miercuri, 10 decembrie 2014

Glob format din fulgi
de zapada din hartie


Aceasta mica decoratiune din hartie  o prezint pe site-ul "Copilarim", onorand invitatia 
de a Impodobi Bradul, in editia a V-a!
De asemenea, o voi prezenta si pe site-ul "Dulce Casa", in cadrul invitatiei de a participa la link party - Idei de Craciun.

 
Glob format din cinci fulgi de zapada de hartie


Etapele de realizare le-am sintetizat in cateva imagini. Mi s-a parut mai sugestiv.
Hartiile sunt de 15 cm x 15 cm. Pentru primele cinci imagini cu plierea si prima 
taiere m-am inspirat dintr-un filmulet pe care il puteti viziona in acest link.



Prinderea fulgilor unii de altii am realizat-o cu bucatele de scotch dublu adeziv in 
zona centrala. Dupa lipire, am introdus o sarma ce are la un capat o bucla, iar la 
celalalt capat o mica decoratiune de plastic.




Aceasta a fost povestea globuletului meu. Acum mai trebuie doar sa-mi iau bradutul!
Hartia pentru fulgii de zapada am primit-o in dar. De la cine, puteti vedea aici.



Update:  Multumesc pentru diploma!

4 comentarii:

  1. Ce idee draguta!!! Am facut si eu diversi fulgi din hartie si mi se par extrem de dragalasi. Imi place mult cum i-ai aranjat tu! :D Si forma aleasa - e foarte potrivita.
    Si ma bucur ca ni te-ai alaturat sa impodobim bradul anul acesta.
    cu drag
    Rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Rux.
      De mult timp vroiam sa incerc sa fac fulgi de nea, am vazut cateva modele de exceptie, dar taieturile trebuie bine studiate pentru efectul final. O sa mai incerc.
      Cu drag,
      Suzana

      Ștergere
  2. Globuletul tau arata foarte frumos. Iar ideea a fost nemaipomenita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, Ileana.
    Iar hartia de la tine chiar s-a potrivit pentru globulet.
    Cu drag,
    Suzana

    RăspundețiȘtergere