joi, 20 februarie 2020

Duzina de cuvinte (237) -
Scrinul lui Sherlock...

Cuvintele duzinii:
scrin, secret, aripi, cuvinte, pasiune, privire, gol, apa, adiere, melodie, ceas, mister.
Tema jocului: 'Vis de Faurar'.


De ce m-as intreba cum am ajuns de la o simpla privire asupra acestor cuvinte,
la ceas de seara, tocmai pe  strada Baker din Londra, la numarul 221B?
Ar fi fost interesant sa dau glas  vreunui secret prin care imaginatia voastra
sa prinda aripi, dar...  Mereu exista acest mic cuvintel, care fie ascunde un gol,
fie un fel de adiere de gand mai greu de explicitat. Voi incerca totusi, pentru ca
in fapt nu exista niciun fel  de mister. Doar o pasiune, de care v-am mai povestit,
de a cauta imagini tematice. Si pentru ca primul cuvant a fost 'scrin', cu el am
inceput! Si asa am ajuns, navigand pe apa imaginilor, ceva mai departe! 
Acesta a fost inceputul intalnirii cu un personaj deosebit: Sherlock Holmes,


un detectiv creat de scriitorul Arthur Conan Doyle si casa in care acesta
si-a desfasurat activitatea imaginata de autor.  



Este adevarat ca nu prea stiu cum circula energiile intr-un ambient cu atat de 
multe... idei, adica lucruri, dar parca nu le-as numi asa... 


Si recunosc ca tare mult imi place o astfel de zapaceala ordonata si mustind de
mistere...


Si imi doresc sa ma inspire si pe mine candva, dar... mai repede, asa,
ca intr-un fel de Vis de Faurar...!


Si pentru ca am gasit si o melodie creata de David Arnold si Michael Price
in ton cu personajul, o las aici. Si ea este cam ciudata, in ton cu povestile!





Sursa 1 & Sursa 2  pentru imaginile din postare.

@@@@@@@@@

Am aflat despre acest eveniment in timp util,  asa ca acum il stiti si voi!

https://www.bmse.ro

Si inca ceva, ca nu ma pot abtine!



@@@@@@@@@

Va urez un weekend minunat, oriunde v-ati afla!




Jocul 236

Tabelele lui Eddie si visele lor!

24 de comentarii:

  1. Cântecul nu se pierde în noapte... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu vad cum s-ar putea pierde, are drumul lui pe calea undelor! :)

      Ștergere
  2. Foarte armonios l-ai legat pe S.H. in Duzina de cuvinte! :)
    Nu-i ciudata muzica! Completeaza perfect misterele pe care le dezleaga detectivul. :) Imi aminteste muzica de la Pantera roz! :))
    Imi plac foarte mult povestirile lui A.C. Doyle; adaptarile moderne imi plac si nu prea, dar daca e cu mister... :)

    Zi frumoasa iti doresc, Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac astfel de povestiri, mai mult citite decat vizionate. Si muzica iarasi nu am auzit-o pana acum, dar a fost pe gustul meu! Oricum, uneori textele se creioneaza surprinzator si pentru mine! :)
      Multumesc pentru apreciere, Diana draga! Pupici si o zi minunata si usoara!

      Ștergere
  3. Superbe sunt lucrarile din ultimul video!
    Ce simplu par de facut cand privesc! :)) Nici pentru un martisor nu-mi vine o idee! :((
    Multumesc pentru delectare, Suzana draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un video foarte dinamic, dar ceva idei se pot scoate.
      Eu am luat niste felicitari-martisor. Daca fac vreun martisor va fi pentru blog! :) Ar fi trebuit sa le incep acum cateva luni... :D
      Cu placere, draga mea!Pupicei! <3

      Ștergere
  4. … ma simt ca un detectiv care si-a facut bine temele pentru acasa!
    Ultimul video este foarte fIN SI PLIN DE INSPIRATIE! sI si mie îmi place sa desensz … dar stii deja asata! LOL
    Iti doresc un sfarsit de saptamana placut!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesant... detectivo! Si chiar daca filmuletul este cam pe repede inainte, are idei deosbite. Si mai putem scormoni daca avem chef! Multumesc mult, Ella draga!
      Un final de saptamana colorat si vioi!
      'Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘'

      Ștergere
  5. Frumoasa introducere in lumea lui Sherlock Holmes, a povestilor incitante ale lui A.C. Doyle. Ai fost inspirata.
    Videoul final cu lejeritate artistilor plastice ma uimeste. Si acesta mi-a placut mult.
    Weekend placut! :) Pupicii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O prea mica introducere, dar a fost doar un pretext pentru sirul cuvintelor. Recunosc insa ca mi-au placut descoperirile cu aceasta ocazie. Ca si cu alte ocazii...😊
      Multumesc mult, draga Ina! Pupici si weekend placut!

