duminică, 22 ianuarie 2023

#Fiction Monday (117)
Seekings - Cautari

This game is hosted by Vinitha Dileep, on her blog  'Reflections' and
I discovered it on Esha's  blog. This time  the  word prompt is 'WANDER'.


An interesting video! / Un video interesant!



I liked the video. I discovered several ideas on this occasion. An unknown piece of
music in the interpretation of Flevans, in the album 'A Distant view'. And a quote
from Phytagoras: 'Leave the road, take the trails'. I didn't really use the word 'wander'
explicitly and my wandering is still one usual and modest.
And it's wonderful when it is.
But the journey to ideas unknown to me, with which I resonate, it is truly fascinating.
And somehow it is accelerated. I told you once. It's like I'm being pushed towards new destinations, just, just I will understand. What? What it is meant for me, what else?
That's just what we all do. We are looking for!



'Invata sa ai incredere in calatorie,
chiar daca nu stii drumurile'


Mi-a placut filmuletul. Am descoperit cu aceasta ocazie mai multe idei.
O muzica necunoscuta interpreata de Flevans, in albumul 'A Distant view'. O traduc
ca 'o vedere indepartata'. Si un citat al lui Phytagora: 'Lasa drumul, mergi pe poteci'.
Nu prea am folosit explicit cuvantul 'wander' si cutreieratul meu este totusi unul
obisnuit si modest. Insa este minunat atunci cand este. Dar calatoria spre idei
necunoscute mie, cu care rezonez, este fascinanta cu adevarat. Si este cumva
accelerata. V-am spus candva. Parca sunt impinsa spre noi destinatii, doar, doar
voi intelege. Ce anume? Ceea ce mi-e destinat, ce altceva?  Doar asta facem toti.
Cautam!



'Toate lucrurile frumoase incep la sfarsitul
fricii si a zonei de comfort -'



14 comentarii:

  1. I like "Leave the road, take the trails", that sounds a lot like me.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's a perfect saying. Usually the roads are too crowded!🙂
      So it's normal that you prefere the trails!
      Have a fine evening Brian! Thank you!

      Ștergere
  2. Un amator dornic de autopromovare media...🙂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un 'amator' care are un filmulet ce m-a inspirat, atata tot!🙂

      Ștergere
  3. Todos esos ingredientes hace una buena entrada.
    Feliz domingo. Besos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Antonia. I like to discover new connections and this game is perfect for them!
      Have a beautiful week ahead and a nice evening!😘❤️

      Ștergere
  4. Imi place "zisa" lui Pitagora! Un sfat valabil aproape in orice situatie. 😊
    Se intampla, uneori, sa gasim ceea ce cautam / ceea ce avem nevoie (care nu sunt "sinonime") atunci cand renuntam sa mai cautam.

    Seara frumoasa iti doresc, Suzana drag! ❤ Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar se intampla si asa. Pot exemplifica cu renuntarea la a cauta ceea ce am pierdut in gaura mea neagra? Si gasirea in zilele urmatoare...?😊 Mi-a placut si mie zicerea. Drumurile batute au surprize mai putine. De multe ori cararile sunt mult mai interesante. Si ai perfecta dreptate, ceea ce cautam nu este neaparat si ceea ce avem nevoie, doar ca este posibil ca sa nu simtim diferenta, ce uneori poate fi foarte subtila.
      Multumesc, Diana draga! Seara buna si o saptamana usoara! Pup.😘❤️

      Ștergere
  5. Si este chiar bine cand luam drumul potecii - ne reconectam oarecum la mersul mai firesc al viatii (pentru ca parca si natura si-a pierdut busola.... ).
    Ieri seara am facut un puzzle si a stat si Mami cu mine... cel mai fericita eram cand se asezau singure piesele - se lasa cu hihihi si bucurie. De-ar fi asa toate cautarile.. rataicirile.. dar nu in sensul de ratacire, ca pierdere, si de cutreierat... pe carari. :D
    Pupici cu drag!!! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cutreieratul pe poteci este minunat. Si esti o fericita daca gasesti piesele asa usor. Dupa ce am reinceput calutul, doar trei piese am reusit sa mai pun!
      Nu cred ca natura si-a pierdut busola. Dar o parte a oamenilor cu siguranta si-au pierdut-o.
      Pupici si spor la tot, draga Rux!😘❤️

      Ștergere
  6. We all are sometimes pushed into unknown destinations, aren't we? Sometimes though, we become someone else's destination.
    Have a beautiful week, Suzana. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. And sometimes our life is living us. But we have to be careful,
      and keep our road, even if could be quite difficult!
      Thank you, Vinitha! Have a beautiful week too! ❤️

      Ștergere
  7. Toată viața am căutat, curiozitatea mea m-a împins... m-au "furat" potecile...
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cred ca si pe mine, desi multi ani am 'batatorit' tot un drum batatorit. Abia cand am scapat de pe el, lucrurile au evoluat altfel. Iar potecile... WOW!
      Pupici! 😘❤️

      Ștergere