vineri, 30 octombrie 2020

Jurnalul unui Acum (15) -
Portocaliu continuat cu alte idei

Pur si simplu s-a intamplat sa reiau placinta de care v-am povestit, utilizand
insa cartofi dulci. Asa ca dupa mica felicitare portocalie, culoarea a continuat
si in bucatarie... In rest, reteta este identica! Si acest experiment a fost mancabil...
🙂


Aceasta imagine am facut-o special, avand un 'buchet' de ceapa rosie. Lamaile
mi s-au parut ca se asorteaza, asa am format o natura statica destul de 'fotogenica'!

Am mai plantat busuioc. Am vrut sa i-l arat Dianei, ca am mai palavragit
in comentarii. Este prea des pentru ghiveci, dar il las sa vad pana unde
are curaj sa se ridice.


Despre aceasta imagine nu va spun nimic. Sunt curioasa ce va spune propria
sursa de inspiratie.

Imaginea este realizata prin geamul masinii, asa ca a iesit ceea ce vedeti.
Mi-a placut insa dispunerea pasarilor si mesajul din dreapta:
"Pare imposibil, dar tu reusesti".
Facand abstractie ca apartine unei reclame, insa suna mobilizator, pentru
mine cel putin!

Nu am vazut acest teatru, insa  afisul este interesant. Oare cate capcane
ne pandesc, iar noi cat de buni suntem in a le depista? Asta a fost primul
gand, asa ca l-am lasat aici.


O distributie ciudata! Nu m-am uitat in sus decat dupa ce am observat
ceea ce era pe jos... Si bine am facut!

Centrarea pe soare sa stiti ca a fost premeditata...

Si cu aceasta ocazie am observat o geometrie deosebita in jurul
discului solar.


Simt nevoia sa reamintesc despre evenimentul "Heal Summit" din
perioada 4 - 11 noiembrie, desfasurat in limba romana, cu inscriere
gratuita si informatii primite pe mail. Mi se pare un eveniment deosebit,
genul de eveniment provocator de declicuri!


In noiembrie incepe sezonul felicitarilor zilnice pe site-ul lui Beccy,
pe care il stiti si voi deja. Asa ca daca va vizitez cumva decalat,
sa stiti care este cauza!


@@@@@@@@@ Idei pentru zile ploioase:

@@@@@@@@@


Un weekend placut sa aveti!



Jurnalul unui Acum (14)




12 comentarii:

  1. Experimentul a fost remarcabil prin aportul caloric ridicat. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasă tare colecţia ta de fotografii, sunt tare frumoase cele din exterior. Şi de prima nu mai zic, am o poftăăăăă!
    Am busuioc în ghiveci. Am tăiat de câteva ori din vârfuri şi florile. Vreau să îţi zic că e pomişor şi nu exagerez. Dacă îl pun jos, îmi trece bine de genunchi. Mi-e milă acum să-l mănânc deci nu-l tai :D
    Weekend frumos îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Totusi este pacat sa-l lasi sa se treaca asa. Poti pune la uscat frunzulite. Oricum, pomisor am vazut doar in gradina. Sa vezi ce iti iese din seminte! 😊
      Cred ca este cea mai simpla placinta cu putinta. Urmatoarea tentativa va fi cu conopida. E in plan...
      Multumesc, draga Potecuta! Un final de saptamana cat mai placut!

      Ștergere
  3. O multime de informatii!
    Multumesc!

    P.s. fiind timp ploios, m-am distrat virtual cu impletiturile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere, Daurel, ma bucur daca ai gasit ceva interesant.
      De abia acum am citit mai atent despre cartoful dulce. L-am descoperit tarzior. Insa este greu de gasit de pe piata europeana sau chiar romanesti.
      Impletiturile mi s-au parut interesante, mai ales ca am o preocupare aiuristica sa tot atarn lucruri...Si bineinteles nu am unde, in ce si cu ce. 😊 😊 Ultima problema pare sa aiba solutii...
      Un weekend placut, Daurel!

      Ștergere
  4. Ca sa nu uit: in pomi sunt gustiuci sau porumbei? (cred ca-s porumei, totusi, pentru ca gugustiucii nu sunt tocmai sociabili - cand am vazut prima data porumbei in tei am cascat ochii! nu prea stateau in pomi porumbeii)

    Ma gandesc ca in poza "alb-negru" e soarele, ca punct central - asa cum e, pare ca e o... stea care a explodat. 😊

    Busuiocul tau e tare verde! E gresit sa spun ca e dragut? Pentru ca este. Nici a doua oara n-a incoltit! (am avut seminte "proaspete"). Inca nu renunt! Nu stiu ce se intampla! In alti ani (cu aaaaani in urma) mama avea in bucatarie, in ghiveci, si am avut si in jardiniera din balcon.

    Am uitat sa-ti scriu! 😊 😊 Am facut si eu placinta/budinca din cartofi (nu aceasta) si a iesit cam tare, dar buna. Am facut-o dupa ureche, pentru ca nu era scris cum: am amestecat cartofii rasi cu iaurt si cu ouale batute si deasupra am mai pus ceva iaurt si felii rotunde de cartofi. A fost buna! Din cartofi dulci am facut numai supa crema, adaugand cartofi obisnuiti si tije de telina. N-as zice ca ma dau in vant dupa cartofii dulci (sunt prea dulci pentru ceva ce nu e desert). 😊

    Fara legatura. Am vazut zilele trecute un documentar care sustine multe dintre cele ce le-am citit in textul recomandat de tine, despre nebunia pe care o suporta populatiile in acest an:
    http://www.filmeserialeonline.org/plandemic-indoctornation/

    Multumesc. Weekend frumos iti doresc sa ai si tu, Suzana draga! ❤️ Spor la mesterit felicitari! Pupici! 😘

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa, de la departare cred ca erau porumbei. Sunt destui prin zona, asa ca extrapolez...😊
    Sa stii ca poza alb-negru este blatul lucios al unei mese (negru cu ceva sclipicios in el) in care se reflecta becul de deasupra! 😊 Mi s-a parut un univers foarte... sic!
    Pana la primavara am tot timpul sa-ti trimit, daca vrei. Nu stiu cum vor evolua pentru ca i-am si transplantat din altceva si sunt si multi. Dar, asa cum spui, sunt draguti! Le dau binete in fiecare dimineata...
    Eu mai adaug branza sarata si chimen. Dulceata lor chiar nu se prea simtea.
    Tocmai azi m-am 'ciocnit' de acest documentar. Inca nu m-am uitat, dar am auzit ideile principale.
    Multumesc si eu, Diana draga. Ma duc sa-ti vad creatia. Deja am ochit-o! 😊
    Pupici! Mersi mult! Chiar am nevoie. Seara buna si o duminica linistita! ❤️

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Multumesc la fel, Cristi!
      Un noiembrie plin de melodii frumoase! :)

      Ștergere
  7. Cîte surprize, lucruri inedite, neașteptate!!!Merci, Suzana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca tot exista si le descopar, sa le stiti si voi!
      Multumesc, draga Marta! O duminica placuta si un Noiembrie frumos!

      Ștergere