marți, 1 februarie 2022

Miercurea fara cuvinte (300) -
Spatii si creaturi speciale-
Special spaces and creatures

A venit randul meu sa gazduiesc  jocul "Miercurea fara cuvinte", preluat de la  Zina si
initiat de
Carmen.  Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
   Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';
pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos';
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events';
pe blogul 'Katheworsley';
pe blogul 'Brianshome'
;
pe blogul
'Jaipur Gardening';
pe blogul 'Natasha Musing'


Just be aware that I'll update the links to your posts till the end of  Wednesday.
The table will be created on Tuesday evening. If you have problems with the signing up,
I'll introduce your post for you, just tell me in the comment your link.

Noua colectie de imagini apartine lui Tommaso Picone. Mi-au placut, asa ca
acum le vedeti si voi.
The new collection of images belongs to Tommaso Picone. I liked them so
now you see them too.

(Sursa imaginilor)














Sa aveti o  luna februarie cu bucurii.
Have a happy February.

Happy WW!

MFC (299)

 @@@@@@@@@





@@@@@@@@@

















48 de comentarii:

  1. Me gusta especialmente, esa espectacular cascada.

    Que tengas un buen mes de febrero.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It is spectacular and there are more images with that area, but also with those special boats and courageous people inside them.
      Thank you, Antonia! I wish you an amazing February!

      Ștergere
  2. Sunt imagini relaxante.
    Multumesc!

    P.s.
    Felicitări pentru postarea 300 din serial!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca m-am gandit de cat timp particip la acest joc.
      Multumesc pentru comentariu.
      O gramada de saptamani, adica ani!
      Happy WW, Daurel!
      Postarea ta este pentru citate. O sa o pun eu acolo.😊

      Ștergere
  3. Preferata mea e cea cu soarele in asfintit sau rasarit, nu-mi dau seama, dar imi plac razele de soare cum se vad.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-mi dau seama ce era, dar mi s-a parut deosebita atmosfera.
      Multumesc, Niko!
      Happy WW!

      Ștergere
  4. Nice images Suzana as always :-0

    Have an artistictastic week 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'll do my best Steve! We have to stay inspired!
      Happy WW and a fantastic week!

      Ștergere
  5. Beautiful. I love the boats the very best. Of course I do.

    Have a fabulous day and rest of the week, Suzana. Big hug. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. You told me. I am not sure how good there are, but they look OK. I'm glad that you liked them.
      Happy WW and a fine week and February, Sandee!

      Ștergere
  6. Those are all beautiful photos, love the blue and white boats.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. You also? Awesome!
      Happy WW, Brian! A fine week and February!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Thank you, Alexander! Maybe you find an inspired image for what you write.
      Have a beautiful February!

      Ștergere
  8. All these are beautiful images...Thanks for hosting.
    Have a wonderful day!
    Amila - leisureandme.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Amy for joining the game.
      You are welcome anytime.
      Happy WW and a fine February!

      Ștergere
  9. The toucan is my favourite this week.

    Happy Wednesday, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you Veronica for telling me the name of the bird.
      I love that vivid colors!
      Happy WW and a fine February!

      Ștergere
  10. Lovely collection.

    A little story you may enjoy and might want to participate in the prompt by Sadje.

    https://natashamusing.com/2022/02/wordle-wordled-whatdoyousee-fiction/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Natasha for telling me!
      A saw Sadje's blog. It's a beautiful challenge indeed.
      I'll be an observer for a wile, to feel the flow!
      Have a beautiful and inspired February!

      Ștergere
  11. Tucanul acela pare de pluș. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Normal, cu astfel de culori atat de clar delimitate.
      Ma tenteaza sa-l iau model!😊
      Multumesc pentru semn, Jo!
      Numai bine si frumos!

      Ștergere
  12. Trei sute de săptămâni? Wow! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea am facut bilanturi pe blog, dar am tresarit si eu la cifra. Au fost o gramada de saptamani...de viata!
      Multumesc, Gigi! Imi pare bine ca ai revenit in blogosfera!
      Happy WW!

