luni, 18 octombrie 2021

#Fiction Monday (54) -
Strong and useful paths
Carari puternice si utile

This game is hosted by Vinitha Dileep, on her blog  'Reflections' and
I discovered it on Esha's  blog. This time  the  word prompt is 'STRONG'.




I have a folder with this image. Is a good metaphor for the word 'strong'?
This was my first thought and I kept it. But I shall not amplify it, because
I believe that what is important for all of us are the strong ideas, the useful
ones, even each of us interprets in a specific way the idea of useful.
So I decided to present you something that I listened recently and I felt that
must be shared...

"Practicing the Power of Now" (full audio book by Eckhart Tolle)

 

"The Power of Now" by Eckhart Tolle -.pdf version



"Meditation"- Eckhart Tolle





Am un dosar pe care este prima imagine. Este o buna metafora pentru cuvantul
'puternic'? Acesta a fost primul meu gand si l-am pastrat. Dar nu il voi amplifica
pentru ca ceea ce este important pentru noi sunt ideile puternice, ideile utile, chiar
daca fiecare interpreteaza in felul propriu ideea de 'util'.
Asa ca m-am decis sa va prezint ceva ce am ascultat recent si am simtit ca merita
impartasit.
Cele doua prezentari de mai sus nu le mai reiau, putandu-le viziona acolo, insa

"Puterea prezentului" de Eckhart Tolle ca .pdf se poate descarca de aici.



#Fiction Monday (53) - Complicate transformed in simple

 

 

 

8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. It's a fabulous image, but not only the image...
      Thank you, Brian! All the best in your world.

      Ștergere
  2. I have heard a lot about the book 'The Power Of Now' by Eckhart Tolle. I will take this as a sign and get to reading/listening the book. Thank you for sharing, Suzana. Wish you a beautiful week ahead.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It was a pleasure to hear it. I did not read it prior the audition. And I was absolutely amazed. I love to hear this author. There are a lot of videos with him. And the second subject I felt was connected and very interesting spoken.
      Thank you Vinitha! And maybe you will share your impressions related to this subject.
      All the best and a fine week!

      Ștergere
  3. Buenos ejemplos de fortaleza, a través de unas bellas imágenes.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I really hope so. I am always surprised by the influence of some images over the words...
      Thank you, Antonia. Good night and a fine week!

      Ștergere
  4. Multumesc pentru link. O sa fie cam greoi cu engleza, inteleg cam 50% din ce spune. Ma straduiesc sa fiu mai calma si mai linistita. Cred ca acel video numit meditation as vrea sa-l descifrez.
    Eu l-am descoperit pe Joe Dispenza.
    Am invatat sa cred in puterea prezentului si mai ales ca prezentul construieste viitorul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au aparut si niste carti ale lui la noi. Sau poate gasesti subtitrate. Sau poate a aparut un motiv pentru a relua engleza, sau...
      Dispenza e genial. Daca as reusi sa practic ceea ce spune...
      Sincer? Am citit si ascultat despre puterea prezentului, insa pentru a practica 'negandirea' este mult de muncit cu noi insine!
      Numai bine, draga Carmen! Si sa ne propunem teluri inalte, ca sa intelegem perspectiva mai bine!😊

      Ștergere