sâmbătă, 8 iunie 2024

Reflexii in oglinda (155) -
Zgomotul pisicutei miscatoare...

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!


Chiar daca nu sunt marile reflexii, pentru ca am ajuns sa demontam pisicuta
noastra miscatoare, vi-o arat ca poate veti avea nevoie de aceeasi solutie.
Ideea a fost ca dupa schimbarea bateriei, am constatat ca indiferent cum o
puneam, se auzea un zgomot in interior, enervant, chiar daca nu prea 
puternic. 
Desfacand-o, am constatat ca parghia care genera balansul, se lovea de partea
din spate si provoca zgomotul.


Asa ca prima idee care ne-a venit a fost sa lipim putina banda adeziva pe zona
de lovire.  Evident, am zis sa fie... roz!
Acum zgomotul inca mai exista, insa nu mai e deranjant. Fiind cam la un metru
de ea, nu se mai aude.


Cu ocazia asta am aflat ca pisicuta miscatoare si norocoasa are si un nume:
'Maneki - Neko'.

Mai las niste linkuri, sa fie la colectie:
- fascinanta istorie a acestui popular obiect. (link in engleza)
- alte explicatii si intelesuri. (link in engleza)

  De aici am extras semnificatia culorilor:
  - negru, portocaliu si alb sunt combinatia traditionala si este considerata cea mai norocoasa;
  - alb reprezinta bucuria si pozitivitatea;
  - auriu este culoarea asociata mai mult cu banii si sanatatea;
  - negru reprezinta binele si este utilizat sa alunge raul;
  - rosu se spune ca aduce succes in relatii;
  - verde se spune ca aduce sanatate.


Este neobosita asa cum isi misca labuta. Si este destul de interesant si modul
cum este generata miscarea!  😂


Va urez o duminica placuta!



Reflexii (154)


@@@@@@@@@






10 comentarii:

  1. Nu ştiam de pisicuţa asta.
    Dar nu mi-aş lua una. Nu ştiu dacă poza îi denaturează înfăţişarea, dar nu-mi place cum arată. Combinaţia de culori are ceva strident, distonant, rece... Îi lipseşte drăgălăşenia care ne lipeşte de suflet pisicuţele.

    Duminică aşa cum ţi-o doreşti, dragă Suzana, numai cu zgomote plăcute! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu mai stiu de cati am o am. Poza accentueaza cumva culorile, acum ca ai spus. Insa astfel de obiecte asiatice sunt oricum departe de stilul nostru de creatii. Pe mine insa este un obiect care ma binedispune. Si recunosc ca acum mi-a trezit curiozitatea sa vad daca pot interfera cu miscarea ei... Adica zapaceala maxima...😊
      O duminica cat mai placuta, draga Vero! ❤️😘

      Ștergere
  2. Mereu mă întrebam ce simbolizează...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum a sosit momentul sa aflu si eu. Nu stiu de ce a durat asa mult!
      O duminica placuta, Laura!❤️😘

      Ștergere
  3. OOO ce dulce e!!! Ralu a primit acum niste ani o Maneki-Neko. A ei nu este pe baterii (cred.. adica nu am controlat, pursi simplu misti labuta si incepe sus -jos .. haha).
    Imi plac tare mult pisicutele norocoase. Sa va bucurati de neko chan :D
    Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Habar nu am daca exista si fara baterii. Mi s-ar parea interesant. Totusi, vazand cum arata pe dinauntru, ar trebui sa fie alt concept. Al miscarii perpetue. Ia sa vezi ce descoperi...
      Multumesc, draga Rux! Pupici si o duminica placuta!❤️😘

      Ștergere
  4. I have a Neko too and it makes noise when the paw moves.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Now you know how to diminish, at least,this problem!
      Have a fine Sunday, Terry!

      Ștergere
  5. Si eu am una alba, primita in dar de la Diana.
    Mi e tare draga pisicuta si nu s a oprit niciodata, de mai bine de 5 ani! (am schimbat doar bateria cand a fost nevoie). Si spre norocul meu, nu se aude niciun zgomot ciudat, când isi mișcă labuta.
    Ma bucur ca ati gasit o solutie si cafunctioneaza mai departe, pisicuta voastra care va afuce noroc, sanatate si prosperitate!
    O duminica placuta! Pupici si imbratisari 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci cand am luat-o nu aveau decat pe auriu. Asa ca nu am avut de ales.
      Si noi ne-am bucurat, ca se auzea tare ciudat. Corpul parea sa creeze si un fel de rezonanta.
      Acum e mult mai bine. Si sper sa se simta si ea bine cu noi!
      Pupici si o duminica minunata, draga Carmen!❤️😘

      Ștergere