miercuri, 10 decembrie 2014

300 - 159

Ce reprezinta aceste cifre? Sa va explic:

300 este numarul Campaniei de pe site-ul BlogalInitiative. O campanie de suflet, simbolica. Dedicata celor care scriu cu drag, pe blog, in ROMANIA.
159 este numarul acestei postari. Pe blogul meu. Inca nu imi vine sa cred acest bilant, 
acum, dupa 11 luni si 10 zile.

Totul a inceput cu un mic bradulet de fetru pentru o provocare de Craciun:

Prima mea postare

Apoi totul s-a transformat intr-un vartej. Pe care nu pot sa-l opresc, pur si simplu 
pentru ca nu vreau. L-am definit ca " blogul entuziast al experientelor interesante".
Si incerc sa vad rezonanta lor in spatiul virtual. Fie ca este vorba de mici creatii,
de  retete de suflet, mici povestioare, sau ganduri "de niciunde", toate sunt 
importante pentru ca reprezinta un alt mod de a-mi exprima ideile. 
Scriindu-le. Nu doar gandindu-le, ramanand undeva, pe autostrada mintii.
Si in plus, mai am o gramada de lucruri de invatat despre blog in sine, ceea ce iarasi
este ceva ce ma entuziasmeaza.

Nu stiu cum va evolua acest drum, dar este important ca l-am descoperit, ca este 
functional, si stiu sigur ca totul depinde de imaginatia mea pentru a merge mai 
departe  pe el.

Si pentru ca deja Spiritul Craciunului pluteste in aer, va urez cu mult drag:



Si la cat mai interesante postari si campanii!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu