duminică, 8 februarie 2015

Rasfat cu fursecuri

Cand am facut untul de arahide v-am povestit ca am decoperit si o reteta de 
fursecuri. Am experimentat-o si iata ce a iesit:


Fursecuri cu arahide

Ingrediente utilizate - (variaza putin fata de reteta originara):



- 300 grame faina;
- 120 grame zahar brun;
- 120 grame unt;
- 2 oua;
- 200 grame arahide;
- 1/2 pliculet praf de copt;
- 3 lingurite de suc de lamaie.



Am incins cuptorul la temperatura minima (la mine este 180 de grade).
Se amesteca untul cu zaharul pana se obtine o crema.
Aceasta se amesteca apoi bine cu ouale.
Se adauga faina, praful de copt si sucul de lamaie 
                  (sau alte mirodenii pe care le utilizati de obicei).
Se adauga arahidele maruntite (eu le-am lasat ceva mai mari).
Pe o tava pe care am pus hartie de copt, se pune cu o lingura din compozitie,
formand  fursecurile cu geometria dorita.
Am introdus tava in cuptor. Dupa 10 minute am intors fursecurile
si le-am mai lasat 10 minute. Daca sunt mai subtiri, timpii se micsoreaza.

Observatii: Fursecurile desi nu sunt moi, sunt totusi fragede. Chiar si dupa trei
                   zile. Sunt foarte bune cu cafea. Pot fi unse si cu gem, deoarece micsorand
                   cantitatea  de zahar din reteta, fursecurile nu sunt prea dulci.

Pofta buna!   


                 

 
Voi prezenta aceasta reteta pe site-ul "Dulce Casa: Colectia de vineri."
Va multumesc pentru gazduire  si va doresc un sfarsit de saptamana frumos si dulce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu