sâmbătă, 21 octombrie 2023

Citate favorite (168) -
O poezie primita pe telefon

Am primit pe telefon o poezie ce mi-a placut, asa ca o introduc in joc.
Cautand dupa titlul ei, am descoperit un alt blog ce a preluat-o, asortand-o
cu aceasta poza deosebita.

Sursa ('Blogul lui Constantin')


Suflet Frumos si Suflet Bland
                     Autor Silviu Marius Muntean

S-au întâlnit pe-un colț de gând,
Suflet frumos cu suflet blând
Și se plimbau mergând la pas,
Prin toamna ce le-a mai rămas.

Aveau atâtea să își spună,
Câte în soare și în lună,
Dar ei doar se plimbau duios,
Sufletul blând și cel frumos.

Ei își spuneau în sinea lor,
În doi e totul mai ușor,
Dacă mereu sunt gând la gând,
Suflet frumos și suflet blând.

Într-un târziu suflet frumos,
Privind la frunze ce cad jos,
Pe suflet blând îl întreba,
Nedumerit în sinea sa:

-Cum poți să fii atât de blând,
Când peste tot sunt nori și vânt?
Dar suflet blând dar curajos,
Îi spuse lui suflet frumos:

-Eu nu am fost atât de blând,
De când cutreier pe pământ,
Dar viața m-a făcut sa fiu
Blând, răbdător, dar totuși, viu.

Dar tu? Cum ești așa frumos?
Când toate parcă-ți sunt pe dos.
Mereu lovit cu vorbe grele,
Însingurat sub cer cu stele.

-Eu sunt frumos fiindcă iubesc,
Tot ce e simplu și firesc,
Iubesc și câmpul plin cu flori,
Și ploaia care cade-n zori.

Și-așa frumos își povesteau,
Câte pe suflet ei aveau,
Pribegi prin vise și prin gând,
Suflet frumos și suflet blând.

 ***



Citate favorite (167) - Cu entuziasm despre entuziasm



23 de comentarii:

  1. Ai scris greşit a 6-a strofă. Corect este:
    "- Eu nu am fost atât de blând ,
    De când cutreier pe pământ,
    Dar viața m-a făcut sa fiu
    Blând, răbdător, dar totuși, viu."

    Poezia e în nenumărate locuri - ca dovadă că mai toată lumea se dă în vânt după utopii dulcege. 🙂 Şi rima şi ritmul sunt OK, sună bine. Ca formă, e de cinci stele. 🙂

    Aici nu ai tabel pentru alţi participanţi la joc?

    Noapte bună şi duminică pe placul tău, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru corectie, draga Vero. Nu stiam despre ea decat din telefon. M-a surprins totusi ca am descoperit-o asa repede. Insa acolo unde am gasit-o mi-a placut imaginea foarte mult.
      Este o postare intermediara fara tabel. Postarea cu tabel este ascunsa de imaginea cu 'Citate favorite'.
      Noapte buna si o duminica frumoasa, draga Vero! ❤️😘

      Ștergere
    2. Eu am căutat, după ce am citit postarea ta, "suflet frumos şi suflet blând" cu Google şi am găsit-o în numeroase locuri, chiar şi recitată pe YouTube.

      Ștergere
    3. Asa am facut si eu pentru a gasi o sursa. Si pe linkul meu este o recitare. Mi s-a parut interesant oricum si blogul.
      ❤️😘

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Thank you, Terry. It's a nice poem indeed and I was glad I receive it
      on my phone.
      All the best to you!

      Ștergere
  3. Ce imagine frumoasa!! Si poezia e faina. Ma bucur sa o citesc - simt nevoia de lucruri frumoase si... cumva cu mesaj pozitiv (asa sunt multe poezii frumoase dar de-o tristete nedorita - ca e suficienta in jur).
    Pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eram aproape sigura ca voi posta poezia, insa cand am vazut imaginea, orice dubiu s-a spulberat. Muzica toamnei este perfect redata...
      Pupici, draga Rux! ❤️😘

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Multumesc, Cristi! 🙂
      Cu ocazia asta am descoperit si un poet si un blog interesant!

      Ștergere
  5. Știu poezia de acum câțiva ani, am citit-o pe facebook și avea aceeași poză. E foarte frumoasă, mă bucur că ai postat-o aici. Zi frumoasă, Suzana. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum cativa ani? Cred ca a tot fost preluata, fiind mai aparte.
      Eu cu FB, foarte putin, asa ca nu as fi descoperit-o oricum.
      Pupici si zile inspirate, draga Mihaela!❤️😘

      Ștergere
  6. Hermosa poesía, la que nos has dado a conocer.
    Feliz domingo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I liked it and I wanted to keep it here, to be easy to find it, from time to time...
      Hugs, Antonia! A fine evening and week! ❤️😘

      Ștergere
  7. E o poezie frumoasa! 😊 In legatura cu poeziile (si altele) 😊 nu prea-mi iese sa exprim ca-mi place altfel decat pprin "imi place/e frumoasa".
    Duminica frumoasa in continuare, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie pe langa ea, mi-a placut imaginea si blogul unde am
      descoperit-o!😊
      Pupici si seara frumoasa, draga Diana! O saptamana usoara!❤️😘

      Ștergere
  8. E o poezie frumoasă. Nu m-ar surprinde să ajungă romanță.
    Îmi place si imaginea.
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi frumos sa aiba cineva inititiva. Are un ritm ce s-ar potrivi cu muzica. Buna ideea.
      Multumesc si eu Daurel! O saptamana usoara!

      Ștergere
  9. What a beautiful poem!
    And that image is so perfect for it 🧡🧡🧡

    Hugs and blessings, Suzanne

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I received it on the phone. And I was so happy when I found also the
      image. As you said, 'is so perfect!'
      Hugs and blessings, Veronica. I'm glad you are back! ❤️😘

      Ștergere
  10. M-a bucurat să o recitesc, Suzana! Şi da, poza e tare frumoasă şi potrivită!
    Zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii, cand am vazut poza, la tine m-am gandit. La MFC ne-ai aratat imagini cu artisti care foloseau frunze uscate pentru creatiile lor.
      Voi stiati poezia, eu am aflat-o recent. Si mi-a placut mult.
      Zile frumoase, draga Potecuta! ❤️😘

      Ștergere
  11. Am citit o poezie asemanatoare, dar despre doi oamnei ce au trăit o viață întreagă împreună. Nu știu de ce începutul poeziei alese de tine m-a dus cu gândul la aceea ( îmi pare rău că nu mi-am notat-o). Finalul acesteia a fost neasteptat...de frumos și cu lacrimi în colțul ochiurilor. Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere