marți, 8 septembrie 2020

Merita sa va inscrieti

 Acum aproape doi ani, am scris  un Aleator intitulat 'Creierul nostru'.

Cuvintele pentru el le luasem din cartea: 

'Biologia credintei -Eliberarea puterii constiintei, a materiei si a miracolelor',

de dr. Bruce H. Lipton.

Am descoperit ca in aceste zile exista un set de conferinte oferite gratuit, 

cu subtitrare in limba romana, tinute de acest autor.

Pentru ca inca se mai pot face inscrieri si azi, urmand sa primiti pe mail

si ce nu a-ti vazut inca, puteti sa o faceti accesand linkul de sub imagine.


Linkul de inscriere


Uneori informatiile pretioase vin pe cai diferite. 

A fi pe receptie este cel mai important!

Sa va fie cu folos!




4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Daca am reusi sa ne identificam cu energia oceanului, ne-am da seama ca nu are importanta daca un val vine sau pleaca, pentru ca pur si simplu reprezinta ceva superficial...

      Ștergere
  2. Am recitit postarea din 2018 (parca ieri am scris acolo!) :)) si mi-a ramas in minte: "strategii precum distantarea"... (si altele) "reprezinta factori de risc asociati cu depresia la adolescenti"...

    Multumesc pentru reamintire si pentru info despre conferinta. N-o s-o dau cotita si sa afirm ca ma inscriu si alea alea... :) Am urmarit cateva video (azi!) "semnate" de el, si mi-am amintit o faza cu o tipa care si-a schimbat brusc si radical profesia, spre nemultumirea unei parti a familiei si mirarea prietenilor. Clipul care mi-a readus in memorie faza se refera la subconstient. :)

    Zi minunata iti doresc, Suzana draga! Pupici! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt unii ~oameni care stiu ce ne face rau si procedeaza in consecinta! Asa pare la prima, a doua si a treia vedere. Incompetenta nu scuza prostia pe niciun palier. Diana, evident ca faci ce vrei. Am constatat ca mail-ul il primesc dimineata, dar nu e nimic life, asa ca se poate viziona seara. Oricum, sunt un fel de mica sinteza a ideilor din carte, care pot fi generatoare de multe schimbari de rationament.

      Multumesc, Diana draga! O seara frumoasa in Brasovul tau!❤️
      Pupici!

      Ștergere