
  9. Am fost și am văzut și cum ai făcut suportul. Atât de multe noutăți pentru mine acolo ca era cât pe ce sa uit sa revin aici. Chiar deosebite reflexiile. Ma întreb dacă cumva între piramida și oglinda poți surprinde și un curcubeu? Am făcut poza pt transformările de noiembrie. O infinitate de posibilități de reflexii, mai ale curcubee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este de incercat, poate in balcon intr-o zi insorita.In principiu ar trebui sa se poata, doar ca ar trebui sa observ subiectul cand mai 'gradinaresc'... Ti-am vazut reflexiile. Superbe!
      O saptamana usoara, draga Niko!❤️😘

      Ștergere