duminică, 3 aprilie 2022

#Fiction Monday (78)
Some secrets... Cateva secrete...

This game is hosted by Vinitha Dileep, on her blog  'Reflections' and
I discovered it on Esha's  blog. This time  the  word prompt is 'SECRET'.



What a special word, written in the same way in the both languages!
It has a kind of magnetic attraction, resonating with our natural curiosity
in finding new ideas.
I do not like to hear the people's secrets.  Because they are personal, so
they must be kept this way.😊  Of course, this subject does not include
those secrets that affect the other people, other creatures, the
Nature as a Whole, that must be brought to light and healed.
There are important answers of some questions that on my level
are still secrets. About life, about my purpose here, about the way of
evolution on a personal level included in the evolution of the human race.
Maybe it sounds complicated, but to clarify these
ideas I feel that could be a chance to understand more about the 
present.

My first thought related to this word was about an author that I read
with an huge surprise: Daniel Sévigny.  Maybe you've heard about 
'the law of attraction'  and the book,  'The Secret', written by
Rhonda Byrne. It was a movie based on it, if you are interested to find.

Sévigny wrote 'The Keys of the Secret' !  He told in the preface, that
he wanted to explain how the law  has to be applied. But what is
really interesting is that those keys are based on  'organizing our
thinking...' 
'Changing my thinking means changing myself'!
It's a very powerful idea that help us understand that we have a connection
with the Universe and the Creator gave us also the mechanism to use it.

Because this time it's about secrets, I add another one of the same author:
the book  'The Secret of self healing'. It's very provocative, going on the
same path of changing our thinking, through discipline, courage and will.

The proposed subject is huge, but at least my drop about it  I hope will
generate some curiosity of exploration the new path.
 



Ce cuvant special, ce se scrie la fel in ambele limbi!
Are un fel de atractie magnetica, rezonand cu o curiozitate naturala in
gasirea de idei noi.
Nu-mi place sa aud  secretele oamenilor. Pentru ca sunt personale si trebuie
sa ramana asa!😊 Bineinteles, acest subiect nu include acele secrete care ii
afecteaza pe alti oameni, pe alte fiinte, Natura ca Intreg si care trebuie
scoase la lumina si vindecate.
Exista raspunsuri importante la unele intrebari, care pe nivelul meu sunt
inca secrete. Despre viata, despre scopul meu aici, despre calea de evolutie
la nivel personal inclusa in evolutia rasei umane.
Poate ca suna complicat, dar cred ca a clarifica aceste idei poate fi o sansa
in a intelege mai multe despre prezent.

Primul meu gand referitor la acest cuvant a fost despre un autor pe care
l-am citit cu multa surprindere: Daniel Sévigny. Poate ca a-ti auzit despre
'legea atractiei' si despre cartea 'Secretul' , scrisa de Rhonda Byrne.
A fost si un film bazat pe acest subiect, daca va intereseaza tema.
Daniel Sévigny a scris 'Cheile secretului' . A spus  in prefata ca a vrut
sa explice cum se aplica aceasta lege. Insa  interesant este faptul ca acele
chei se bazeaza pe organizarea gandirii noastre.
'Schimbandu-mi gandirea inseamna sa ma schimb'.
Este o idee foarte puternica care ne ajuta sa intelegem ca avem o conexiune
cu Universul si Creatorul ne-a dat si mecanismul de a o folosi.

Pentru ca de aceasta data este vorba despre secrete, mai adaug unul
al aceluiasi autor: cartea 'Secretul autovindecarii'. Este foarte provocatoare,
mergand pe aceeasi cale a schimbarii gandirii, prin disciplina, curaj si vointa.

Subiectul propus este urias, dar sper ca picatura mea despre el va
genera putina curiozitate in a explora aceasta noua cale.



#Fiction Monday (77) - An interesting book

 @@@@@@@@@







16 comentarii:

  1. We don't like to keep secrets, that's no fun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 'That's no fun'! Very cute point of view!
      Thank you, Brian!
      Have a fine week!

