joi, 12 octombrie 2023

Reflexii in oglinda (129) -
Franturi de weekend

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!

Cateva poze cu un gard vopsit fac acum parte din joc. Au fost
accesorizate cu floricele, o pasare si un avion. Si evident cu niste efecte! 😊










Sa aveti o saptamana pe placul vostru!

 

Reflexii (128)

 


22 de comentarii:

  1. Îmi plac asezonările! 😀
    Să ai parte şi de alte weekenduri fotogenice, dragă Suzana! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga Vero! Dar nu cu vopsit de garduri!😀
      Oricum, am facut miscare amandoi si am depistat cum sa manevrez pensula fara sa curga pe mine vopseaua. E adevarat ca dupa ceva timp... 😀
      Un final de saptamana frumos! ❤️😘

      Ștergere
  2. Ca de obicei, numai lucruri interesante, fotografiile tale sînt minunate! Mulțumiri și pentru film. Multe îmbrățișări dragă Suzana,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, draga Marta! Mi-am creat un obicei sa descopar imagini pentru jocurile noastre. Si daca mai gasesc vreu filmulet
      mai aparte, ii fac loc pe aici.
      Te imbratisez si eu! ❤️😘

      Ștergere
  3. Interesantă joaca ta cureflexiile de azi. Îmi place mult mușcata din prima poză.
    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu erai aici si eu la tine!
      Si am pozat muscatele inclinat, sa vad mai bine geamul.
      M-a ajutat si soarele, mai ales la gard...
      Noapte buna si weekend placut! ❤️😘

      Ștergere
  4. Vopsit gardul... Unde-i leopardul?! 😊 Nu stiu ce-mi veni cu leopardul, dar e de la gard. 😊
    Sunt frumoase fotografiile! Fotografia "albastra" (chiar inainte de "efecte") imi place cel mai mult ❤ : cineva a tras o sageata spre Pasarea Maiastra! (n-o va nimeri in veci!) 😊
    Noapte buna, Suzana draga! 💕 Zi frumoasa si cu spor! Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La leopard ma gandisem si eu, insa nu era prin preajma...
      Astfel de instantanee reusesc mai greu. Insa am reusit sa nu misc aparatul. Imi placusera norii si avionul tocmai se intamplase...😊
      Ne-am distrat, ne-am mozolit, am facut si poze...
      Noapte buna, Diana draga! Pupici si un final de saptamana fain! ❤️😘

      Ștergere
  5. ce joc frumos ai creat astazi! Superbe reflexii, umbre si lumini!
    Numai bine, Suzana draga! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa s-a intamplat! Soarele a venit in intampinarea jocului!😊
      Weekend cu spor, draga Carmen! ❤️😘

      Ștergere
  6. Îmi place mult cea cu gardul, cu tot cu "accesoriu" :)
    Weekend frumos, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu imi trecea prin cap ca voi pune poze cu un gard. Insa mi-a placut asa lucitor cum a iesit! 'Accesoriile' au fost basca!
      Weekend minunat, draga Potecuta!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Dupa ce i-am facut poze, a mai stat putintel si a zburat.
      Totusi nu cred ca am deranjat-o. Poate deja se incarcase!😊

      Ștergere
  8. El mundo animal es fascinante. Me ha gustado mucho el vídeo.
    Feliz fin de semana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad I found these kind of videos. Their world is so amazing!
      Hugs, Antonia! Have a fine weekend! ❤️😘

      Ștergere
  9. Buenas imágenes. Bien atrapó el cocodrilo la sandía. Más listos que nosotros son. Gracias por el video 😊
    Buen domingo Suzana.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha! Sometimes, watching these kind of videos, I may say that some animals a quite clever!
      Thank you, dear Laura! Hugs and a fine week!❤️😘

      Ștergere
  10. Ce frumoase fotografii cu reflexii ai făcut! Duminică frumoasă să ai ! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa atata vopsit, meritam cateva poze frumoase!
      Am ajuns cam tarziu la calculator, asa ca iti spun noapte buna si o saptamana frumoasa, draga Mihaela! Pupici! ❤️😘

      Ștergere
  11. Foarte fain se strecoara razele soarelui prin gard :D. Si jocul muscatei cu geamul este simpatic.
    Pasarea aterizase, avionul era in plin zbor, iar efectele imi amintesc de jocul magic al caleidoscopului.

    Pupici cu drag :*!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu imi aduc aminte de cate ceva atunci cand comentezi. Am un caleidoscop ce trebuie asamblat...
      A fost o zi superba, cu munca si imagini simpatice. Cioara acolo cocotata nu prea am vazut. Cu avionul am avut noroc sa nu il pierd.
      Pupici, draga Rux!❤️😘

      Ștergere