marți, 22 septembrie 2020

Miercurea fara cuvinte (233) -
Impresii pictate din Irlanda -
Painted impressions from Ireland

Zina a preluat stafeta jocului "Miercurea fara cuvinte",  gazduit pana acum de catre 
Carmen.  Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
   Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Natasha Musing';
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'My Holidays photos';

Am ales pentru aceasta zi cateva lucrari oglindind peisaje din Irlanda,
apartinand lui Carsten Wieland.

(Sursa imaginilor)

 















O zi de miercuri minunat colorata!
Happy WW!


MFC (232)



44 de comentarii:

  1. So beautiful. What a lovely Wordless Wednesday.

    Have a fabulous day. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Sandee! Watercolors have their personal magic!
      Happy WW and a fabulous day too!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Thank you, Yvonne for stopping by and the nice comment.
      Happy WW and a beautiful day!

      Ștergere
  3. Ce simplu pare ca-s facute! Cumva... pe repede inainte. :) Dar cand imi incerc talentul... Vai! Unde-i simplitatea? Cum combin culorile? Si ramn doar admiratoarea celor care au talent! :)
    Sunt frumoase lucrarile.
    Ziua minunata sa iti fie, Suzana draga! Pupici! <3

    P.S. Ieri am semanat seminte de busuioc intr-un ghiveci. Cand (daca!) :)) vor aparea varfurile iti scriu. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le ud cu o mica stropitoare in prima saptamana. Au aparut dupa vreo patru zile. Am rarit plantutele un picut, dar au ramas destule si le las asa, desi stiu sigur ca nu au cum sa creasca prea mult intr-o astfel de configuratie. Dar sunt curioasa cum vor evolua! :)
      Acelasi sentiment l-am avut si eu. Parca le-a facut dintr-o suflare. Eu am mai pus pe blog tutoriale despre utilizarea acuarelelor. Mi se pare mult mai complicat decat cu celelalte tipuri de culori, pentru ca trebuie sa te misti chiar repede iar modificarile ulterioare sunt extrem de greu de facut.
      Insa merita incercat!
      Multumesc, draga mea Diana. Pupici si o zi minunata. <3
      Sa uzi semnintele zilnic la inceput! Imi place tare mult cum isi schimba culoarea din negru in albastru inchis! :)

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Thank you Feline, for your kind thoughts!
      I'm glad you liked them!
      Happy WW and a beautiful day!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. :)Sper ca si este! Mi-ar placea sa o vizitez!
      (Initial am scris 'mi-ar fi placut sa o vizitez', dar de ce as inchide subiectul in felul acesta, asa ca am modificat!:D)
      Multumesc, Daurel! Happy WW si o zi frumoasa!

      Ștergere
    2. Scuze!
      Nu citisem titlul...

      P.s.
      N-am fost in Irlanda, nici nu mi-am propus; planuiesc sa vad Oxford deoarece imi place serial Endeavour.

      Ștergere
    3. Daca nu citisesi titlul este cu atat mai fabulos! Chiar a reusit redarea atmosferei acestei tari!
      Iti doresc din suflet implinirea acestei dorinte! Niste imagini pe 'viu' de acolo, ar fi deosebit!

      Ștergere
  6. Take me back to th Highlands of Ireland. I went there as a child on a bitterly cold morning, my teeth chattering as we walked around the forts. :)

    Such a beautiful set of frames that have set the tone for my morning dear Suzana.

    Always a pleasure to see you with me on #WW. <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm really glad that these images revealed beautiful memories,
      dear friend. Seems to be beautiful and special places, there, in Ireland. I'm glad that I discovered them and share here.
      Happy WW, dear Natasha! Everything is best in our world!

      Ștergere
  7. Vine iarna... Oamenii se vor refugia în castele. 🙂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... Unii la propriu, altii se vor refugia poate, in castelul din sufletelul lor! Acolo, ar trebui sa fie cald...
      Happy WW!

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Mereu am crezut ca este o tara 'fascinanta'. Aceste imagini parca devoaleaza un pic atmosfera!
      Happy WW si o zi superba!

