duminică, 6 noiembrie 2022

#Fiction Monday (106)
Our Mentor... Mentorul nostru...

This game is hosted by Vinitha Dileep, on her blog  'Reflections' and
I discovered it on Esha's  blog. This time  the  word prompt is 'MENTOR'.



Source

What a special word! It has a kind of magic and remarkable vibrations. Maybe
because it's hard to discover our mentor, or maybe it is difficult to discover our
goal for which we need a mentor. I think both forms can be valid...

Even if  it could be interpreted out of the context, I'd still tell you about a memory:
When the market was not yet flooded with computers and I knew almost nothing about
them, I have enrolled in a thematic course. Then, I understood how important it is that
someone to guide you, so that you can form an overall picture, as if you are on the top
of a mountain, and only then to show you the details from the ground level.
I could have read an year about computers and programs, but I certainly wouldn't have
seen the forest because of the trees...
Certainly the details are important, but we understand them much easier after we
have 'grasped' the overall picture. Without it, the connections can be incomplete or
even incorrect.

That's how I see the role of a mentor in our lives. However, if I take into account other
than an initiation into Reiki, Yoga, Qigong or similar practices, where we also need some documentation and start practicing them on our own I don't know if they would bring us
the benefits that the books tell us about, so a mentor would be the best able to show us
the images from above, I think one more question can be asked:

In order to live our lives beautifully, healthy, fulfilled, do we need a mentor?
This life of ours, with so many ups and downs and hidden crevasses...?
And what would it be like to KNOW that we were created with our Mentor in our
matrix, who can answer to all our questions? I think so that our heart is the
one that can answer  to any questions, through the intuitions and inspirations
offered us in the moments of our impasses... Let's just believe in the possibility!


Source


Ce cuvant deosebit! Are un fel de magie si vibratii speciale. Poate pentru ca e greu
sa ne descoperim mentorul, sau poate ca e greu sa ne descoperim  tinta pentru
care ne trebuie un mentor. Cred ca ambele formulari pot fi valabile...

Chiar daca se poate interpreta rupt de context, va voi spune totusi despre o amintire:
Cand inca piata nu era inundata de calculatoare si stiam spre deloc despre ele, m-am
inscris la un curs tematic. Atunci am inteles cat de important este ca cineva sa te
indrume astfel incat sa-ti formezi o imagine de ansamblu, asa, ca de pe un munte,
si abia apoi sa-ti arate detaliile de la nivelul solului.
As fi putut citi un an despre calculatoare si programe, dar cu siguranta nu as fi
vazut padurea din cauza copacilor... Cu certitudine detaliile sunt importante, insa le
intelegem mult mai usor dupa ce ne-am 'prins' de imaginea de ansamblu.
Fara ea, conexiunile pot fi incomplete sau chiar incorecte.

Cam asa vad si rolul unui mentor in viata noastra. Totusi, daca iau in calcul
altceva decat o initiere in Reiki, Yoga, Qigong sau altele asemanatoare, unde
iti trebuie si o oarecare documentare si a incepe sa le practici pe cont propriu
nu stiu daca ar aduce beneficiile despre care ne spun cartile si atunci un
mentor ar fi cel mai in masura sa ne arate imaginile de la inaltime,
cred ca se mai poate pune o intrebare:

Pentru a ne trai viata frumos, sanatos, implinit, ne trebuie oare vreun mentor?
Viata asta a noastra, cu atatea suisuri si coborasuri si crevase ascunse...?
Si cum ar fi sa STIM ca am fost creati astfel incat in matricea noastra avem
propriul Mentor, care ne poate raspunde la toate intrebarile?
Eu asa cred, ca inima noastra este cea care ne poate raspunde la orice
intrebare, prin intuitiile si inspiratiile pe care ni le ofera, in momentele
noastre de impas... Doar sa credem in posibilitate!



"Urmeaza-ti mereu inima"(Source)



#Fiction Monday (105) - A special pause

 

 

 

12 comentarii:

  1. Ai amintit concluzia la care as fi ajuns citind ce ai scris: avem Mentorul de care avem nevoie - ne mai trebuie vointa (sau curajul?!) de a-i urma sfaturile. 😊
    Il adooor pe maestrul Yoda! Yoda si Darth Vader sunt singurele personaje care mi-au ramas vii in amintire, din Razboiul Stelelor. 😊
    Iti doresc sa ai o saptamana excelenta, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Curaj? Interesant, nu ma gandeam la o astfel de abordare. Imi zic ca daca intelegem ce detinem, orice este dizolvat cumva de aceasta intelegere.
      Yoda era mai usor de tinut minte...😊 Si imi place mult personajul.
      Dar acum am inteles ca figura lui a fost inspirata de cea a lui Einstein. Nu stiusem.
      Si ma intreb retoric daca nu suntem in acest razboi stelar si habar nu avem.
      Multumesc, Diana draga! O saptamana faina! Pup.❤️😘

      Ștergere
  2. I agree with follow your heart and yes, the answers are within, seeking the answers is the real journey.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. You are a wise person, Brian! And it's good to be so!
      We have to dill with so many questions with no answer...
      All the best to you!

      Ștergere
  3. Interesantă alegere pentru azi !
    Nu am căutat un mentor sau, mai bine zis, mult timp nu am știut ce îmi trebuie (crescând am descoperit, treptat...)...dar, în viața mea, au fost persoane care au avut o influență puternică asupra mea: profesoara de limbă franceză, profesorul de istorie, tinerețea lui Mircea Eliade, Nicolae Steinhardt, Petre Țuțea, regele Mihai, sfântul Arsenie Boca...și multe alte personalități pe care le-am cunoscut prin intermediul cărților atât de dragi mie de când mă știu...legătura cu intuiția s-a realizat treptat și mă sprijină (când sunt atentă...😃😇)!
    Îți doresc o săptămână minunată 👍
    Pupici ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca si eu cam aceleasi lucruri as putea spune. Multe idei si raspunsuri la ele le-am luat practic din carti. E bine si asa! Iar intuitia este ceva ce trebuie cultivat pentru a avea mai multe sanse de afla lucruri. Dar vorba ta, trebuie sa fim atenti sa observam raspunsurile...
      Multumesc mult, draga Prietena! Pupici! ❤️😘

      Ștergere
  4. primii mentori (pt. cei norocosi) sunt parintii. o zi faina, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parintii mentori suna perfect, Cristi, intr-adevar pentru cei norocosi!
      O saptamana frumoasa!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Evident ca ne trebuie raspunsuri. Cum le obtinem, depinde de fiecare.

      Ștergere
  6. Cred ca, uneori, imi place sa urmaresc activitatea cuiva, care ma inspira, sau pur si simplu are un fel placut de a fi. Dar nu in ideea de mentor.
    Este placut sa gasesti oameni cu care rezonezi si care iti pot prezenta in asa masura o practica (de exemplu yoga) incat sa ai o baza de unde sa incepi, prietenoasa si accesibila.
    Pupici

    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuze ca nu am raspuns aici.
      A gasi oamenii cu care sa rezonam pana la urma tine de noi si de cautarile noastre. Cum o facem tine evident si de evolutia noastra.
      Dar in cele din urma se intampla.
      Pupici si o saptamana cu bucurii! ❤️😘

      Ștergere