marți, 18 ianuarie 2022

Miercurea fara cuvinte (298) -
Gingasii... - Tenderness...

A venit randul meu sa gazduiesc  jocul "Miercurea fara cuvinte", preluat de la  Zina si
initiat de
Carmen.  Un schimb de idei - imagini care ne coloreaza ziua si imaginatia!
   Postarea participa si la WW:
pe blogul 'Natasha Musing'
pe blogul 'Image-in-ing';
pe blogul 'Bethere2day';
pe blogul 'Myworldthrumycameralens';
pe blogul 'Comedy-plus';
pe blogul 'My Holidays photos';
pe blogul 'RamblinwithAm';
pe blogul
'Cats-astropic Events';
pe blogul 'Katheworsley';
pe blogul 'Brianshome'
;
pe blogul
'Jaipur Gardening'

Just be aware that I'll update the links to your posts till the end of  Wednesday.
The table will be created on Tuesday evening. If you have problems with the signing up,
I'll introduce your post for you, just tell me in the comment your link.

(Sursa imaginilor)

 



















Mi-au placut tare mult aceste momente pline de gingasie din lumea animala!
I really liked these tender moments in the animal world!

Happy WW!

 

MFC (297)



@@@@@@@@@
















52 de comentarii:

  1. Suzana dragă, felicitări pentru găzduire și pentru gingășia imaginilor alese! ♥️
    Seară faină și o săptămână după placul tău! 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inceput de ceva vreme si mereu sunt in cautare de subiecte noi sau deosebite.
      Multumesc, draga Dana! Si cine stie, poate imi faci o surpriza candva, participand.
      Noapte buna si o saptamana usoara sa ai!♥️

      Ștergere
  2. Interesantes imágenes del mundo animal.

    Me parece una brillante idea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. There were so sweet, that I could not resist!
      Thank you, Antonia!
      Good night and a fine week!♥️

      Ștergere
  3. Doamne, care mai de care mai dragălaș! Frumoasă colecție de gingășie.

    Happy WW

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Niste splendori de imagini.Mi-am spus ca ne face bine sa vedem atata dragoste generoasa!
      Multumesc, draga Niko si pentru superba colectie pe care ne-ai aratat-o!
      Happy WW!

      Ștergere
  4. What lovely photos and soooo cute heheh!

    Have a cutetastic week Suzana 👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Steve!
      There are so cute indeed.
      It's nice to see something so 'cutetastic'!
      Happy WW!

      Ștergere
  5. Minunate imagini ai ales, chiar sînt înduioșătoare!Poate chiar aveam nevoie de un astfel de moment. Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa mi-am spus si eu. Prea e trista realitatea de pe langa noi. Asa,mai zambim putin, mai ne gandim la altceva!
      Multumesc pentru viita, draga Marta!
      Seara buna si poate se opreste ninsoarea!

      Ștergere
  6. Ce pot sa scriu?! Desenez inimioare! (si nu atatea cate as vrea!) 😊
    ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️

    Happy WW, Suzana draga! ❤️ Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Happy WW, draga mea. M-au emotionat ipostazele din imagini. Sunt pline de dragoste si grija!
      Nu sunt sigura, dar o poza similara cu a doua am vazut-o intr-un test in care erai intrebat cate pasari crezi ca sunt acolo.😊
      Pupici si seara frumoasa! ❤️😘

      Ștergere
    2. Hahaha! Cred ca-i dificil de raspuns! :)) Am numarat 9 "labute" - daca toti puii stau intr-un picior? Cati pui or sta intr-un picior? Sau, doar sunt atat de paralel asezate labutele incat... tot n-as putea face un calcul. :)) Prea multi "daca". 😊

      Multumesc si eu! ❤️ 😘

      Ștergere
    3. Nu prea mi-e clar raspunsul. Cred ca testul era din zona iluziilor. Nu stiu daca puisorii reusesc sa stea intr-un picior. Acum imi dau seama, parca mi-aduc aminte ca era o schita si nu o poza reala, dar aproape sigur semana cu asta.
      Pupici! ❤️ 😘

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. With pleasure, Brian! I felt that we all need something sweet and generating smiles!
      Happy WW!

      Ștergere
  8. Love them all especially the opossum with her babies on her back!

    Happy Wednesday, Susana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I liked a lot that image and how the babies stay on her back. So sweet!
      Thank you, Veronica!
      Happy WW and a fine week!

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. O zi binecuvantata si tie, draga Nima!
      Happy WW! ❤️😘

      Ștergere
  10. minunate ipostaze sin natura! happy WW, Suzana! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa! A fost o adevarata placere sa le privesc. Nu ma mai saturam.😊
      Happy WW, Cristi! Multumesc!

      Ștergere
  11. Câtă duioşie şi drăgălăşenie! Dulci tare!
    Zi frumoasă, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imagini cu totul speciale, pentru jocul nostru.
      Sa mai zambim si poate sa mai si comparam.
      Multumesc, draga mea!
      Happy WW!

      Ștergere
  12. Superbe imagini, gingășia surprinsă de fotograf m-au topit și pe mine.
    După amiază plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru vizita si comentariu.
      Si mie imi pare bine ca le-am descoperit, ca tare sunt frumoase! Niste lectii de viata superbe!
      Seara frumoasa si o saptamana la fel!

      Ștergere
  13. Awww, every one of these are so precious. They all made me smile.

    Thank you for hosting the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday and rest of the week. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. We need to smile and see these images of love and tenderness around us.
      Thank you, Sandee!
      Happy WW and a fine week!

      Ștergere
  14. Multumesc pentru gaduire si posibilitatea de imparatasi bucuria momentului meu cu mine reflectat in imagini alese.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa placere, Carmen! Este atat de bine sa vedem descoperirile sau fotografiile celorlalti. Si sper ca ne mai vin idei noi pentru propriile carari. Eu asa cred.
      Happy WW!

      Ștergere
  15. Noi, oameni, ne pretindem mai presus de tot ce mişcă pe planeta asta; nu cred că ăsta e adevărul, cel puţin nu în toate privinţele.

    Happy WW, dragă Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca in muuuulte privinte nu suntem chiar deloc mai presus. Dar ar fi suficient daca am intelege ca formam un tot si de aici s-ar schimba multe idei principale.
      Multumesc, draga Vero!
      Happy WW si o saptamana cu spor! ❤️😘

      Ștergere
  16. What a wonderful Mother and child collection! I particularly love the Bears! Happy Wordless Wednesday!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yes! I like bears and these images with them are so cute.
      How would be a bear as swimming trainer...?
      Thank you and Happy WW!

      Ștergere
  17. "Gingăşii" e fără îndoială titlul cel mai potrivit.

    Happy WW (că încă nu s-a terminat) şi un sfârşit de săptămână plin de bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place poza de simbol de blog!
      Si mereu ma gandesc la titlul unei postari pentru a se potrivi imaginilor. Dar de data asta cuvantul a tasnit pur si simplu! Multumesc pentru revenire!
      Happy WW si multe zambete!

      Ștergere
  18. Răspunsuri
    1. Indeed Jackie! It's so nice to see so much love and care!
      Happy Today and a fine weekend!

      Ștergere
  19. Răspunsuri
    1. A special reality so beautiful and loving!
      Thank you, Alana!
      Happy Today and a fine weekend!

      Ștergere
  20. Gingăsie, duioșie și dedicare.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu Daurel! Pentru cuvinet dar si pentru participarea interesanta!
      Happy Azi si un final de saptamana pe placul tau!

      Ștergere
  21. Cea cu puiul de vulpe m-a amuzat, celelalte m-au înduioșat. Mulțumesc pentru aceste fotografii de pus la suflet...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-au placut si mie enorm. Normalitatea din aceste imagini
      este firescul!
      Multumesc pentru trecere, draga Roxana!
      Un weekend placut! ❤️😘

      Ștergere
  22. Cu mult drag, Suzana! Seară frumoasă și ție! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  23. Răspunsuri
    1. Daaa! M-am tot uitat la ele de cate ori am deschis blogul.
      Imi plac la nebunie!
      Numai bine si frumos la voi!❤️😘

      Ștergere
  24. Oh! I so love these shots. Very endearing and fuzzy. A treat for an animal lover like me.

    How are you my friend? Hugs hugs

    https://natashamusing.com/2022/01/slow-mondaymusings-hopewriterlife/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As you can see I share what I like with my friends!
      I did not know your old blog.
      Thank you for the sign, Natasha!
      Have a beautiful week ahead, dear friend.
      Hugs from Bucharest!

      Ștergere