miercuri, 5 mai 2021

Miercurea fara cuvinte (264) -
Science - fiction in images -
Stiintifico - fantastic in imagini

Zina a preluat stafeta jocului "Miercurea fara cuvinte",  gazduit pana acum de catre 
Carmen.  Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
   Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Natasha Musing';
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';
pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos';
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul 'Cats-astropic Events'
pe blogul 'Katheworsley';
pe blogul 'Brianshome';

Alegerea pentru azi au fost creatiile lui Rafal Olbinski si fictiunile lui.
The choice  for today were the Rafal Olbinski's creations and his fictions.

Sursa 1




(Sursa 2)









O zi de miercuri luminoasa!
Happy WW!

@@@@@@@@@

                                        

@@@@@@@@@



MFC (263)



34 de comentarii:

  1. Sunt fantastice toate! Incredibil de bine realizate şi de frumoase! Mulţumesc pentru ele, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! A fost o descoperire extrem de interesanta, de la un mic filmulet pe telefon! 😊
      Am fost tare surprinsa de imaginile lui!
      Multumesc si eu, draga Potecuta!

      Happy WW!❤️

      Ștergere
  2. Super faine, imaginile alese de tine, iar ”corabia” mi-a adus aminte de cea din Mangalia. Să ai o zi frumoasă, Suzana dragă! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tare mi-e dor de Mangalia si de vasele din zona, ca tot ai amintit!😊
      Multumesc, draga Dana! Niste imagini care cel putin azi sa ne schimbe putin ideile!
      Zile frumoase si tie ❤️

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Indeed, Brian! Some extraordinary images!
      Thank you, Happy WW and a fine week!

      Ștergere
  4. Oh so mind bending too. Love these.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday, Suzana. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 😊 Thank you, Sandee! 'Mind bending'? A new phrase for me and right for these images...
      Happy WW and a fine week!

      Ștergere
  5. Splendide creații, fiecare este plină de simboluri care te rețin să privești și să interpretezi tot mai atent. Mulțumesc că le-ai împărțit cu noi!

    Happy WW, dragă Suzana! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un nou artist ale carui lucrari pot genera multe povesti sau multe analogii. Mi-a placut mult, asa ca acum face parte din joc!😊
      Multumesc, draga Zina! Happy WW!❤️

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. With pleasure! Thanks for passing by and sharing your

      Happy WW and a fine week!

      Ștergere
  7. Calul arcuit este o idee frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O idee frumoasa si cumva o solutie inedita de a trece peste!😊

      Seara buna!

      Ștergere
  8. Mi-a zburdat imaginatia de numa'! Sunt foarte reusite lucrarile!
    In cazul razboinicului cu spada ridicata mi-am imaginat cum arcul revine in pozitia initiala si-i taie elanul. 😊
    Imi place mult de tot imaginea cu "porumbeii-pagini". (zic ca-s porumbei, dar poate sunt pescarusi).

    Si trucurile din filmulet le-am savurat!
    Multumesc!

    Noapte buna, Suzana draga! ❤️ Zi frumoasa! Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut ideea unui 'science-fiction artist'! Am sa o retin!😊
      Este chiar perfecta! Vezi,la acea imagine eu mi-am imaginat faza inversa si am privit-o ca e o solutie posibila. Nu as fi redat avantul in forma asta. Mi s-a parut geniala realizarea...
      Acele pasari mi se par cumva inspiratiile pe care le avem cand si cand. Si e minunata redata ideea. Iar oamenii cu fata in acele cuburi! Fiecare cu ideile lui, dar fara legaturi intre ei.Cam ciudat... 😊
      Multumesc pentru mesajul nocturn! Aseara am capotat mai devreme!
      Pupici si o zi frumoasa, draga Diana!❤️😘

      Ștergere
    2. Am vazut o spada ridicata si s-au asociat repede ideile: spada - moarte. Asa ca l-am dorit pe razboinic inapoi de unde a plecat: sa-i fie taiat avantul ucigas. 😊
      Multumesc, si eu, Suzana draga! ❤️ Zi minunata iti doresc sa ai si tu! Pupici! 😘

      Ștergere
    3. Daaa! Spada! Nu stiu de, ideea nu mi s-a parut despre moarte ci mai degraba lupta interioara!!😊 Iar arcul era un mod inspirat de a depasi provocarea unui abis (interior). In fata este verde in spate nu.

      Multumesc pentru precizare, draga mea! Chiar ar fi interesant un joc despre imagini...
      Pupici si seara placuta!❤️ 😘

      Ștergere
  9. I love these images! The eye on the hand is a bit creepy though. probably more so because it is shedding a tear.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you for sharing these impressions. That image for me was a symbol of the impossibility of understanding the reality around us. And when we do, the ideas are incomplete and sad...
      Just a thought...😊
      Happy Today and a fine weekend!

      Ștergere
  10. These are beautiful fantasies. The two that really spoke to me was the swan rose and the winter scene with the ladder and the flower comet. So imaginative!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Alana! I love your choices with the swan and the flower comet. The imagination is so fantastic!
      Happy Today and a fine weekend!❤️

      Ștergere
  11. I always love your collections! I LOVE the Sci-Fi images!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Very kind to say that! I love also these kind of images full of imagination, but if we look closer, they have some drops of strange reality...
      Happy Today and a fine weekend!❤️

      Ștergere
  12. Love the whimsical images, Suzana! The slinky horse is my favourite.

    Happy Thursday!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of course! It's an amazing idea! And I did not know this expression: 'slinky horse'! Thank you, Veronica!
      Happy Today and a beautiful weekend!❤️

      Ștergere
  13. Foarte artistice și chiar psihologice!
    Mi-a plăcut mult imaginea cu fereastra în care patrunde porumbelul sub formă de filă; cumva mi-a oferit, speranță.😇
    O zi superbă, Suzana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooo! Pline de idei, intr-adevar!
      Speranta, inspiratie, o luam cum simtim ca se pliaza pe noi.
      Oricum ideea este cu adevarat deosebita!
      Multumesc mult, Stef! Happy Azi si mereu!😊

      Ștergere
  14. Mai, dar ce idei le vin unora. Eu le-am privit cu admiratie!
    O seara buna Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa? A fost o adevarata placere sa le descopar!
      Imi pare bine ca ti-au placut.
      Multumesc pentru semn, draga Geta!
      O luna mai cat mai frumoasa!❤️ 😘

      Ștergere
  15. Another interesting artist choice!

    It's great to see your post at 'My Corner of the World' this week!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Betty! I'm glad you liked him, because I think he is amazing.

      Happy Today and a fine weekend!❤️

      Ștergere