      Ștergere
  9. They are beautiful paintings. We took a road trip around Ireland in 2017 and it is as beautiful as those paintings. The people are so friendly too. We hope to do it again, but with better weather next time. When we went we had one hurricane and two storms, but we still enjoyed ourselves. Hurricanes are rare there but I think it must have waited for us! The " Wild Atlantic Way" lived up to it's name.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In this case, indeed the artist painted the real atmosphere from Ireland. Nice to share with us your experience. Next time, tell you in advance,that the weather is fine during the trip and experience the joy of this idea! :)
      Thank you for your words and for my entrance in your linking without knowing it! :)
      Happy WW and a fine day!

      Ștergere
  10. Superbe acuarele, dragă Suzana! Mi-au luminat ziua!

    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-au placut nespus! Este o tara pe care tare mult mi-as dori sa o vad!
      Multumesc, draga Zina!
      Happy WW si o zi superba!

      Ștergere
  11. What beautiful art I liked this WW Suzana :-)

    Have an artistictastic safe week 😷😷😷

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Steve! It's perfect if you liked these images!
      Happy WW and an "artistictastic safe week" too!

      Ștergere
  12. WOW! These are really lovely!

    Happy Wednesdsay, Suzana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yeees! They are! Even there are only images, the atmosphere from Ireland seems to be fabulous!
      Thank you, Veronica! Have a fine day!

      Ștergere
  13. Uau, ce faine sunt! Mi-ar plăcea să am un tablou cu una din aceste imagini. Să-ți fie ziua plină de culoare, Suzana dragă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru ganduri, draga Dana!
      Culorile sunt bune si ne fac bine.
      Zile frumoase si cu mult spor, orice ai face!
      Imbratisari! <3

      Ștergere
  14. Dacă atât de frumos a reprezentat artistul, Irlanda prin pictură - vreau să ajung și eu acolo 🤗

    Prima lucrare mi-a plăcut foarte mult, dar și a treia, a cincea; ce mai, toate sunt de-a dreptul superbe..
    Seară frumoasă îți doresc, Suzana !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E chiar un motiv foarte puternic. Banuiesc ca realitatea este mult peste aceste imagini, dar cred ca energia locurilor a fost perfect surprinsa.
      Multumesc, Stef! Happy WW!

      Ștergere
  15. minunate! de basm! happy ww, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un basm minunat ce reflecta, o realitate deosebita!
      Imi pare bine ca ti-au placut!
      Happy WW, Cristi!

      Ștergere
  16. You show quite a talent! Nicely done!
    Thank you for sharing at https://image-in-ing.blogspot.com/2020/09/hummingbird-haven.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I liked a lot the painter and the place. The watercolors are quite amazing!
      Happy Today, Sue! Have a nice evening and weekend!

      Ștergere
  17. What delightful treats for the eye this week! Lovely paintings.

    I am glad you joined us at 'My Corner of the World' this week!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Betty for your words and linking!
      I'm glad you liked these paintings!
      Happy Today and a fine weekend!

      Ștergere
  18. Răspunsuri
    1. Carsten Wieland is quite an artist. I'm glad you liked it.
      Thank you for visiting my blog.
      All the best and Happy Today!

      Ștergere
  19. Estupendas acuarelas. Un país que me gustaría conocer.
    Buen otoño Suzana. Cuídate.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Indeed! I hope we shall visit this country.
      Till then, we admire some paintings! :)
      Thank you, Laura! Nice weekend!
      Un abrazo from Bucharest.

      Ștergere
  20. Se me olvidó. Un amigo me lo dijo. La planta es Clematis vitalba.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://en.wikipedia.org/wiki/Clematis_vitalba
      Some info.about it. Interesting plant! Thank you for the
      update.
      Un abrazo!

      Ștergere
  21. Sunt superbe! Mă încântă de fiecare dată acuarelele, tocmai pentru că, la prima părere, ar fi mult mai simplu de folosit, că doar toți am avut acuarele la școală. Dar ca să scoți asemenea minunății, din culoare și apă... este deja o artă deloc simplă.
    Mulțumesc mult pentru acest moment de sensibilitate! O zi frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie tehnica acuarelelor mi se pare cea mai complicata, daca vrei sa realizezi astfel de imagini, chiar daca la scoala am mai folosit-o. Oricum, eram convinsa ca o sa-ti placa astfel de imagini!
      Cu multa placere, draga Alex!
      Si evident, Happy AZi!

      Ștergere