luni, 11 noiembrie 2019

Citate favorite (105) -
Ganduri despre atasamente

Ii voi spune "Jocul de luni". Si este gazduit de Zinnaida.  Si a aparut sub impulsul
citatelor din carti postate de Ella.  Participarea consta in redarea  unor citate preferate.
”Click&Comment Monday”: Un schimb de idei, buchete de ganduri, inspiratie si
poate descoperirea esentei pe care o tot cautam si inca nu am gasit-o! 







Despre non-atasamente














                      O saptamana plina de descoperiri interesante!






Citate favorite (104)




20 de comentarii:

  1. M-au pus pe gânduri câteva citate. Sunt foarte frumoase toate. Dar dau de gândit.
    O zi bună, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un subiect care cred ca merita mai multa atentie.
      Are tot felul de nuante care uneori imi scapa!
      O saptamana frumoasa, draga Potecuta!

      Ștergere
  2. Și totuși... Nu putem trăi fără a fi atașați de ceva, lucruri sau ființe. Așa este firea omenească.

    Săptămână excelentă, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In mod cert, dar am inceput sa ma gandesc cum o facem.
      Si am descoperit ca totul este mai complicat decat la prima vedere! :)
      Saptamana excelenta si tie, Zina draga!

      Ștergere
  3. Eu înteleg "atasamentul" ca afectiune …
    Nu stiu de ce îmi este greu sa zic ca sunt "atasat" de cineva …
    Atasez doar actele sau stiu eu o fotografie a email … Ciudata expresia!😅 O saptamana cu spor si sanitate îti doresc!
    Muah! 😊 Pupicios! 😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai o abordare interesanta. Pana la urma e doar un cuvant cu multiple sensuri. Dar in spatele lui se ascund chestii surprinzatoare! 😅
      O saptamana minunata, draga Ella! 😘😘😘

      Ștergere
  4. frumoase citate, Suzana draga. Minunata tema, da, iubirea, atasamentul, dragostea, ura, gelozia, boala, indiferenta, sunt sentimente situate la mica distanta... Doar o alta forma, si viata are alt sens.
    O saptamana minunata sa ai. Pupici 😘🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place cum sintetizezi. Chiar asa, 'sentimente la mica distanta' si de la ele o infinitate de posibilitati!
      Multumesc, draga Carmen pentru urare! Si sa te bucuri de tot ceea ce ti-ai propus! Pupici! 😘🤗

      Ștergere
  5. Bine te regăsesc, dragă Suzana!
    Interesant subiect ai găsit, am citit cu atenție...Nu mă gândisem că atașamentul poate lua atâtea forme!
    Se vede că Einstein e din zodia Pești (ca și mine, ei, e o glumă de-a... Peștilor!), că nici eu nu cred în coincidențe! ;) :)
    Excelent citatul, da, Dumnezeu se ascunde după ceea ce oamenilor li se pare a fi o coincidență!
    Îți doresc o săptămână frumoasă și fructuoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La buna reauzire, Mirela! Am fost si eu surprinsa de ceea ce am gasit si ceea ce mai exista. E un subiect foarte interesant, ca si cel de data trecuta, despre coincidente. Cred ca din ce in ce mai multi oameni ajung la concluzia asta. Ceea ce presupun ca e bine.
      O saptamana excelenta si tie, draga Mirela! <3

      Ștergere
  6. Foarte adevarate "zicerile". Incepusem sa scriu mai mult, si mi-am dat seama ca scriam ceea ce am citit, cu alte cuvinte.
    Imi place si gluma! :)
    Multumesc. Saptamana minunata iti doresc sa ai, Suzana draga! Pupici! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai cred ca era bine. Era ca si cum le aprofundai! :) O gluma printre astfel de idei, chiar a fost placuta. Mi-a placut si cum a fost desenul.
      Multumesc, Diana draga! Si drum bun, pe oriunde vei colinda!<3

      Ștergere
  7. Cel mai mult mi-a placut cel de Paul Ferrini, simplu, fara complicatii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deosebit citatul ales de tine si oricat ar fi de simplu exprimat, are o mare profunzime.
      Multumesc, Geta draga! O saptamana frumoasa!

      Ștergere
  8. ...există un atașament de 1 Gb? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu ma atasez foarte mult de oameni, de locuri de lucruri... de tot. :) Cred ca e ideea aceea ca noi suntem parte din tot... cred ca de acolo vine - de la dorinta de a apartine, de a fi acceptat si iubit. De a fi pur si simplu asa cum esti si rezonand la unison cu totul.

    Nu am reusit sa vad filmuletul acum pentru ca nu se incarca si eu sunt contratimp :)). Dar l-am pus pe lista si o sa il vizionez cand voi avea putin timp liber.

    Ultimul citat, din Einstein, imi place mult. Si m-a distrat tare mult desenul cu cei doi calugari budisti... hahahaha.
    Pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ce spui, dar cred ca ideile principale care ne-ar fi utile sunt cumva diferite. Si poate ca scrierile lui Dalai Lama pe care il citesti si eu la fel, ne vor face sa percepem corect. Nu sunt cea mai in masura sa vorbesc astfel de lucruri, dar au fost momente cand chiar am simtit un atasament ca pe o dependenta si senzatia a fost foarte departe de bine. Asa ca incep sa reevaluez cam...tot!
      Multumesc, draga Rux! Te pup si tot binele posibil!

      Ștergere
  10. O temă foarte interesantă, despre care se pot spune multe puncte de vedere. Până la urmă, cu toți ne atașăm în viață. De oameni, de lucruri, locuri, pasiuni... Important este să controlăm acest atașament, să nu ne lăsăm dominați. Mi-a plăcut mult citatul marelui Einstein.
    Numai bine îți doresc și zile frumoase! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam asa este, dar cred ca a reusi acest lucru reprezinta o performanta pe care e bine sa ne-o stabilim ca tinta. Altfel, nici nu ne dam seama cand nu mai deosebim placerile de necesitati! :)
      Numai bine si tie, draga Alex! Multumesc!

      Ștergere