vineri, 28 august 2026

#Fiction Monday (266)
The loop of returning - Bucla reintoarcerii

This game is hosted by Vinitha Dileep, on her blog  'The Void Thoughts' and
I discovered it on Esha's  blog. This time  the  word prompt is 'CONFESS'', connected 
with 'RETURN' and 'WRINKLE' from the missed games.

'Fa totul cu inima buna si nu astepta nimic 
in loc si nu vei fi dezamagit niciodata.'


I think that if there is a thread that is constantly found in the fabric of the game of life, it could 
be called the thread of 'return'.

I go back to the past, reliving certain moments and emotions, simply because they seem to be 
etched deep in the body. It is fascinating how a teleportation back in time occurs, activated by 
certain factors in the present. The return is as fast as the chemistry of the effects of this 
process, because of the energies that are triggered. Perhaps too strong, considering that
they spring only from memories. 

I always return home, after shorter or longer departures, with the pleasant sensation of finding 
the nest and I am grateful for such a special fuel. 
That I still do not know where the home of my soul is, where it will return someday, is another 
story. But I can't stop this thought, which appears periodically, provocatively... 

But turning towards my inner self, I think is perhaps the most beneficial way to balance or 
dampen the agitations of everyday life. Being able to reach exactly where the deepest peace 
is and where inspiration flows freely, is still a desire. But I confess that I persevere. 
And what is interesting is that although the steps taken are small, somehow returning in the 
loop to a few subjects that I feel are vital, no matter how precious this word may sound, new 
or reconfirmed ideas naturally appear in the landscape, almost magically, among 
the wrinkles of time. 
I wonder if returning to simplicity, on all possible levels, wouldn't speed up the process. 
And I still answer myself that if this idea has sparked, it will certainly generate valuable help...


'Atasamentul apare  doar atunci cand 
ne asteptam la ceva in schimb'.
Cred ca daca exista vreun fir ce se regaseste permanent in tesatura jocului vietii, acesta
s-ar putea numi firul 'reintoarcerii'.

Ma intorc in trecut, retraind anumite momente si emotii, pur si simplu pentru ca ele par sa 
fie scrijelate adanc in trup. Este fascinant cum se petrece parca o teleportare inapoi in timp,
activata de anumiti factori din prezent.
Revenirea este la fel de rapida ca si chimia efectelor acestui proces, din cauza energiilor
ce sunt declansate. Poate prea puternice, tinand cont ca izvorasc doar din amintiri.

Mereu revin acasa, dupa plecari mai scurte sau mai lungi, cu senzatia placuta a regasirii
cuibului si sunt recunoscatoare pentru un astfel de combustibil special. 
Ca inca nu stiu unde este casa sufletului meu, unde se va reintoarce candva, este alta
poveste. Dar nici nu pot opri acest gand, ce apare periodic,  provocator...

Insa intoarcerea spre interiorul meu, cred ca este poate cea mai benefica cale pentru
a echilibra sau amortiza agitatiile cotidianului. Sa pot ajunge exact unde este linistea
cea mai adanca si unde inspiratia  curge liber, este inca un deziderat. 
Insa marturisesc ca perseverez. Si ceea ce este interesant, este ca desi pasii facuti 
sunt mici, tot revenind cumva in bucla la cateva subiecte pe care le simt vitale, oricat de
pretios ar suna acest cuvant, idei noi sau reconfirmate apar firesc in peisaj, aproape
magic, printre incretiturile timpului. 
Ma gandesc daca reintoarcerea la simplitate, pe toate palierele posibile, nu ar putea
accelera procesul. Si tot eu imi raspund ca daca ideea asta a sclipit, sigur va genera
un ajutor pretios...


'Nu am riduri!!! Sunt doar linii de zambet.'
'Oamenii par sa nu realizeze ca opinia lor despre lume
este de asemenea o marturisire a caracterului'.



#Fiction Monday (265) - The need of the empty space


@@@@@@@@@








6 comentarii:

  1. Ţi-a reuşit încă o îmbinare recuperatoare! 😊

    În altă ordine de idei, "I don't have wrinkles! They are just smile lines." e una dintre numeroasele meme din categoria "minte-mă frumos". 😁

    Să-ţi fie weekendul pe plac, dragă Suzana , cu liniştea pe care ţi-o doreşti! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De fiecare data cand vad un astfel de catel ma intreb de ce a fost creat in felul acesta. Inca nu m-am prins, insa imaginea m-a amuzat foarte.
      Insa totusi observand anumite fizionomii, ridurile dominante chiar mi se par legate de zambete sau incruntari. Despre restul nu mai zic nimic... 😊
      Un weekend cat mai placut, draga Vero.❤️😘

      Ștergere
  2. Simplicity is often a wise choice! Love the memes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A wise choice, but so difficult to achieve!😊
      A fine weekend, Terry!

      Ștergere
  3. Es un apasionante tema, que se presta mucho para inventar un relato.
    Saludos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. This is the exact charm of this game, words that triggers stories.
      A fine weekend, Antonia!❤️😘

      Ștergere