vineri, 18 septembrie 2020

Jurnalul unui Acum (12) -
Idei si mesaje amestecate

 

In acest weekend, daca aveti timp, puteti vizita, langa Muzeul National de Geologie,
expozitia de cristale, bijuterii, pietre semipretioase: 'Toamna cristalelor',
un spatiu plin de energiile speciale ale pietrelor. 


Aici este o piramiduta mai veche pe care o am si  care sta pe langa plante.
Mi-am spus sa o pun si pe ea intr-o pagina de jurnal, pentru a ne energiza
un picut!


Acesta este stilul meu de a aduce putina umiditate plantelor, cand suntem
plecati. Niste fitile cu un capat in pamant si un altul in sticle cu apa.
O solutie care merita imbunatita. Mai am de gandit asupra subiectului.
😊
Este dependenta de felul pamantului, cantitatea din ghiveci si tipul plantei.


Aici vedeti un experiment inca nefinalizat. M-am grabit insa sa fac o poza,
pentru ca nu stiu cat mai rezista codita. Am gasit un strugure fara samburi,
soiul din care ar trebui prin uscare sa se formeze stafide si l-am atarnat in
bucatarie. Asa arata dupa o luna si doua zile.
Cu putin noroc, poate voi obtine si stafide...


In aceasta imagine cu bulbuci este un viitor gem de merisoare.
Se gasesc inca prin piata, daca va intereseaza subiectul.

Urmeaza cateva imagini din oras:

O intalnire surprinzatoare cu Nikola Tesla.
Oare se ocupa cineva de pe meleaguri romanesti, de izvorul ideilor lui?

O combinatie interesanta cu flori si macese. Banuiesc ca cineva a gandit
fuziunea.

Porumbei la Universitate. Straniu de linistiti in plina zi...

Efectele imaginii cu pomul vietii, ca nu se putea fara! 

 

Pentru o perioada, voi prelua Jocul Citatelor, gazduit in prezent de Zina.
Incep pe 28 septembrie, pastrand regula unui joc lunar, in ziua de luni
a ultimei saptamani din luna calendaristica. Sa ne citim cu placere!

Va urez un weekend frumos, plin de activitati simpatice!

@@@@@@@@@

@@@@@@@@@


Jurnalul unui Acum(11)






18 comentarii:

  1. Imi place foarte mult inelul tau!
    Foarte faina "tufa" jumate verde, jumate golasa!
    Porumbeii asteapta papa bun. :)
    Pare ca vei avea ceva stafide - ideea de a aranja astfel strugurii, pentru comparatie, e super; gem sigur ai! Eu gem de pofta! :))
    Cineva de pe meleaguri romanesti sa se ocupe de ideile lui N.Tesla?! :)) Poate! Daca e in strainatate sau daca e strain venit pe meleagurile acestea.

    Ziua de luni din ultima saptamana a lunii! Receptionat!

    Multumesc pentru urare! Weekend frumos iti doresc sa ai si tu, Suzana draga! Pupici! ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie! Am si niste cercei cu acest motiv, chiar daca nu chiar asa, dar ma gandeam ca poate fi format un set. Am mai trecut pe langa tufa aia, dar nu am observat-o cu adevarat, decat acum, cand am vazut fructele. Foarte interesanta. Iar cu porumbeii mi s-a parut ceva ff ciudat. Parca era un fel de slow motion. Nu am mai vazut pana acum. Poate din cauza caldurii. Si pentru prima data am luat astfel de ciorchini. Nu puteam rata momentul...
      Totusi, imaginea cu Tesla este surprinzatoare. De aici a venit si ideea. Poate totusi...

      Multumesc si eu, Diana draga! Un weekens placut! Pupici!❤️

      Ștergere
  2. Tesla sta la pasajul din Pipera. 🙂

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar acolo! Toate le stii, ca un om mare! 🙂

      Weekend placut, Catalin!

      Ștergere
  3. Inelul e superb, îmi place mult de tot!
    Normal, ar trebui să se ususce bine strugurii. Îmi amintesc că bunica îi ţinea atârnaţi de grindă şi pe urmă cred că îi muta în pivniţă. Şi iarna, îi scufunda îi apă clocotită şi mâncam struguri. Acum, sigur, depinde şi de cât de "naturali" sunt, dar dacă nu s-au stricat până acum, nu se mai strică.
    Weekend frumos, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine! Si mie, mult de tot! Sper doar sa il sustina codita, ca se usuca si ea. Sper sa nu mai dureze mult. In ultimile zile s-a accelerat procesul, dar nu prea stiu cand se opreste. Daca bunica ta ii muta in pivnita, acolo era evident mai racoare si puteau fi pastrati. Interesanta ideea cu apa clocotita. O sa o incerc.
      Multumesc, draga Potecuta. Weekend placut sa ai!

      Ștergere
  4. Buena selección Suzana. En Béjar hay muchas palomaas.
    La pirámide y el anillo me encantan.
    Buen fin de semana. Cuídate.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It seems that we have a lot in common, dear Laura!
      I wanted a ring with this kind of symbol and I found it.
      It was a pleasant surprise. Thank you for your nice thoughts.
      Wishing you a pleasant weekend, dear friend.
      Un abrazo!

      Ștergere
  5. E super inelul tau cu pomul vietii si piramiduta e interesanta ! Ai avut o idee excelenta sa obtii stafide la tine acasa. Sa mincati cu placere gemul de merisoare ! O duminica frumoasa sa ai, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai sti de cati ani imi doresc sa gasesc un astfel de strugure, sa vad cum se stafideste. Iata ca acum le vad...
      Imi plac tare mult merisoarele, asa, mai acrisoare. Trebuie sa fiu insa atenta sa nu le ratez. Nu prea sunt cautate. Ca si la soc, trebuie sa vorbesc inainte... 🙂
      Multumesc, draga Geta! Imi pare ca te-am auzit. Spor la treburi si weekend placut!

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Imi place si mie mult e tot.
      Si e destul de greuta. Cred ca a fost considerata un fel de press-papier.
      Multumesc, Laura! Weekend placut!

      Ștergere
  7. Cristalele sunt fascinante intr-adevar. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si sunt atatea idei despre efectele lor asupra noastra...
      Cu adevarat fabuloase!
      Multumesc, Cristi. Weekend placut!

      Ștergere
  8. Sunt idei si sugestii interesante. Inclusiv de a continua proiectele lui Tesla.
    Inspiratie si spor!

    P.s.
    Ma bucur ca se reia Jocul citatelor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Presupun ca exista multe inventii deja realizate si ascunse, nu la noi, evident. Dar de ce nu s-ar incerca si aici... imposibilul? Daca ai gasit ceva util ma bucur mult.
      La fel si tie, Daurel! Inspiratie si spor sunt doua cuvinte care merg mana in mana!
      Sper sa reusesc cu tabelul. Zina mi-a trimis explicatii amanuntite! :)

      Ștergere
  9. Un jurnal inspirat, felicitări!
    Cristalele mă pasionează, chiar o să facem o plimbare la Muzeul Geologiei, nu am mai fost acolo de multă vreme.
    Abia aștept să reînceapă jocul citatelor, aici, la tine. Voi participa, cu siguranță!

    Seară frumoasă și o săptămână excelentă, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Muzeu nu am intrat nici eu. Targul de care am spus este o data pe luna. Urmatoarea editie este intre 16-18 octombrie. Sper ca atunci cand ajung sa pot face si poze.
      Multumesc mult, draga Zina. Anul acesta continua sa fie plin de experimente, ceea ce ma entuziasmeaza! :)
      O seara frumoasa si tie si o saptamana minunata!

      Ștergere