      Ștergere
  13. Sunt frumoase pozele! Imi place calul, liber in prerie! 😊

    Baiatul acela are voce faina (dar cand a cantat ca o femeie mi-am strans capul intre umeri) 😊

    E incredibil ce poate face organismul pentru noi, cand ii dam ocazia. 😊

    Happy WW, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Normal ca iti place liberatea calutului in preerie.
      Poate ne inspira si pe noi!
      Cand l-am ascultat am avut alta viziune. Parca se deschideau niste spatii...😊 Mi-e neclar daca am mai auzit astfel de urcari si coborari spectaculoase, dar nu cred.
      Multumesc mult, Diana draga! Pupici sinumai bine la tine!❤️😘

      Ștergere
  14. Greu tare! Că toate îmi plac şi mi-ai adus natura la picioare! Totuşi, aleg poza aceea cu uşa deschisă şi lumina aceea care se vede la capăt, nu ştiu ce clădire e, dar aia-mi place mult, îmi dă o stare faină.
    Zi bună, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu stiu, dar mi s-a parut tare fain cum se filtreaza lumina in fata si cum se vede in fundal tot ceva luminos. Multumesc, draga Potecuta!
      Happy WW si multa inspiratie!

      Ștergere
  15. Răspunsuri
    1. Dupa cum ai observat sunt si niste barci acolo,
      asa ca sper sa nu fie prea mari probleme...😊
      Happy WW!

      Ștergere
  16. Ai ales spaţii şi creaturi superbe! :)
    Noapte bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Micile mele bucurii impartasite cu voi!
      Insa imaginatia lucreaza asa de relaxat dupa ce le simte...!😊
      Buna sa-ti fie ziua cu tot ceea ce iti doresti!
      Happy Azi!

      Ștergere
  17. The photos are beautiful, and the toucan's colours are so vivid.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I suppose that special bird is the winner of this post!
      I like so much the colors. Almost unnatural!
      Thank you, Jackie!
      Happy Today and much more...!❤️

      Ștergere
  18. Great collection today! My favourite is the Toucan! And I did not create the Ground Hog Day Inforgraphic. I wish I had, but I didn't! Marv sends you head bonks and whisker kisses

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Definitely the bird is the Winner of the game! And even you did not create that image you, chose it and I love it.
      In their eyes is a spatial space like portals. I hope for everyone sake, this year will be a better one, in the real meaning of this idea, not a superficial better. But of course we have to set our intentions and goals in harmony with the Universe. 😊
      Kisses to everybody, my friends!

      Ștergere
  19. Maretia naturii! Happy WW, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, Cristi! Natura este minunata si noi facem parte din ea!
      Happy Azi si o saptamana faina!

      Ștergere
  20. The two waterfall pictures were my favorites!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. You can see in the source other images with waterfalls.
      There are spectacular!
      Thank you, Alana!
      Happy Today and a beautiful week!

      Ștergere
  21. În primul rând, felicitări pentru acest număr frumos: 300 de episoade pline de magie și culoare, pe care le-ai încărcat în această frumoasă rubrică !
    Mi-a plăcut foarte mult imaginea cu țurțurii și căsuța, dar și poza cu floarea de cactus. 😇
    Seară frumoasă, Suzana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai bine de cinci ani de viata! Nici mie nu-mi vine a crede cum au trecut. Dar cred ca a meritat!
      Mi-a placut tare mult si mie, asa cum arata cu franjurii aia inghetati. Si cactusul cred ca l-am pus ca mi-e tare dor de unul pe care l-am pierdut si avea flori ce durau putin dar erau splendide.
      Multumesc mult Stef.
      Happy Azi si o saptamana frumoasa.

      Ștergere
  22. O casă de lemn, zăpadă, țurțuri...Această imagine este ceea ce văd zilnic în această iarnă. E frumos, dar cam monoton la mine. Ca de obicei, postarea ta îmi place tare mult. Este frumoasă, totul, ales cu grijă și inspirație. Te îmbrățișez,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu imi pot imagina acea zapada cu adevarat. Prea multa aici nu a fost nici in anii trecuti. Anul asta aproape nimic. Am vazut in piata cum mugurii magnoliei zvancnesc.
      Nu e prea bine.
      Multumesc pentru gandurile frumoase, draga Marta! Un weekend placut sa fie la tine! ❤️ 😘

      Ștergere
  23. Beautiful captures, The nature clicks especially the snow laden house are incredible. Thanks for sharing with Garden Affair.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes! It's a special view with a 'drop' of winter!
      Thank you Arun for passing by. I hope in the future you will join the game, because you have so beautiful flowers around!
      Have a fabulous week around beauties!

      Ștergere