vineri, 22 noiembrie 2019

Duzina de cuvinte (230) -
Sa ne jucam si sa zambim!

Cuvintele duzinii:
jucarie, margea, gutuie, dovleac, sal, spuma, must, pastila, bula, bezna, rugina, crema.
Tema jocului: 'Vioara fermecata'. 



O vioara jucarie sta ascunsa intr-un sertar. Tare mult ar vrea sa iasa de acolo,
pentru ca e cam bezna si ii este putin frica. Si nici nu se prea poate misca in 
voie, pentru ca aproape de ea a descoperit un fel de bula de crema-spuma care
se tot intinde ca un sal. Si tot incearca sa se fereasca cumva, pentru ca daca o

cuprinde rugina sigur nu mai poate canta! 
O margea aflata si ea prin preajma, tocmai cand incerca sa-i vorbeasca prietenei
din sertar,  se rostogoli cand acesta se deschise brusc, tras de stapana lui,
o micuta buclata. Aceasta lua mica vioara si ii spuse incet:
'Draga mea vioara fermecata, vom merge impreuna in gradina zanelor si le vom
canta. Am promis...! '



Pastila de intelepciune!




Pentru ca ne apropiem cu pasi repezi de sarbatori si am gasit aceste retete
mai aparte, vi le impartasesc, ca nu se putea altfel, mai ales ca in ele se
ascund trei dintre cuvintele jocului si ... inca mai e timp sa fie facute!


"Dulceata de must cu dovleac"

Cand o gutuie devine lichior




Tabelele lui Eddie si povestile lor.

 
Va urez cu drag un weekend simpatic!





14 comentarii:

  1. Mi-a placut cum ai introdus si retetele in postare:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru a doua reteta am luat ingredientele! :)
      Mustul nu se mai gaseste, dar cred ca il pot face la storcator...:D Ma gandesc!
      Multumesc, Robert! Un weekend placut!

      Ștergere
  2. dulceata de must cu dovleac si lichior de gutui, mmmm... vreau sa gust neaparat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut descoperirea. Cel putin lichiorul vreau sa-l fac!
      Un weekend placut, draga Carmen!

      Ștergere
  3. draga Suzana, mi-a placut povestea vioarei fermecate. Iar retetele... hmmm, multumesc 🤗 Lichior de gutui am in casa, cumparat gata de la o manastire, specializata in distilerie. Maicutele de acolo intretin manastirea din vanzarea de lichioruri din fructe si plante, din gradina proprie. Este delicios. Am si un lichior de gimbir, tot de acolo cumparat. Bem foarte rar, insa lichiorul nu se strica.
    Un weekend minunat, draga mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lichior de ghimbir? Suna si mai interesant! Eu nu prea am gustat lichioruri. Asa ca nu mi-am creat o preferinta. Si evident ca niciodata nu am facut. Dar experienta merita realizata. Va voi tine la curent! :)
      Un weekend minunat si tie, draga Carmen!

      Ștergere
  4. Un weekend placut si un vot cu spor ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ai adus aminte! :) Acest subiect iesise din mentalul meu! Cam ciudat... :D
      Multumesc de urare, Exergy! La fel si tie!

      Ștergere
  5. Le-ai dat cuvintelor aromă, ţesând din ele o poveste, precum aromele din reţetele prezentate.
    O zi frumoasă, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-era dor sa mai scriu ceva, ca felicitarile mi-au ocupat cam tot timpul! Asa ca m-am jucat un pic! Iar retetele mi se par delicioase. Mi-e dor sa bucataresc ceva mai aparte... :D
      Un weekend placut, draga Potecuta! Multumesc!

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. ... Habar nu am avut! Dar fiind fermecata, orice poate fi posibil... :)

      Ștergere
  7. O poveste jucausa si cateva delicii ce ne fac cu ochiul sunt reteta de bucurie garantata :D.
    Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Povestea ca povetea, dar lichiorul l-am pus la facut, ca am gasit niste gutui frumoase. Am trecut de la vorba la fapta! :D
      Pupici si numai bine, draga Rux!

      Ștergere