luni, 24 februarie 2020

Citate favorite (116) -
Duzina de cuvinte (238) -
Despre speranta

 Jocul Citatelor favorite este gazduit de Zinnaida.
Cuvintele jocului cu tema: 'Parfumul sperantei', gazduit de Eddie:
respire, invata, lume,uitare, acasa, arta, iesire, masca, acum, nor, nota, culoare.


Citate despre speranta

Este multa uitare in mine privind o gramada de subiecte. Insa sunt tentata sa spun
ca materia numita speranta nu se invata in scoala. Nu stiu daca  lucrurile stau altfel 
acum si nici nu stiu cum s-ar putea  nota o astfel de disciplina.


Si oare cata lume s-ar gandi sa studieze asa ceva, daca ar  avea posibilitatea? 
Poate ca materie facultativa, ca o iesire din decorul-masca, acel matrix ascuns
cu multa arta, pentru ca altfel eventual l-am sesiza...
 



Mereu prezenta acasa, speranta este totusi adanc inradacinata in sufletul nostru.
Si chiar daca nu stiu ce culoare are in lumile invizibile,  mereu o simt ca fiind 
albastra, acea nuanta prezenta in spatele oricarui nor ce apare la orizont!



Poate ca ar merita sa descoperim metoda prin care fiecare celula a corpului
nostru sa respire parfumul sperantei.  Un fel de elixir minunat pentru trup si
spirit!











Hope quotes


Mickey 3D -'Respire'

Si pentru ca am descoperit acest parfum in sticla albastra, trebuie sa vi-l arat, 
pentru ca  intamplarile coincidente  exista doar pentru a ne arata noi fatete
ale universului inconjurator:


'Blue Hope' Xerjoff
   
Efecte... firesti!






O saptamana plina de ganduri frumoase!




Citate favorite (115)


Duzina de cuvinte (237)






28 de comentarii:

  1. Ce frumos ai combinat gânduri cu citate şi parcă se reapind speranţe citind. Chiar, oare s-ar putea preda materia asta a... speranţei? :)
    Săptămână frumoasă, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand citesc despre speranta, parca se intampla ceva si in mine. Cred ca este cuvantul pe care merita sa-l 'respiram' cat mai des!
      Si sincer, nu cred ca va lua cineva initiativa de a schimba programa. Prioritarea este... matrixul! :)
      Multumesc draga Potecuta! O saptamana excelenta!

      Ștergere
  2. Îmi place definiția speranței dată de Aristotel. Păcat că, cine a scris-o nu a fost destul de atent. Probabil visa! :))

    Săptămână excelentă, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... Nici eu. Asa cum am mai citit, creierul completeaza si corecteaza totul, pilotul automat a preluat controlul iar eu nu am sesizat! :( Multumesc ca mi-ai atras atentia. Am rescris textul pe un fundal al meu!
      Saptamana excelenta si tie, draga Zina!

      Ștergere
  3. Speranta este întodeauna ultima care moare!
    Am fost curioada cum este parfumul si am gasit asta:
    "Un parfum spumant plin de emoții diferite și secrete ascunse.
    Un parfum unisex, intens și pur din floare de mandarină, bergamotă, șofran, lemn de cedru, iasomie, vanilie, mosc și castoreum."
    Ce-si poate dori mai mult o femeie?! 😅
    Cum am ocazia cum îmi bag nasul ntr-o sticluta în parfumerie!
    Sa ai o saptamana parfumata!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut si mie compozitia. Chiar ma gandeam sa caut un ulei parfumat de iasomie, sper sa gasesc. Cat priveste parfumeriile, stau departe de ele! Ca cine stie ce se mai intampla acolo!😅
      Oricum, daca descoperi parfumul, sa-mi spui daca alegerea a fost buna!
      Multumesc mult, Ella draga! Pupici si o saptamana vesela!😘😘😘

      Ștergere
  4. Speram ca va fi mai bine in lume! Si pare ca e din ce in ce mai rau dar... vorba 'ceea: inainte de a fi mai bine e mai rau. :)
    Sunt frumoase citatele. Natura a avut o idee faina cu inventarea sperantei. :)
    La albastru ma gandesc si eu cand ma gandesc la speranta. Cred ca speranta aduce senin in sufletul omului.

    Multumesc, Suzana draga! Saptamana minunata iti doresc sa ai si tu! Pupici! <3

    P.S. Am uitat de cele 12 cuvinte! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar se vorbeste si despre crize premergatoare vindecarilor...
      Musai a trebuit sa existe ideea. Cred ca este un ingredient vital. Asa mi se pare. Nu cred ca trece vreo zi in care sa nu ne bazam cumva pe el...Creatorul nu ne putea lasa fara un astfel de antidot universal... Si albastrul pare ca este cea mai potrivita culoare!
      ... Prea s-a potrivit tema cu un subiect pentru citate. Asa ca nu am avut incotro!😅
      Multumesc, Diana draga! O saptamana excelenta! Pupici!

      Ștergere
  5. Ce frumoasa-i speranta. Si ce saraci am fi fara ea.. Mi-a placut mult si cum ai ''tesut'' cuvintele, dar si citatele. O saptamana buna! :) Pupiciii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este frumoasa, chiar perfecta. Si intr-adevar am fi saraci fara ea, insa nu mi-e clar daca ne consideram bogati simtind-o. Cred ar trebui!
      Multumesc mult, draga Ina! o saptamana excelenta! Pupici!

      Ștergere
  6. Toate citatele sunt faine... Greu de zis care e cel mai interesant... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil acel citat care rezoneaza cu tine mai mult! :)
      Multumesc, Cristi! O saptamana frumoasa sa ai!

      Ștergere
  7. Si mie imi place speranta. Nu stiu ce ne-am face fara ea. Ca de obicei, ai scris foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Adriana! Cred ca totusi nu exista 'fara ea'. Chiar daca exprimarea noastra este uneori mai de departe...
      O saptamana minunata sa ai!

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Rezumatul acesta este! Imi place cum sintetizezi ideile principale! :)
      O saptamana frumoasa, Laura!

      Ștergere
  9. Such a hopeful post, Suzana. <3 Just when I needed lots of hope to keep going. Thank you so much dear one.
    I wrote about the Rise of the Phoenix for this #WordlessWednesday. You may like it. Would love to have you add your "hopeful' link with us too.
    And did I tell you, I love Blue too.

    And I have always so loved that George Bernard Shaw quote. Thanks for the reminder. I'm saving it for myself too.

    https://natashamusing.com/2020/02/phoenix-will-rise-wordlesswednesday-natasha-musing/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Things are happening when we need them. I observed this idea in the last years. I shall include this link also.
      I saw your post with Phoenix and it is special and wonderful.
      Thank you also!
      All the best and beautiful days!

      Ștergere
  10. You had asked me hw I preserve plucked flowers in my Spring Blossoms post.
    Here you go:

    Small tip for keeping them for more days: Add a pinch of salt to your vase and change the water every day if you can. Word like magic. :)

    Wish you a gorgeous week ahead too. xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very very much! I'll try the tip!

      Wish you a very beautiful week ahead too!
      Cheers!

      Ștergere
  11. Along as hope is alive anything is possible! I choose to have hope. Beautiful music choice. Thanks for sharing the new-to-me song, Ancora. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. You are perfectly wright! In a way, hope is everything for our sole. It's like a fuel, a special one!
      Thank you for telling me your thoughts. And this 'Ancora' was new for me also. A special music, indeed!
      Happy WW, Cathy!

      Ștergere
  12. What a lovely post! I especially love the message in a bottle to get your point across & the video is totally cool. Thanks for sharing & have a great day!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I love that image with the bottle. Very inspired for that post!
      Thank you a lot for your nice comment here.
      I wish you a beautiful spring!

      Ștergere
  13. Que siempre tengamos esa esperanza pera seguir soñando despiertos.
    Un abrazo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The hope of achieving our dreams is so important and we must not loose it!
      Thank you, Laura! The Hope be with you!
      Un abrazo!

      Ștergere
  14. Hope is the magic word, no matter how people define it! It is what we all need, to get on with life!

    Thanks for the beautiful post. Have a fab week.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you a lot, Esha! We need hope to go on with this life, you are write. And we have not to forget about it. Because it is a special fuel.
      Have a beautiful week too! Cheers!

      Ștergere