      Ștergere
  6. Ai dreptate când spui că toate lucrurile de acolo par să aglomereze, dar au farmecul lor și energiile își găsesc ele calea...
    Să-ți fie sfârșitul săptămână luminos, cu bucurii, Suzana dragă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur isi gasesc calea, altfel nu ar fi izvorat atatea povestioare pline de mistere!
      Un mister este si ca nu am reusit sa intru la tine prin nume...
      Multumesc, draga Dana! Un weekend perfect sa ai!

      Ștergere
  7. fascinante toate povestile cu Sherlock Holmes, a fost o vreme cand citeam "fara pauza" aceste romane politiste.
    Frumoase imagini, Suzana draga. Ultimul videoclip mi a placut deasemenea mult. Ce efect au cateva cuvinte scrise artistic, la locul potrivit! 👍
    Un start bun in weekend 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stilul acesta de povestiri detectiviste imi plac in mod deosebit. Mai mult timp de gandire, rafinate, cu un tempo special dozat. Cu adevarat fascinante!
      Multumesc pentru apreciere, draga Carmen. Un final de saptamana minunat! Pupici! 😊

      Ștergere
  8. Am intrat în atmosferă, şi cu ajutorul muzicii, şi parcă mi-a venit cheful să dezleg nişte mistere :)
    Foarte frumos ai împletit cuvintele!
    Zi bună îţi doresc, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inseamna ca urmeaza o postare extrem de interesanta!
      Mi-e cam dor de o carte cu Sherlock. Cred ca de aceea ne-am 'intersectat' cumva ideile! 😊
      Un final de saptamana minunat, draga Potecuta!

      Ștergere
  9. Pe mine camera aia m-ar stresa mai degraba decat sa ma inspire :)). Probabil ca as incerca sa ba toate lucrurile prin dulapuri sa mai scap de inghesuiala.
    Tare ma bucur ca omenirea a trecut la stilul mai simplist, mai auster in ceea ce priveste mobila si obiectele din casa. Acum stau sa ma intreb: oare chiar aveau nevoie de atat de multe lucruri in jur?

    Foarte talentati si cu mana buna artistii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este adevarat ca se spune ca spatiile mai putin incarcate inspira mai usor. Totusi, intr-un spatiu prea gol, parca pluteste multa impersonalitate. Cred ca tine de fiecare om si de inspiratiile din el! Incaperile presupun ca sunt umplute cu obiectele rezultate din carti, utile detectivului. Si multe obiecte de arta. Poate le extrag pentru un MFC. Ma tenteaza...
      O duminica placuta, draga Adriana!

      Ștergere
  10. Casa respectiva merita vizitata... Pare foarte interesanta. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un muzeu foarte interesant. Cred ca este o placere sa-l vizitezi
      si sa descoperi atmosfera in care lucra Holmes.
      Numai bine, Cristi! O duminica placuta!

      Ștergere
  11. Misteriosul domn Sherlock! Mi-au plăcut mereu filmele cu el.
    Numai bine, dragă Suzana și zile frumoase! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumoase, desi prea multe nu am vazut totusi. Dar au un stil aparte scrierile si asta se oglindeste si in filme.
      Multumesc, draga Alex! Zile frumoase si tie!

      Ștergere
  12. Mi-au plăcut tare mult fotografiile. Interioarele acelea evocă perfect personajul lui Arthur Conan Doyle și îi admir pe englezi că au avut inspirația să creeze această locuință a unui personaj imaginar.

    Duminică frumoasă, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O inspiratie banuiesc foarte profitabila. Scrierile lui Doyle sunt deosebite si daca vizitezi un astfel de muzeu, parca intelegi altfel personajele. Banuiesc ca este un punct de vizitare in orice excursie in Londra.
      Multumesc, draga Zina. O duminica placuta!

      Ștergere