luni, 17 februarie 2020

Citate favorite (115) -
Cateva idei despre zgomot

Ii voi spune "Jocul de luni". Si este gazduit de Zinnaida.  Si a aparut sub impulsul
citatelor din carti postate de Ella.  Participarea consta in redarea  unor citate preferate.
”Click&Comment Monday”: Un schimb de idei, buchete de ganduri, inspiratie si
poate descoperirea esentei pe care o tot cautam si inca nu am gasit-o! 

Zgomotul pe care il auzim, ignoram, il interpretam sau reinterpretam, il acceptam,
suportam, il reluam, il retransmitem spre noi insine sau altii, ne invaluie si ne
modeleaza cu stiinta sau fara stiinta noastra. Asa ca iata-l aici, intr-o zi de luni!
















"Sa intampini orice si pe oricine intr-o stare de LINISTE, in locul 
zgomotului mental, este marele dar pe care il poti oferi Universului"

"Cum sa oprim zgomotul mintii? Daca exista un buton de oprire pe care sa-l folosim? 
Da, butonul de oprire este puterea prezentului si se gaseste numai in clipa aceasta! 
Stiu ca deja cunoasteti lucrul asta. Mintea voastra foloseste tactici de intarziere spre 
a va tine la distanta de acest buton, numai sa nu apasati pe el si asa va pune o noua 
intrebare, …dar raspunsul de fapt il stiti foarte bine! Pentru cei care nu-l stiti – 
numai momentul prezent (acceptarea interioara a ceea ce este) opreste mintea! 
Nu exista nici-un… cum sa faci asta! Ci doar fa-o! "
                                                                                                         Echart Tolle
                                                                                              Sursa citatelor cu Echart Tolle

Sursa
 
Sursa



"Auzi susurul paraului de munte?"

"Zgomotul alb"




@@@@@@@@@



@@@@@@@@@




 
Citate favorite (114)



30 de comentarii:

  1. Padurea creste in tacere... De dimineata am auzit, din nou, zgomotul drujbelor! :( Cand taie copaci uscati zgomotul e suportabil si, cumva, linistitor; cand taie copacei zgomotul tulbura armonia.
    Imi plac tare mult citatele pe care le-ai ales! M-am cam saturat de zgomote! Nici gandurile nu mi le mai aud in unele zile. :)
    Iti doresc sa ai saptamana linistita, Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un zgomot care nu-mi place, chiar daca uneori e necesar. Dar tot nu-mi place... Pana la un punct zgomotele inseamna totusi viata, insa zgomotele mintii mi se par cele mai perturbatoare, ca sa spun asa! :)
      Multumesc, Diana draga pentru completare! O saptamana plina de armonie! Pupici! <3

      Ștergere
  2. Zgomotul face muzica, Suzana draga!
    Sa ai o saptamana frumoasa!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cand ma gandesc la muzica, primul cuvant care vine prin preajma e armonie. Daca nu este asa, ocolesc!😊
      Sper ca esti bine si vioaie, draga Ella! O saptamana cu bucurii!
      Pupici!😘😘😘

      Ștergere
  3. Excelente citate, care tratează zgomotul din diferite perspective. Cel cu care am rezonat eu cel mai mult: ”Liniștea a murit; zgomotul a preluat puterea peste tot; este singura calamitate ecologică în legătură cu care nimeni nu pare să se îngrijoreze.” Alain Finkielkraut (filosof și scriitor francez contemporan).

    Săptămână excelentă, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este fabulos acel citat! Si sunt convinsa ca e un subiect ce nu va fi abordat niciodata!
      Multumesc mult si pentru completarea privind autorul lui, draga Zina!
      O saptamana minunata sa ai!

      Ștergere
  4. Frumoasa colectia de citate. Mi-a placut mult proverbul chinezesc cu padurea si copacul ce cade, dar si citatul Parintelui Galeriu cu zgomot versus bine.
    Multumesc mult. :) Pupiciii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, draga Ina! Uneori firescul este exprimat in atat de putine cuvinte, care insa spun atat de mult...
      O saptamana excelenta! Pupici!

      Ștergere
  5. Ce frumos e când ajungi la un citat şi spui: ăsta e cel mai bun dintre toate, şi apoi vine altul şi spui despre ăla şi tot aşa. Eu aşa am păţit acum :)
    Săptămână frumoasă, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate tocmai de aceea cand le descopar, mi-e greu sa aleg. Unul dupa altul se insira si ideile nu se mai termina. Daca si tu simti asta, este bine. Ideile cu care rezonam ne pot fi inspiratii in alte momente! :)
      Multumesc mult, draga Potecuta! O saptamana minunata!

      Ștergere
  6. Un ciocănit în geam este zgomotos sau diafan ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde daca este asteptat sau nu, sau depinde de locatia geamului! :D

      Ștergere
    2. Geamul de la fereastra viitorului. :)

      Ștergere
    3. Incerc sa imi imaginez cum ar arata aceasta fereastra! :)
      ... Zgomotul este totusi diafan!

      Ștergere
  7. Muzica, nu zgomot... La Romantic FM... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect! Tu chiar stii asta!
      Numai bine Cristi! O saptamana frumoasa!

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Thank you for the visit and comment!
      Have a beautiful week!

      Ștergere
  9. Bune citate, din pacate oamenii au uitat sa rumege ceea ce citesc:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare om aplica ceea ce simte ca e bine pentru el! :)

      O saptamana frumoasa, Robert!

      Ștergere
  10. imi place tare mult cea cu copacul si padurea, il retin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si ce frumos este 'zgomotul' padurii care creste!
      O saptamana excelenta, draga Carmen!

      Ștergere
  11. MUlte citate adevarate, imi mi-a atras atentia cel cu copilul:)) si e foarte adevarat! Noroc cu termopanele astea mai noi ca mai atenueaza din zgomot. Zgomotul oamenilor din jur e cateodata mai greu de atenuat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acela este chiar interesant. Tacerile lor ascund multe lucruri!
      Am apreciat mult de tot aceasta inventie care estompeaza zgomotele stradale. cat priveste celelalte, dupa cum avem noroc!
      O saptamana frumoasa, draga Adriana!

      Ștergere
  12. No me gusta el ruido Suzana. Pero cono dice Miles Davis...El silencio es el ruido más fuerte, quizás el más fuerte de los ruidos.
    Te deseo un buen martes.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A very wise man! Sometimes is very difficult cu 'listen' the silence, but in the same time, I think the revelations enter in our souls only in these kind of moments, with a huge silence inside us.
      Thank you Laura! Un abraso y una buena semana! :)

      Ștergere
  13. cate cuvinte de har! minunata selectia de citate, Suzana draga. Imi place mult ca ai ales pe aceeasi tema, atat de multe întelesuri diferite si emotionante.
    O saptamana minunata sa ai, Suzana draga <3 pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, draga Carmen pentru aceste cuvinte. Adaug doar ca fiecare zi este cumva o impletire intre taceri si zgomote. A le imbina in armonie este cumva o arta despre care invatam mereu. :)
      O saptamana minunata si tie, draga mea! Pupici! <3

      Ștergere
  14. Foarte faine citate, pe o temă atât de potrivită cu realitatea zgomotoasă a zilelor noastre. Cel mai mult mi-a plăcut citatul Părintelui Galeriu: ”Binele face puțin zgomot, iar zgomotul face puțin bine”....
    Numai bine îți doresc! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si ce dreptate a avut! Mai ales ca binele trebuie facut cu multa discretie!
      Multumesc, draga Alex! O duminica placuta!

      Ștergere