luni, 7 decembrie 2020

Jurnalul unui Acum (16) - Intre lumini!

Mi-au placut foarte mult aceste imagini matinale, asa ca deschid  jurnalul
din decembrie cu ele:

 


Am terminat luna noiembrie cu felicitarile ei si bilantul il vedeti aici.
Firul povestii a fost alfabetul si cateva subiecte surpriza. Pare un mic
haos si chiar asa a fost sufrageria noastra!
😊

Doua flori cumparate in aceasta perioada, modeste dimensional:
rhododendron si  vriesea ('flaming sword')  Inca mi-e neclar cand sa le mut
din ghivecele minuscule.

Ramanand in zona florala, acestea sunt noile infloriri asteptate si care totusi
mereu ma iau prin surprindere...



Pasarile iar si-au facut loc aici, unele in copac, altele pe sol. Norocul meu
ca erau ocupate si am reusit cateva poze.

 


Urmatoarele imagini nu sunt chiar obisnuite pentru mine si contin idei care
nu imi plac, insa s-au dorit a fi aici, asa ca le-am strecurat:

Pe cuvant daca inteleg care este farmecul acestor filme!

Design stradal inedit in zona statiei de metrou Eroilor.
Oare s-a gandit mult 'modelul'???
(fotografie realizata pe 07.12.20)


Doar o reflexie a unui sir de luminite atarnate pe biblioteca. Mi s-a parut ca
imaginea seamana cu o dansatoare, asa ca am lasat-o sa evolueze.


Desconspir o reteta  de tort
simpla, cu blat cumparat avand trei straturi.
Crema este 'realizata' din piure de castane amestecat cu iaurt mai gras, pentru
baza si partea superioara. In zona centrala,  pun marmelada inmuiata cu zeama
de lamaie. Se pot presara stafide, nuci sau orice va place.
Insiroparea o fac tot cu zeama de lamaie. Spiralele sunt un adaos de ciocolata
topita. A fost ideea de moment. 


O mica achizitie ce mi-a placut mult de tot.
Un simbol luminos, pentru carari umbrite!


 

Va urez o saptamana dupa dorinta voastra!

Adaug  cateva idei pentru decoratiuni de sezon:

 

 

 

Jurnalul unui acum (15)


12 comentarii:

  1. E o pagina de bucurie! 😊 Ziua a dat semne bune/interesante de dimineata!
    In jocul de lumini si eu vad dansatoarea!
    Florile sunt suberbe! "Craciunita" ta e plina de flori! A mamei are cativa bobocei - unul a cazut deja... Cred ca e prea cald in casa (si in balcon va fi prea frig, la un moment dat).
    Tortul e tortura, pentru mine, cand doar il privesc. 😊
    Imi place tot ce ai amintit aici!
    Or fi ramas cu cativa stalpisori si-au zis sa-i puna in apropierea unei treceri pentru pietoni, sa nu "intre" masinile pe pista de biciclisti pentru ca soferii respectivi sa plece primii de la semafor.
    Filmele cu zombi arata, intre altele, unde poate duce "stiinta fara constiinta". Unele filme de gen sunt doar de prost gust si atat, dar sunt si cele in care replicile sunt inteligente. In filmele pe care le-am vazut eu (nu multe) "zombilismul" e urmarea unui virus "scapat" dintr-un laborator de cercetare agenti patogeni.
    E frumos ingerasul!
    Sa-ti fie ziua excelenta, Suzana draga! Pupici! ❤️

    P.S. Multumesc pentru "idei decoratiuni".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Craciunitei ii merge surprinzator de bine la racoare. Eu o tin pe un balcon inchis si mult prea racoros. Ma gandeam sa fac niste hainute pentru ghivece, ca nu am loc sa le aduc in casa.
      Anul trecut a fost o iarna rezonabila, insa nu ma pot baza pe asta. Cat priveste tortul, de aia am vorbit de el, ca este simplu si pentru mine!😊 Inca mai trebuie sa fac un blat. Poate incerc anul acesta...
      Cat priveste stalpii, am ramas amutita. Pe celalalt sens, sunt pusi si mai central, drumul fiind mai lat. Daca s-a putut asa ceva, chiar orice este posibil.
      Eu sunt contra filmelor horror, oricate replici deosebite ar contine. Par a fi pregatirea pentru demolarea neuronilor nostri si-asa suprasolicitati...
      Ingerasul este perfect! Si nici nu m-am asteptat sa se vada asa bine. Culorile se modifica, asa ca e perfect!
      Multumesc, Diana draga, pentru cuvintele tale minunate! O zi excelenta si tie si poate te decizi la o decoratiune!Pupici! ❤️

      Ștergere
  2. Frumos, colorat, inspirat şi... delicios jurnal :)
    Îmi plac mult imaginile matinale şi îmi place "haosul" ăla, sunt tare frumoase toate!
    Zi bună, Suzana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, draga Potecuta! Putin 'delicios' era musai!
      Ca mi-au placut turbioanele si daca nu vi le aratam, cine stie, alta data daca s-ar fi aranjat asa!😊
      O seara minunata sa fie la tine!

      Ștergere
  3. Mâine...imaginile matinale vor fi în pauză... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ziua de maine este in viitor, asa ca nu am de unde sti ce imagini se pot observa.
      Oricum, momente ca acelea trec foarte repede si chiar este posibil sa ne aruncam ochii spre cer cu un minut mai tarziu decat s-au produs. Asa ca...

      Ștergere
  4. Morning the the very best time aren't they. Beautiful shots. I also had a piece of that cake. Yummy.

    Have a fabulous Wordless Wednesday. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Sandee for this visit. I was late with WW. I'll post soon. That morning was fabulous. I still do not know how was possible to see such a sky! A morning miracle!
      Have a nice evening!

      Ștergere
  5. Oh ce Crăciuniță frumoasa! Eu am una in casă și nu înflorește de câțiva ani buni. 😟 Arata bine și noile flori. Daca ai un balcon închis se vor fericii cu tine.
    Frumoasa natura, de la apusul incandescent și colorat la păsările ce au poposit "roi". Nu la fel de plăcută acțiunea omului (stâlpii aceia sunt oribili).
    Tortul, dar mai ales îngerașul încununează o zi nemaipomenita. Mulțumesc! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am constatat ca ii prieste racoarea, apa nu exagerat. Dar poti fi atenta la plantele de pe langa ea, poate nu se inteleg! Nu glumesc. Schimba-i locul.
      Surprinzator, dar era rasarit, chiar cu astfel de culori in tente de apus. Eu as spune ca nu stalpii sunt oribili, ci pozitia. Acolo oricand se poate intampla ceva naspa.
      Daca mi-ar reusi si un blat, ar fi un tort aproape bio!😊
      Imi pare bine ca ti-a priit ceea ce ai citit, draga Ina!
      Multumesc si eu! Un weekend pe placul tau! Pupicei!😘❤️

      Ștergere