sâmbătă, 20 decembrie 2014

Duzina de cuvinte - (R)evolutia noastra


Cuvintele saptamanii

Suntem in a 25-a luna de decembrie de atunci... 
Cuget ca poate  este o unitate de masura un pic ciudata, dar variantele de 25 de ani 
sau un sfert de secol imi suna ametitor de mult...

Compozitie simbolica

Poate va intrebati care este legatura cu acest tablou, reprezentand un  joc de
culori intr-un triunghi ? Bineinteles ca fiecare este liber sa exprime ce idei doreste.
Si, nu, nu este lucrarea unui student la Arte Plastice.

Aceasta compozitie am realizat-o atunci, demult, cand, intr-un decembrie insangerat,
eroi de toate varstele s-au jertfit pentru un ideal frumos si curat, de libertate. 
Atunci a curs multa durere si sange, a fost o explozie de sentimente descatusate...
Si cred ca si multa iubire pentru un altfel de viitor...

Tradus in culori: pentru a atinge idealul (degradeul spre alb) , trebuie sa te lupti (negru) si sa te jertfesti (rosu).

Nu trebuie sa uitam jertfa eroilor nostri. Chiar daca nu sunt in cartile cu Sfinti,
ei sunt Sfinti pentru noi !  



Lumanari pentru eroi



In tabelul lui Eddie gasiti si alte tesaturi de cuvinte ale participantilor.

PS. Duzina mea de cuvinte a fost mai mica. Stupid nu l-am putut introduce nicaieri. 
      S-a departat de mine si nu l-am mai cautat.

2 comentarii:

  1. Era gata, gata sa nu pot folosi cuvântul student, m-am salvat in ultima clipă. Eu cred ca cei ce retraim putin din acele zile, şi da..şi mie imi par multi acesti 25 de ani, nu vom uita nimic, de asta si suntem atat de dezamăgiţi de ''democratia'' prost inteleasa de unii. Ce dar şi har ai, eu n-as putea desena nici o linie fara sa o stramb nitel...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Adriana, dar sa stii ca liniile nu sunt chiar perfecte. Poza este mica si
    imbunatateste efectul...
    Sunt destule nerealizari in acesti 25 de ani, dar eu raman optimista. Si mai cred in energia gandurilor bune, pozitive. Ele iti pot schimba ziua si viata.

    RăspundețiȘtergere