duminică, 6 februarie 2022

#Fiction Monday (70)
A memory from the seaside
O amintire de pe litoral

This game is hosted by Vinitha Dileep, on her blog  'Reflections' and
I discovered it on Esha's  blog. This time  the  word prompt is 'SMASH'.



I remember that being a kid  I went in a holiday at the seaside. 
And a man looked for some stones on the beach and on the dike.
From time to time, when he picked up bigger ones, he smashed them
in a concentrated effort, on the hard surfaces of the dike.
After that, he chose some of the pieces and left with them.
I was curious to see the area of smashed stones.😊
It was full of small shiny bits... 

... I wish to have the power of smashing the false reality around us
and arrive to the light from behind, because I know it is there!





Imi amintesc cand copil fiind, am fost intr-o vacanta la mare.
Si un barbat cauta anumite pietre pe plaja si pe dig.
Din cand in cand, cand ridica unele mai mari, le sfarama intr-un efort
concentrat, pe suprafetele dure ale digului.
Dupa aceea, a ales cateva bucati si a plecat cu ele.
Am fost curioasa sa vad zona cu pietrele sparte.😊
Era plina de bucatele stralucitoare...

... Imi doresc sa am puterea sa sparg falsa realitate din jurul nostru
si sa ajung la lumina din spate, pentru ca stiu ca este acolo!


Source


#Fiction Monday (69) - It is about heat



18 comentarii:

  1. Omul ăla nu căuta pietre, ci esența nemuririi. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am presupus ca era un fel de sculptor.
      Asa ca cine poate sti ce a creat din acele pietre. 😊
      Poate chiar esenta de care vorbeai!

      Ștergere
  2. ... îmi doresc ca cei care mențin şi alimentează această falsă realitate să-ți permită să o faci .... 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 😊 Uau! Asta da formulare surprinzatoare!
      Multumesc mult!

      O saptamana faina!

      Ștergere
  3. Me encanta la play y sobretodo el mar, aunque no lo puedo ver muy a menudo, ya que vivo en una ciudad interior.

    Besos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It's the same for me! But the distance is not quite terrible. Approximate two hours with the train. I love the sea and I missed so much when I can not go there.
      Have a beautiful week ahead, Antonia! Thank you for being here!
      Cheers!

      Ștergere
  4. My first visit to the beach was quite magical too.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. This place is magical at any age. From my side it's
      magical all the time, does not matter the season!
      Thank you Brian! Lots of magic places to find!
      A fine week a head!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Daaa! Si sa ajungem acolo sa ne incarcam bateriile!
      O saptamana faina sa ai!

      Ștergere
  6. Excelenta secventa povestita. 😊 Din piatra sparta si-a ales ce i-a trebuit.
    Realitatea nu e falsa, as zice. Poate ca e o iluzie - cum afirma buddhistii - dar e iluzia pe care si-o face fiecare despre realitate; fiecare cu "realitatea lui", pentru ca realitatea difera de la om la om - ceea ce, poate, o face iluzorie, dar nu falsa. Doar parerea mea, bazata pe ce-am citit, pe ce-am trait. 😊
    Saptamana excelenta iti doresc, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, a fost o amintire interesanta. Sincer, nu ma gandeam la iluzia realitatii perceputa de fiecare dintre noi, ci la falsurile cu care suntem acoperiti de catre unii.
      A fost o exprimare care mi s-a parut potrivit cu propria idee despre prezent.
      Multumesc, draga Diana! Inca nu stiu noul cuvant, dar mereu sunt curioasa sa-l aflu...
      Pupici! ❤️😘

      Ștergere
    2. Cred ca esti intre cei care au reusit sa vada (macar un pic) dincolo de perdeaua de fum, doar ca nu poti convinge si pe altii ca ceea ce ai descoperit tu chiar asa este. Fiecare trebuie sa aleaga sa "sufle fumul" care-i tulbura vederea si - surprinzator sau nu - s-ar putea sa descopere altceva sau SI altceva (si s-ar putea s-o luam de la capat). 😊
      Pupici! 😘 ❤️

      Ștergere
    3. Diana, eu cred ca sunt multi care vad ca este ceva in neregula, numai ca uneori nu ne vine a crede ce descoperim. Fracturile de logica mi se par evidente peste tot. Si tu esti o persoana care vede dar si pricepe, aude dar si intelege. Asa ca usor, usor, sufland in perdea, se va vedea dincolo de ea... Acel moment va veni cu siguranta. Credinta este insa amplificata doar de descoperirile personale. Informatiile de la ceilalti, eventual potenteaza apropierea momentului.😊 E cam complicat!
      Multumesc pentru completare, draga mea!
      Pupicei si noapte buna!😘 ❤️

      Ștergere
  7. Cu alte cuvinte: gunoiul unuia, comoara altuia. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha, ha! Stii ce e ciudat? Nici acum, cu atat mai mult atunci nu am avut senzatia asta. Ce ai putea face cu o anume piatra sparta? Doar o compozitie. Iar un copil este atras evident de pietricele stralucitoare... Si acum colectionez diverse chestii, ca inca nu m-am hotarat la 'marea lucrare'!
      Numai bine, Jo! O saptamana faina!

      Ștergere
  8. Ce gând profund ți-a declanșat acea amintire frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu mi-a venit a crede ca mi-am adus aminte asa ceva!
      Chiar a fost o succesiune de idei interesanta.
      Multumesc draga Roxana. Seara buna!

      Ștergere