      Ștergere
  2. Hmmmm....prea multe secrete strică, zic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar asa! Ca sunt multe e o chestie, dar ca nu prea au raspunsuri cei care ar cam trebui, este alta!
      Cu adevarat strica, bine zis Gigi!
      O saptamana fruumoasa!

      Ștergere
  3. Sună mult prea complicat pentru persoana care sunt. În plus, în general, îmi place cum gândesc. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, nu imi aduc aminte sa fi intalnit pe cineva afirmand ceva atat de clar. Bravo tie, Jo!
      Numai bine sa fie la tine, orice vei face!❤️😘

      Ștergere
  4. Vei avea o săptămînă frumoasă fiindcă începe frumos! Te îmbrățișez cu drag,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa trebuie sa fie pentru noi toti. Imi pare bine ca ai trecut pe aici. Te imbratisez si eu cu drag!
      Numai bucurii, draga Marta!❤️😘

      Ștergere
  5. Nici nu stiu ce as putea scrie. 😊 Asa cum zici: subiectul e urias. Intr-un fel, un raspuns obtinut la o intrebare da nastere la alte intrebari.
    E foarte adevarat ca ne schimbam schimbandu-ne gandirea. Dar nu toti cei care citesc carti ca "Secretul autovindecarii", de exemplu, isi schimba gandirea s.a.m.d. De-ar fi asa de simplu ar fi tot mai multi oameni sanatosi, empatici, chiar buni. 😊
    Un secret dezvaluit inceteaza de a mai fi secret, dar nu e, in mod automat/obligatoriu adevar. Un secret poate fi dezvaluit oricui? Depinde de secret, depinde cui ii este dezvaluit. 😊 Pe de alta parte, un secret dezvaluit poate ramane secret daca cel caruia ii este dezvaluit nu pricepe nimic. 😊

    Filmul bazat pe cartea "Secretul" are acelasi titlu?

    In filmulet, la un moment dat se spune despre comparatie (referitor la cei care se compara cu altii) ca este "un hot al bucuriei". Tare-mi place cum suna.

    Multumesc pentru idei, Suzana draga! ❤️ Saptamana frumoasa iti doresc! Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca pana la urma simplitatea apare dupa vointa de a face ceva, dupa cum fiecare rezoneaza. Nu cred ca se pot inversa pasii. Din momentul in care iti propui, vin idei, informatii, carti, oameni, semne. Si este corect ceea ce ai spus. Adevarul dezvaluit este inteles cred si eu doar de cei care il pot recepta. Ceilalti sunt cumva ecranati.
      Insa certitudinile se formeaza dupa experimentari. Altfel totul este o pierdere de vreme sau o lectura frumoasa.
      A nega ceva inainte de a explora subiectul mie mi se pare un pic ciudat. Totusi trebuie sa observ ceva despre care noi am mai discutat. Cand ceva pare simplu, subiectul nu este crezut.
      Filmul asa se numeste, insa nu am gasit varianta cu subtitrare. Am gasit trailerul
      https://www.youtube.com/watch?v=san61qTwWsU.

      Multumesc si eu, Diana draga!
      O saptamana frumoasa si plina de descoperiri.
      Pupici.❤️😘

      Ștergere
  6. Mereu mă surprinzi cu lecturi din autori de care nu am auzit. Este cazul acestui Daniel Sévigny ale cărui idei par foarte interesante din ce ne spui tu aici. O săptămână rodnică îți doresc, dragă Suzana! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I-am citit cele doua carti si chiar mi s-a parut deosebit.
      Subiectele de acest gen le caut cumva si atunci apar si autorii. Pe mine ma amuza intersectia cu niste titluri ce practic nu se gasesc decat in anumite librarii ce gazduiesc carti mai vechi. A aparut la noi in 2011. Nu cunosc daca s-a mai reeditat.
      Multumesc mult, draga Roxana! O saptamana rodnica si tie!
      ❤️😘

      Ștergere
    2. Mulțumesc și eu, dragă Suzana! ❤️😘

      Ștergere
  7. Lumea gândirii este fascinantă. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu sau fara ironii, chiar este! 😉
      Uneori mi se pare peste SF-ul realitatii noastre!😊

      Ștergere