sâmbătă, 29 noiembrie 2014

Duzina de cuvinte - Joaca

Creatorul cuvintelor

    Este fantastic sa participi la jocul unui copil. Imaginatia lui este practic fara  limite. 
    Un cal de jucarie este intotdeauna cel mai bun prieten. In special daca are o coama
    si o coada bogate, stralucitoare si sclipicioase. Are un nume, pentru ca trebuie
    sa-l strigi la nevoie, pentru a merge  in gradina fermecata. Si el trebuie sa vina 
    repede, repede, chiar daca doarme confortabil in cel mai roz papuc
    Si daca tot l-am trezit, il ducem in bucataria camerei unde gatim ceva la repezeala.
    Pe masuta avem tot soiul de bunatati: mere, pere, o banana, briose, un triunghi de 
    branza, paine, o felie de tort... E tare greu de ales...
    Un nechezat vioi ne face sa ne intrebam daca nu cumva ii este sete.
    Un pahar cu apa! Repede!  S-a rezolvat... 
    
    Si acum, hai in gradina. Nu trebuie sa uitam bagheta fermecata. Ea are un mic  
    glob transparent la un capat. In el, daca privim atent, putem vedea tot felul de 
    lucruri. De exemplu, daca cineva are nevoie de noi, ii venim repede in ajutor. 
    Doar avem cu noi o bagheta magica!
    
    Uau! Uite-l pe prietenul nostru melcul. Ce cochilie redecorata are!
    - Hei! Cine te-a impodobit asa?
    - Nu-i asa ca imi sta bine? Zilele trecute, un prieten  cu un creion, acuarela si sclipici 
       mi-a pictat casuta. Asa, ca sa ma gaseasca mai repede prin iarba. Mi-a parut rau 
       ca nu am incercat mai demult. Acum am curaj sa ma prezint  la  preselectie.
     - Cum? Despre ce vorbesti?
     - N-ati auzit? Se va face un film despre noi ! O mica productie cinematografica 
       despre gradina fermecata. Poate participati si voi! 
     - Ne gandim. Multumim de informatie. Oricum, maine cand venim, o sa-ti aducem si 
       o brosa asortata cu noul tau colorit. Asa, de la noi. Sa-ti poarte noroc.
     - Multumesc mult. Pe maine...

   Expeditia noastra de azi s-a terminat. Un gand rasare de niciunde: 
   De ce aici totul este atat de perfect de simplu? 

Sursa

  Si acum puteti continua lectura, citind  jocurile de cuvinte ale celorlati participanti,
  in tabelul lui Eddie.

  Si pentru ca am descoperit aceasta splendoare, va invit si pe voi sa o vedeti:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu