sâmbătă, 30 noiembrie 2019

Duzina de cuvinte (234) -
De ziua Tarii...

Cuvintele duzinii: 
copilarie, unire, suflet, pasi, ambitie, cetate, bucurie, manifest, acasa, panura, ie, istorie.
Tema jocului: 'Scrisoarea Romaniei'.

Sursa



 Nu te mai eschiva si incepe sa scrii! Desi simti in suflet tot ceea ce ai nevoie 
 sa stii, mai iti trebuie cativa  pasi de parcurs pentru a realiza o unire completa
 intre minte si inima. Nu este nevoie de ambitie pentru a intelege, ci doar de a
 parcurge drumul cu bucurie si dorinta de reamintire.

 Reamintire? Sunt idei blurate chiar si din propria copilarie, cum as putea 
 sa  'vad' tot ce s-a intamplat in cetate, in istorie,  intr-un mod manifest, clar...?
 Cum as putea simti pănura doar imaginandu-mi o ie?  

 Complici lucrurile! Doar simti cand iti vorbesc, nu? Nu este chiar o scrisoare,
 dar o poti considera si asa, pentru ca deja ii dai forma. Nu te incrancena sa 
 intelegi. Pentru ca efectul va fi invers. Lasa lucrurile sa se petreaca, simte 
 energia cand rostesti cuvantul acasa. Sunt Tara dar si o stare de spirit. 
 Fiecare pas pe care il faci  te conecteaza cu radacinile. Chiar daca nu stii
 sau nu simti astfel.  A le simti insa face parte din reamintire. Si ceea ce 
 se intampla este minunat si merita trait!  Pentru ca urmeaza acea senzatie 
 unica  a conectarii cu tot, in timp si spatiu...! 

 Multumesc pentru aceste  ganduri pe care mi le-ai transmis.
 Suntem un TOT si  aceasta perspectiva schimba abordarile.
 11 litere sau trei cuvinte care modifica toate paradigmele.
 Cat de greu poate fi...?     

 

La Multi Ani  tuturor romanilor
de ziua Romaniei!







Tabelele lui Eddie si ideile lor.


8 comentarii:

  1. Lucrurile complicate învârt Universul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Senzatia mea este ca este exact invers.
      Certitudini nu pot sa spun ca am! Mai sunt niste pasi de parcurs... :)

      Ștergere
  2. La multi ani!!! :*
    Pupici cu drag si fie ca luna decembrie sa ne fie una minunata, cu sanatate, bucurii si timp pentru noi <3.
    Pup!!!

    ps: si libertatea de a copilarii la orice varsta neincalcata (cum se incearca acum pe youtube)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Multi Ani, draga Rux!
      Sper sa fie precum zici, la mine, la tine la toata lumea!
      Defilarea s-a terminat si acum a aparut soarele! Te poti pune cu vremea?
      Nu stiu la ce te referi, dar a copilari la orice varsta e perfect!
      Pupici si o duminica placuta!

      Ștergere
  3. Sincera sa fiu eu îmi iubesc trecutul … dar doar atat!
    Restul … e istorie! :)
    Sa sarbatoriti frumos!
    Duminica placuta!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare simte in felul lui apartenenta. Dar chiar daca nu se manifesta, eu cred ca este acolo si cand avem nevoie de incarca!
      Am fost la defilare, am vazut cativa fulgi, acum cand scriu a aparut soarele si urmeaza sa fac cafeaua! Si am reusit sa invat alfabetul altfel! 😊 Adica e perfect! Ah, si uitam de sampania festiva! Asta e chiar un moment preferat! 😊😊😊
      Pupici si o duminica placuta si tie! 😘😘😘

      Ștergere
  4. La Mulți Ani și din partea mea, așa un pic mai târziu :)
    Mi,a plăcut cum ai potrivit acest puzzle al cuvintelor creând o Unire..
    Un Decembrie plin de daruri bune și Sănătate !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Stef! Nu e tarziu, cred ca La Multi Ani adresat zilnic tarii si noua, zilnic, ar fi chiar perfect!
      Un decembrie fabulos si tie!

      Ștergere